@Tycuna: Nou ze bedoelen hetzelfde hoor.....Het komt vast goed. Ik moet op precies dezelfde dag als jouw voor de ovulatie/follikelmeting! Meiden ben benieuwd hoe het is gegaan!!!
Hi allemaal! Hier goed nieuws; er staat een eitje klaar van 19 mm! Ready to pop! Gyn vertelde me dat ik, als we "het" gisteren nog niet hadden gedaan, we vandaag aan de klus moeten! Dus jullie weten wat ik vanavond ga doen. De Clomid slaat dus errug goed aan. Verder moet ik volgende week vrijdag (14-1) bloed laten prikken waarvan ik maandag 17-1 de uitslag krijg; of alle waarden goed zijn. Indien dit zo is kan ik een half jaar vooruit met de 50mg en hoef ik geen tussentijdse echos meer te laten maken. Wij heel blij!!! @Anne, hoe is het bij jou gegaan? Hopelijk ook goed nieuws!
Blondy! Wat een goed nieuws! Lijkt mijn verhaal wel! Als die ook zo goed afloopt als bij mij zou dat top zijn!!! En ik blijf meelezen hier hoor!!!
Zo nu even tijd om mijn verhaal hier neer te zetten Vanmorgen een echo laten maken er zit in mijn rechter eierstok een eitje van 16 mm, volgens gyn kan deze de komende dagen gaan springen. Ik heb zojuist dus ook maar even ovulatie testen gehaald, de komende dagen zijn wij dus druk. Mocht het deze ronde nu niet lukken dan moeten we de volgende ronde (ronde 3 met clomid) een samenlevingstest doen om te kijken of het zaad wel door mijn baarmoederslijmvlies kan zwemmen/bewegen. Het zaad van mijn man was overigens in perfecte conditie. De gyn gaf aan dat als het na de 3e ronde nog niet raak is er een baarmoederfoto gemaakt moet worden en mijn eileiders worden door gespoten. Wat het precies inhoud weet ik niet, het lijkt mij in ieder geval alles behalve prettig. Daarna wordt dan bekeken of we nog verder door kunnen met de clomid of dat er andere stappen worden genomen. Dus ik hoop echt dat het nu een keer mag gaan lukken. Afwachten maar, waarschijnlijk rond 27 januari weer gaan testen (tenminste als ik voor die tijd niet ongesteld ben). @ Blondy: super bij jou ook een eitje, komende dagen dus allebei druk Liefs anne
Ja Anne, wij hebben werk aan de winkel! Ik hoop echt dat het raak is voor ons dit keer. Het verhaal van Momhairy geeft echt hoop! Helaas heb ik geen ervaring met verder onderzoek, dus daar kan ik je niet bij helpen.. Hoe is het met de andere meiden die net begonnen zijn met Clomid? Last van bijwerkingen??
blondy... het kan zomaar en wij hebben maar twee keer geklust . 1x voor ei en 1 keer na ei en me mannetje was nog niet zo lekker ook.... wat ik wel altijd doe is met de bibs omhoog na de daad..... ik dacht toen er niet iets wou groeien van nou dat wordt niks de eerste ronde en toen opeens een mooi eitje van 17 mm die binnen een paar dagen ging springen en een aantal dagen later !!! zwanger.............. zo kan het idd ook gaan...
Anne en Blondy, werk aan de winkel!!! Goed nieuws. Hadden jullie beide op dag 10 die echo? Het verhaal van momhairy geeft zeker moed ja... Hope so!!! Ingeping, hoelaat moet je donderdag? Ik moet al om 7.50 uur!! Vroeg he!?!
@anne: Dat onderzoek voor het doorspuiten van je eileiders ervaard iedereen heel verschillend, dus gewoon op je af laten komen. Ik persoonlijk vond het niet erg prettig, maar zoals ik al zei iedereen ervaard het anders. @Tycuna: Ik moet donderdag om kwart voor 11. Wel een lekkere tijd. Jij moet idd vroeg!! Moet je werken ofzo?
Afspraak is verzet....................................... Uitslag gehad van mn vriend zijn sperma. 0,0 Kan wel JANKEN!!!!! Nu dus een andere afspraak, samen, om te kijken wat nu........
He!!!!! Ze hebben geen één levende zaadcel gevonden? Wat vind ik dat erg voor jullie zeg. Nou dus afwachten wat de gyn. gaat zeggen hoe nu verder. En jank gerust maar. Het moet er toch uit. Dikke knuff!!!
Ja, helemaal niets, nada, noppes. Nu dus de 13e wel heen voor een echo, evengoed, maar aansluitend een gesprek over mn mannetje. 9.40 uur moeten we nu. Zucht....
Momhairy ? heb je verder nog tips voor de komende dagen ??? Ik moet morgen naar het ZK kijken wat de clomid voor me gedaan heeft !!! heb je ovu testen gebruikt ? zoja wanneer allemaal ?? tips tips tips !!! haha vind het zo eng voor morgen !! @tycuna , wat een vervelend nieuws ... een extra klap in je gezicht !!!! hoe nu verder ?? Liefs X
Succes morgen, 1988 mama!!! Laat je weten hoe het is gegaan? Tsja, hoe nu verder.... We horen donderdag meer als we daar zijn. Dan hebben we een gesprek met de gyn. Ze gaan kijken of er een blokkade zit bij hem, of dat er echt niets wordt aangemaakt..... wordt dus vervolgd.
Jeetje tycuna: dat zal wel flink schrikken zijn geweest. Ik kan me goed voorstellen dat je dan goed van slag bent. Ook voor jullie een spannende tijd. Hou je taai, liefs anne
Ik moest op een dinsdag naar de gyn voor de 2de follikelmeting! Een eitje te zien die waarschijnlijk donderdag zou gaan springen dacht ze ( dinsdag 17 mm dus dond zou die zo 21 mm moeten zijn) We moesten klussen van haar op die woensdag vrijdag en zondag enz! Nu had ik donderdag de eerste posi test en vrijdag de tweede( zaterdag weet ik niet wand me testen waren op) woensdag klussenis niet gelukt met ziekte dus we hebben het vrijdag en zondag gedaan en uit me temp curve zag ik dat zaterdags me ei was geweest! Gewoon standje: ik onder hij boven! Zelf nog klaar komen na de daad!!! Geloof er heilig in dat dat werkt! Door de aanspanningen in je vagina bij het klaarkomen duwd de trekkingen het sperma nog iets hoger!!! En met de beentjes in de lucht met een kussen eronder!!!!! Hoop dat het werkt haha
Jeetje Tycuna, wat erg!! Jank inderdaad maar eens goed, is altijd goed om alles eruit te gooien. En dat mag ook best! Ik zal voor jullie duimen donderdag. @Momhairy, ik zal je tips meenemen .
Misschien beetje stomme, vieze vraag: Maar had jij na de gemeenschap ook altijd dat er weer zoveel zaad uit komt lopen. Ook al lig ik een half uur met mijn benen omhoog zodra ik ga staan loopt de hele handel eruit....
@anne: Ik denk dat bijna iedereen dat heeft. Sperma bestaat natuurlijk ook uit een hoop vocht en andere sappen dan alleen de zwemmers. Ik heb het in ieder geval ook!