Onze zoon drinkt al heel erg lang geen flessen meer.Maar hij was een spuugertje toen hij klein was waardoor ik wel een stuk of 40 spuugdoekjes heb liggen die nu iet meer worden gebruikt. Waar zou je die dingen nog meer voor kunnen gebruiken?Ik dacht al als poetsdoek maar daar zijn ze vind ik zelf een beetje te klein voor.
Als je ze niet meer van plan om te gebruiken kan je ze misschien als vaatdoek gebruiken. Of als de kleine geknoeid heeft met iets wat je bijna niet schoon krijgt in de was, zoals rode prut. Of als je hem een x laat verven.
Misschien kun je ze gebruiken om het mondje en handjes van je kind mee af te vegen als hij gegeten heeft, na een boterham bijvoorbeeld.
Een paar gebruik ik nog voor na het eten om monje en handjes mee schoon te maken en de rest gebruik ik als poetsdoek hahaha
Ik gebruik ze als zakdoek voor de kindjes, voor een snotneus afvegen dan hup de was in en een nieuwe pakken.
Een paar nog voor mijn zoontje om mee te nemen als we ergens heen gaan en voor de rest als vaatdoekje
eigenlijk nergens voor. Ze zijn allemaal al weg, zou eerlijk gezegt niet kunnen bedenken waarvoor ik ze zou gebruiken behalve idd als washand voor na het eten
Ik heb gewoon een berg washandjes in mn keukenkastje liggen. Ik gebruik die doekjes nergens voor, liggen te liggen in de kast. Allemaal zgan want hij spuugde nooit en zijn dus amper gebruikt.
Die ik bij mijn dochter gebruikte, doen nu ook dienst als vaatdoekjes. En die zoonlief dadelijk niet meer nodig heeft, zullen dat ook gaan doen
wat slim bedacht die vaatdoekjes haha! ik heb er nooit over nagedacht wat ik hierna ermee zou doen,. waarschijnlijk had ik ze weggegooid, maar als vaatdoek kunnen ze eerst ook wel dienen natuurlijk.
brandon gebruikt ze als tuttel, hij kan niet zonder doekjes slapen. En hoe meer er in zijn bedje liggen, hoe beter! Hij wrijft ermee onder zijn neusje en valt zo in slaap..