Hoi xlovely, jep, voormij de 1e ronde clomid 50 mg. Zeker spannend. Op 1-1 gestopt met de Provera. Heb nu buikkrampen en hoop zó dat de ongi er aan komt. Dit is hopelijk de laatste keer dat ik blij ben als ik ongi ben. Pfff..... dan kan ik de 1e clomid nemen. Balen dat de 50mg bij jou niet aansloeg. Gelukkig kun je nu door met de 100mg. Ik duim dat dit wel gaat helpen voor je! @Anne en Blondy, succes voor donderdag!
Wat balen dat de clomid niet aan slaat !!!! tis zo spannend allemaal ! ik moet vrijdag naar de gyn om 9.30. ben zo bang dat er niks veranderd is en de clomid niet aan slaat ! Ik weet ik moet positief blijven ... maar soms hem ik gewoon ff zoon dal waar ik dan weer uit moet ... jullie herkennen het vast ! ik duim voor de meiden voor donderdag ! Laten jullie het weten ?? ik laat jullie vrijdag weten of ik MEGA eieren heb !!!!! Liefs x
Ik mag donderdag om 09.35 uur. Uiteraard laat ik weten hoe het is gegaan! 1988, ik ken dat dal hoor! Maar we gaan elkaar eruit helpen. 2011 wordt ONS jaar!
Gisteravond laat ongesteld geworden!! Dus vandaag was dag 1. Komende donderdag de 1e clomid nemen. Op 13 jan. heb ik mn echo om te kijken of er een ovulatie is. Spannend!!!
Succes Tycuna! Op welke dag zit je dan als je 13 jan naar de gyn gaat? Meestal vind er rond dag 10 nog geen ovulatie plaats. Ben ook benieuwd hoor! En ik lees dat je morgen ook de uitslag krijgt van het fert.onderzoek. Spannend!
Jaaaaaaa ronde 1 met clomid 50 mg is raak!!! Hoop dat dat jullie ook moet geeft! 1 dag voor en 1 dag na de eisprong geklust en het resultaat is: Zwanger!!!!!! Ik zit nog wel 3 daagjes voor bod dus nog een beetje onzeker voor evt dat het mis gaat! In aug 2010 een vmk gehad maar toen had ik op dag 11/12 niet zo duidelijke streep en die werd ook niet donkerder dus had er al toen niet zo goed gevoel bij! Nu wel! Sinds gisteren iets misselijk maar ben ook vanaf zondag ziek geweest dus ik gooide het daar op! Nu ik weer op knapte bleef ik me anders voelen dus vanochtend test van kv gekocht en binnen een minuut kwam er een tweede streepje!!! Dus meiden toi toi toi en ik blijf jullie volgen en strooi vast een aantal hcgtjes!!! ***********hcg********** Xxxxx
Momhairy GEFELICITEERD!!! Wat super dat het de eerste ronde raak is! Dat geeft ons inderdaad moed. Hopelijk kunnen wij volgende maand allemaal hetzelfde melden! Heb nog een andere vraag aan jullie; weet jullie omgeving van jullie kinderwens? En dan vooral op het werk? Omdat we nu meer naar het zh moeten, zijn we ook vaak afwezig op werk. Hoe doen jullie dit?? Ik persoonlijk wil niet graag dat ze het weten, maar hoe verklaar ik straks steeds al mijn afwezigheid? (Hopelijk is het in 1 keer raak en niet nodig, maar daar reken ik niet op...).
@Tycuna: Meid fijn dat je ongi bent geworden. Dan doet de Provera zijn werk. We lopen gelijk. Mijn cyclus is ook gister begonnen. Ga morgen weer met Clomid starten. @Anne: Veel succes donderdag. Hoop dat je mooie eitjes hebt. @Blondy: Heel veel succes donderdag. Ik heb het wel op me werk verteld. Omdat we toch anderhalf jaar bezig zijn had ik ook wel de behoefte om het met mensen in me omgeving te delen. Dan snappen ze je tenminste als je je eens niet zo goed voelt. Mijn managaers weten het en een aantal collega's. Ik heb het aan een aantal vriendinnen verteld en mijn ouders en zus weten het. Ik ervaar het als erg prettig. @MOMHAIRY: GEFELICITEERD!!!!! Heb je niet een mooi plaatje van je positieve test? Altijd leuk om te zien.
Mooie test meid. Hij zal de komende dagen nog wel donkerder worden!!! Nogmaals SUPER GEFELICITEERD!!!!!
@Momhairy: GEFELI!!! Wat een onwijs goed nieuws zeg!!!!! @Ingeping, leuk dat we gelijk lopen!! @XLovely: Ja, ik zit dan op dag 10. Maar, van de gyn moest ik op dag 10 langs komen. Ik neem aan dat hij dat met een rede doet. Ik lees wel van meer bercihten dat er op dag 10 zo'n echo wordt gemaakt, of niet? Op welke dag moet jij altijd? Morgen inderdaad de uitslag van het fert.onderzoek. Best wel spannend!! Wordt morgen dus vervolgd. @Blondy, neej, hier weet niemand in de omgeving van onze wens.... zou het wel willen vertellen maar we houden het voor ons.
Maar, zo'n ovulatie echo is er toch voor om te zien of er uberhaubt eitjes zitten die gaan rijpen? Ze zijn natuurlijk nog niet groot genoeg dat ze al groot genoeg zijn.... Of begrijp ik het verkeerd?
Wauw: echt super. Gefeliciteerd zeg, ga er lekker van genieten. Hopelijk mogen wij met z'n allen gauw volgen. Liefs anne
@Tycuna: Ik wordt ook vanaf dag 10 in de gaten gehouden met echo's om te kijken hoe het gaat met de eitjes. Ze noemen het dan een Follikelmeting. Succes alvast, hoop dat er een mooie eitje(s) te zien is. Idd lopen precies gelijk, altijd leuk!
MOMHAIRY !!!! wat een goed nieuws !! echt geweldig .. dit geeft zeker moed , en ik wens jou een hele hele fijne zwangerschap!!! liefs x
Goedemorgen! Haha, al die termen en namen... ik haal het wel eens door elkaar. 't Is allemaal nieuw voor mij. Maar, ik moet naar het ziekenhuis in Beverwijk en daar vroeg ik om een follikelmeting, omdat ik dat hier had gelezen. Toen zei die dame aan de telefoon (nadat ik mn verhaal had uitgelegd) dat ze dat bij hun een ovulatie echo noemde..... Naja, het zal wel goed komen neem ik aan. Ik vind het allemaal erg spannend. Mocht er nog niets te zien zijn, dan moet je toch na een paar dagen nog eens terug? Erg fijn om hier te lezen en te schrijven wat er allemaal gebeurd. Heb er écht wat aan, dankjewel allemaal!!