Wie ook contact met haar moeder verbroken?

Discussie in 'De lounge' gestart door Cabb, 29 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EnKay

EnKay Actief lid

3 okt 2013
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
  2. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ook ouders kunnen te ver gaan. Geen contact meer met ouders. Op verzoek van zus weer poging gedaan, echter vielen ze vrij snel weer terug in hun oude gedrag. Over en klaar.
    Vragen mag via pb

3. Cabb

Cabb Niet meer actief

Dames hardstikke bedankt dat jullie je verhaal ook wilden delen. In ieder geval niet het gevoel alleen te staan hierin. Ik maakte dit topic aan de hand van een telefoongesprek wat ik met haar had en niet helemaal goed liep, ze gaf mij overal de schuld van en hing vervolgens op terwijl ik juist heel kalm en duidelijk was. Gisteren heb ik haar nog een whatsappje gestuurd, zou nog geld van haar krijgen en dacht ik kan het altijd proberen. Toen belde ze me savonds eerst op huistel en daarna mobiel maar was niet in de gelegenheid op te nemen en kreeeg nog een berichtje van dr dat ik dr terug moest bbellen omdat het belangrijk was. Ik had zoiets bekijk t maar even was inmiddels bedtijd komt morgen wel. Kreeg ik vervolgens een whatsapp over wat voor lef ik had om dat geld te vragen en dat mijn kind het wel zou krijgen als ze groot was rn nog wat beschuldigingen mijn kant op. Heb een lange en duidelijke whatsapp terug gestuurd dat als ze zich niet als moeder kon gedragen ze ook het recht niet had zich oma te noemen en dat ik er voor zou zorgen dat ze mijn kind nooit dat geld zou kunnen geven. En dat ik haar de vorige keer toen we geen contact hadden haar ook helemaal niet gemist heb en alleen voor mijn broertje het opnieuw probeerde maar nu wist dat dat voor mij geen zin had.

heb haar gelijk via whatsapp geblokkeerd en ben er nu definitief klaar mee. Mijn zusje had ik dezelfde soort problemen mee en heb met haar ook gebroken.

gisteravond wel mijn vader gebeld, daar had ik ook een beetje bonje mee maar met mijn cader valt tenminste nog te praten. Bleek een misverstand van beiden kanten te zijn en door te weinig praten aannames doen van het zal wel zo zitten terwijl dat dus niet zo was. Hij komt volgende week gezellig met zijn nieuwe vriendin en mijn broertje op visite. Heb altijd goed met mijn pa gekund dus blij dat het zo gelopen is. Met mijn pa en mijn schoonfamilie red ik het prima. Heb ik helemaal geen moeder nodig.

Deel Deze Pagina