Hoi hoi ik ben danielle en wij zijn onder behandeling in Tilburg bij het st elisabeth....we hebben onze 1e icsi poging gehad en helaas zonder het gewenste resultaat....we hebben er gelukkig wel 6 cryo's in 4 rietjes aan over gehouden.... Nu hebben we 23 aug de 1e echo om te kijken wanneer er een cryo tp kan plaatsvinden...ik vind het echt heel spannend allemaal en weet helemaal niet zo goed hoe het allemaal in zn werk gaat met zo'n cryo tp.....het gebeurt wel in een natuurlijke cyclus dus das wel lekker....alleen nog even beslissen of we voor 1 cryo gaan of 2......
hoi vlinder ook ik ga voor mijn 1e cryo tp. Ik heb het ook nog nooit meegemaakt en dus voor mij ook de 1e keer. Mijn vorige ICSI behandeling is helaas geeindigd in een miskraam met 5 weken. Ik ben vorige week ongi geworden en heb 31 Aug mijn 1e echo. Volgende week moet in mijn urine bewaren....spannend allemaal omdat het nieuw is. ik krijg deze terugplaatsing ook in mijn eigen cyclus dus dat is idd wel lekker. jij mag Donderdag dus al...spannend hoor. Liefs