dames, mijn weeen zijn vanavond om een uur of 9 begonnen. na een uurtje kwamen ze al om de 3 minuten maar nog wel goed te houden. Vk is langs geweest en het begin was er, maar kan nog lang duren zei ze. Nu komen ze nog steeds om de 3 minuten en zijn moeilijk uit te houden, maar we moeten wel. Manlief zit braaf met de pen en het papier te schrijven. Hoop dat het niet al te lang duurt. Wish me luck! groetjes Cynthia
Oh wat spannend en leuk Cynthia, ik wens je een voorspoedige bevalling! En denk eraan als je pijn hebt : het is het echt allemaal waard!
ohhh spannend! Heel erg veel sucses! Ben erg benieuwd hoor... Nog effe en jullie kleine ligt in jullie armen! Gr marloes
en...? spannend! Alles goed gegaan? misschien zitten jullie nu wel al heerlijk te genieten met jullie wondertje in jullie armen!
Owh wat spannend Ik hoop dat het allemaal een beetje voorspoedig verloopt. Goed zeg .. Succes meid .. je kan het
Nou meiden, dit gaan jullie niet geloven. Ik ben nog steeds thuis, nog steeds ween, nog steeds erg krachtig en pijnlijk, maar komen nu om de 10 minuten. Toen de VK weg was kwamen de weeen echt om de 3 minuten en heel sterk, echter namen na een dikke 2 uur af. Ik heb heel de nacht al niet geslapen, op advies van de VK een kruik tegen me buik aangelegd, maar dat hielp ook niet echt. Ze zegt dat het elk moment door kan zetten en puur een kwestie is van afwachten. Ik ben erg moe en kan ook niet slapen. Weet niet of ik het wel allemaal aankan ..... Hoop jullie snel goed nieuws te geven.
Ik hoop dat het vlug vorderd voor jou en hou moed, je weet voor wat je het doet hé ! Héél veel succes nog!
Zo he, wat spannend! Heeeeel veel succes en sterkte en alles wat je maar nodig hebt tijdens deze echte laatste loodjes! Groetjes Miep