wie ook bruin. lichtroze verlies tijden zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door peetje24, 27 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik weet hoe je je voelt peetje. ik krijg er ook zo langzamerhand de zenuwen van.

2. appelappel

appelappel Bekend lid

1 mrt 2007
    684
    0
    0
    Lieve meiden,

Kan me heel goed voorstellen dat jullie je bij alles zorgen gaan maken. Ik heb een positieve opsteker: mijn zus heeft de eerste 3 maanden van haar zwangerschap bloedingen gehad, en ze heeft een heel gezond kindje gekregen. Alles kan dus...

Hebben jullie naast de afscheiding ook last van ongikrampen in benen/buik o.i.d. ?

Liefs
    Marleen

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik heb momenteel wel wat buikpijn dus ben bang dat het niet goed is.

4. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hallo meiden,

Ik heb ook last van een klein beetje bruin verlies... echt maar een beetje maar omdat ik al eerder een MK heb gehad maakte ik me ook enorme zorgen. Ik heb gisteren mijn VK gebeld en die zei dat de meeste vrouwen die zwanger zijn daar last van hebben, dat dat gewoon oud troep is wat er nog uit moet. Ik hoefde me pas zorgen te gaan maken als ik krampen in mijn buik zou krijgen of als ik helder rood bloed zou zien.

Bij mij is het alleen wat bruinige afscheiding en meer niet verder ook geen buikpijn dus ik blijf nu toch een beetje optimistisch!

succes allemaal en ik duim voor ons

5. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb het ook gehad bij de laatste zwangerschap met 7, 8 en 9 weken.
    Ik had ook menstruatiepijn erbij, maar alles is goed gegaan en er ligt een gezonde knul in de wieg.
    Het bleek bij de echo van 8 weken dat er een hematoom in mijn baarmoederwand zat en daar kwam het oud bloed vandaan.
    Je schrikt enorm en je denkt dat het mis is, maar dat is niet altijd zo.
    Ik hoop voor jou dat het weer stopt en dat alles goed is. Vraag anders aan je vk of je binnenkort een echo kunt krijgen om te zien of het goed is.

Deel Deze Pagina