Hoi hoi, vraagje? sinds vrijdagavond heb ik hele rare bulten(lijken muggebulten) en ze jeuken enorm en als ik er aan krab breidt het zich verder uit over mijn hele lichaam en s'morgens zijn ze weer weg en s'avonds begint het weer, heel raar. herkent iemand dit? wordt namelijk gek van de jeuk en slaap er ook slecht door heb al gebeld met de huisartsenpost maar die zeggen dat ik er niet veel aan kan doen en er ook niks voor in kan nemen nu. groetjes Marloes.
zoude die niet bij de zwangerschap kunne hore? je hebt zoveel dingetjes die door de zwangerschap kunnen komen... heb je last van een droge huid ook ? 't kan ook een huid irritatie zijn missch kan je dr een zalfje voor krijge groetjes debor
ik heb precies hetzelfde! Sinds afgelopen woensdag komen de bulten vooral op bij m'n voeten, handen en ellebogen. Ze trekken snel weer weg, gelukkig ook in m'n gezicht, maar het jeukt zo erg! De verloskundige denkt dat het met hormonen heeft te maken.. Succes ermee!
of galbulten? daar kan ej ook last van krijgen als je zwanger bent! I kheb het gehad toen in net niet zwanger was, en die zeuken enorm! MAar ik dacht gaat wel over en het werd steeds erger en groter!
Ik heb geen last van bulten maar wel heel erg van uitslag.. vooral op mijn borstkast,rug en gezicht.. heb er gelukkig geen last van.. Misschien dat een zalfje helpt?
duurt zo'n allergische reactie lang? kan dat dan echt een paar dagen duren of langer.... heb eigenlijk niks geks gedaan of gegeten?
Ik heb eens wat dingen bekeken op internet en het lijkt idd het meest op netelroos/galbulten en ik denk dat het komt door dat ik op werk met zonnebloemolie die al zeker 3 jaar in de kast staat gewerkt heb (niet ingenomen), heb het aan mijn handen gehad
hoi ik heb daar ook last van, sinds ik zwanger ben.ik heb het op mijn scheenbeen. het komt door droogte bij mij. smeren meteen na het douchen met bodylotion en wanneer het jeukt weer meteen insmeren. vooral savonds krijg ik er last en als ik eenmaal aan het krabben ben is het moeilijk om eraf te blijven. misschien heb jij hetzelfde? groetjes
Ik heb het vorig jaar ook gehad en waarvan was de grote vraag. Ik heb het eerst aangezien, maar na een week werd ik gek, zat helemaal onder en ben toen naar de ha gegaan voor antihistamine-tabletten. Die zijn ook vrij verkrijgbaar, maar slechts enkele kunnen bij zwangerschap! Dus ik zou als ik jou was even langs de ha gaan. Toen was het trouwens binnen een paar dagen over. Ik had bij iemand geslapen onder een donzen dekbed, dat moet het geweest zijn, terwijl ik vroeger wel tegen dons kon, maar dat kan kennelijk veranderen!
Ik heb vanmorgen mijn eigen huisarts gebelt en zij zegt dat het wel weken kan gaan duren, we gaan nu eert iets homeopatish proberen en werkt dat niet dan gaat ze kijken naar wat anders maar dat deed ze liever niet ivm. de zwangerschap.
Moest ze niet even kijken naar je huid wat het was? Ik vind het altijd wel knap van die huisartsen die een diagnose door de telefoon kunnen stellen! Ik weet 1 antihistaminicum dat niet schadelijk is gebleken tijdens zwangerschap, als je de naam wilt, pb dan maar even!
ze kan er niet naar kijken omdat het overdag weer verdwijnt en ik er alleen s'avonds en s'nachts last van heb. Ik heb zelf wat foto's op internet gezien en het lijkt er heel veel op en de symptonen komen ook overeen.
Ander wasmiddel? 't Kan echt vanalles zijn hoor! Ik heb het als kind een keer gehad, toen mijn vader ander stro had gekocht voor het konijn!
Ik heb alles al tien keer doorgedacht en echt niks verandert, ben er zelfs altijd erg voorzichtig mee omdat mijn man en mijn zoon allebei erg gevoelig zijn voor veranderingen. enige wat ik zou kunnen bedenken is die overjarige zonnebloemolie die ik aan mijn handen heb gehad.
Nou, ik ben dus vorige week ergens s'nachts gestoken door iets, heb nu 3 bulten op mijn bovenbeen die erg jeuken, maar soms ook pijn doen. Muggenbulten blijven toch niet zo lang zitten? want deze zitten er al een week denk ik. Verder geen ander wasmiddel, geen ander eten/drinken en ga zo maar door....snap er niks van.... Misschien ff de HA-assistente bellen morgen?
Bij mij komen ze en gaan ze ook weer weg, dus lijkt mij niet hetzelfde, ik zou idd even de ha bellen.