@ momhairy Ik begin eerst met 50 mg .. hoop dat die duivels zich idd snel melden .. ben het gewacht zooo zat ! wil gewoon aan de clomid en dan patsboem dikke eisprong en een bebe !!!!!!!! het kan zo frustrerend zijn !!!! hou ons op de hoogte !!!
Hoi Inderdaad spannend, ik moet volgende week donderdag een follikelmeting doen. Wanneer moet jij? Groetjes anne
1988 mama : ik dacht ook clomid dikke eisprong en baby.. Voor me gevoel dat het heel snel zou gaan maar ik ben nog niet klaar met me eerste cyclus met clomid en ervaar dat het niet allemaal makkelijk is! Veel lastige bijwerkingen Teleurstellende echo toen weer een goede echo met goed eitje dan bloedprilken en dan maar hopen op een goede uitslag en de spanning ben ik zwanger of niet! Vind het best ff pittig terwijl ik altijd zo ben van doen we ff!!!! Maar ik wens je heel veel succes en hoop dat jij het anders gaat ervaren!!!! Wel spannend! En ik hou jullie op de hoogte!
hoi meiden. vandaag bloedgeprikt voor progesteron...nu afwachten tot 6 januari om te horen of de waarde goed ervan waren en dan 8 jan me nod... zit vandaag 5dpo dus nog een weg te gaan.... hoe is het met de rest?
@Momhairy: Afwachten dus. Hoop wel dat je waardes mooi zullen zijn 6 januari. Hier alles rustig. Heb wel zo een naar gevoel dat de IUI niet gelukt zal zijn. Weet niet waarom, maar zo voelt het. Hou me er toch maar een beetje aan vast. Dan is de teleurstelling kleiner als het ook echt zo is. Verder gaat alles prima!!
Spannend, nogmeer meiden die voor de 1e ronde aan Clomid beginnen.... Ik moet nog 3 provera pillen en dan hopen op de ongi. @1988 mama: Duurt wel lang he, voordat je ongesteld wordt!! Wat ik zo lees is het meestal een dag of 4? Hoop dat het snel doorbreekt!! @momhairy: moet je altijd ook bloed prikken na Clomid? Of begrijp ik dit verkeerd? Wij moesten ook sperma inleveren om dit te checken, moesten jullie mannen/parters dit ook? Gyn zei dat ze zeker wilden weten of dit goed was, omdat Clomid anders weinig zin zou hebben.
ingeping... het word nu echt spannend voor je en ik hoop dat je gevoel het mis heeft en je gewoon lekker heel erg zwanger bent. tycuna... wij hebben voor de clomid geen zaad van hubby in moeten leveren... dit omdat ik al een zoontje van 3 heb die ondanks clomid toch spontaan is gekomen en ik ben in aug zwanger geweest maar helaas vmk dus het zaad komt er wel... bloedprikken na clomid gebruik.. weet niet of dat bij iedereen moet... bij mij in het zh doen ze dat om te kijken of het progesteron gehalte voldoene hoog is... als dat niet zo is heb je of geen eisprong gehad of het kwaliteit van de eicel/follikel is niet goed geweest en dan kan je misschien weer medicijnen voor krijgen... ik krijg daar volgende week donderdag uitslag van maar ik mag volgende week zaterdag testen of ik zwanger ben dus dat is kort op elkaar... ach we zien wel wanneer de duivels verschijnen
Okee, ik snap het! Wel een goede controle, dat bloed prikken. Ik zal vanzelf wel horen of ik dat ook moet, tegen die tijd. Wij krijgen donderdag de uitslag van hubbie. Doen ze in een telefonisch consult. Hoop dat jouw bloed goed is, als je de uitslag krijgt!!
Iedereen een hele fijne jaarwisseling. Op naar een mooie, gezond en vruchtbaar 2011!!! Hier hebben we vandaag iets last van bruinverlies. Niet veel, maar het is er. Zit op dag 24 van me cyclus. Beetje erg vroeg dit keer!! Ga er maar vanuit dat het game-over is. Spreek jullie in het nieuwe jaar weer!!
@ momyhairy de duivels zijn er sinds gister .. ik begin morgen 1januari met clomid .. vind het rete spannend !!!! fijne avond allen , ik ga voor een vruchtbaar 2011 voor ons allemaal ! liefs X
1988 mama, spannend he?! Voor mijn wordt het ook de 1e x. Voor iedereen een mooi en vruchtbaar 2011!!!
tycuna ben je er al mee begonnen ?? ik heb men 1e pil gehad. heb wel buikpijn gehad en ben wat suffig en moe , heb je dit ook ?? Btw .. Gelukkig nieuw jaar !!!
Iedereen nog een gelukkig nieuwjaar toegewenst. Hier: 2e ronde clomid achter de rug, dit keer zonder bijwerkingen Nu donderdag maar afwachten. x
@ anne83 spannend weer ! hoe was het voor je dat je toch ongi werd ?? was je er op voorbereid ? hopen op een vruchtbaar jaar !!!
@Anne, super dat je deze keer geen bijwerkingen had!!! Duimen voor donderdag! @1988 mama, nee, ik ben nog niet begonnen. Gister mn laatste Provera genomen om de ongi op te wekken. Zal dus nog wel even een paar dagen duren voor ik de 1e clomid kan nemen.... Gelukkig heb je niet zo veel bijwerking, hopelijk blijft dat zo meid!
Het was rond uit k*t. Heb ook echt f goed gehuild. Maar ja, je doet er niks aan, we hadden braaf ons "huiswerk" gedaan en meer dan dat kun je niet doen. We wachten rustig af, wie weet hebben we nu meer geluk. Ik hoop dat er donderdag een mooi eitje te zien is. Nieuwe ronde, nieuwe kansen... x
Allereerst voor iedereen een fantastisch 2011, dat al onze wensen maar uit mogen komen! Ben zelf een paar dagen niet online geweest wegens een korte vakantie en ben ook nog ziek geweest.. Was niet zo leuk met kerst:x Anne, ik heb dezelfde dagen Clomid geslikt als jij en heb ook donderdag een eerste afspraak bij de gyn! Ben benieuwd hoe het ons vergaat. Spannend he? Gelukkig ook weinig bijwerkingen gehad, alleen een beetje hoofdpijn. Momhairy, ik weet ook niet wat "drama" op sloeg. Was echt aan vakantie toe denk ik, hihi! Liefs!
Spannend Anne!! Duim voor je donderdag! Tycuna en 1988mama, is dit jullie eerste ronde met Clomid? Spannend he? Ik heb mijn eerste ronde clomid 50mg achter de rug; helaas is deze niet aangeslagen. Hopelijk mag ik gauw beginnen met de 100mg. Ik moet morgen terug voor een echo omdat ik alleen maar bruinverlies heb gehad de afgelopen 9 dagen! Pfff.... liefs lovely