Ik stroom ook lekker weer in Gezellig En ja Gm echt op mijn kop,en denk je echt dat ik DAT aan hubbie laat zien neeeee whahaha Grapjas Diaantje78: Naar de gyn. 14-3 voor Asherman Miezel: 2de ronde clomid 50 mg Claudia, 1e kindje:8/3 gesprek en bloedonderzoek Fien, 1ste kindje: clomid 100mg. 30.01 echo Sween4, 1e kindje: Nod 10 maart Jazz: 26/27 maart nod Daylinn: 29 MAART nod Boris: Ongesteld. 01-02 beginnen met 4de (en laatste?) ronde clomid JsMamam, 2de kindje: Is hij nu wel of niet gesprongen?? 13-02 echo Wendy26, 1e kindje: zwanger! 20-11: positive test! Melanie013: zwanger!! op 7 jan positief getest. Eerste echo gehad 26 jan, hartje klopte goed! Kara: 25-1 positief getest! uitgerekend op dierendag. 1e echo: 14 feb Ann85: zwanger! 3-1 positieve test!!! Gooischemama, 2de kindje: ZWANGER 04-03-12 Positieve test!! kirsss Zwanger 7-3 positieve test zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest, Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken Zo de lijst dames!
@nance yeah was ook niet zo moeilijk te vinden he hahaha @day whahaha ik denk dat die ze l*l uit ze broek had gelachen als die dat had gezien hahahahahahaaa Hoe voelde je je daarbij dames ik ga weer even aan de slag op zoek naar een baan en ik hoop dat de andere dames het topic ook weten te vinden al zal dat wel hahaha
@Mel ja dat wel maar lotte heeft een regel over topic's die te lang worden Lotte of mod's vertellen dan ons als het te lang word Dus Gm was net op tijd
hey heb mij er ook even opgezet haha nance89: 15-3 fm echo Diaantje78: Naar de gyn. 14-3 voor Asherman Miezel: 2de ronde clomid 50 mg Claudia, 1e kindje:8/3 gesprek en bloedonderzoek Fien, 1ste kindje: clomid 100mg. 30.01 echo Sween4, 1e kindje: Nod 10 maart Jazz: 26/27 maart nod Daylinn: 29 MAART nod Boris: Ongesteld. 01-02 beginnen met 4de (en laatste?) ronde clomid JsMamam, 2de kindje: Is hij nu wel of niet gesprongen?? 13-02 echo Wendy26, 1e kindje: zwanger! 20-11: positive test! Melanie013: zwanger!! op 7 jan positief getest. Eerste echo gehad 26 jan, hartje klopte goed! Kara: 25-1 positief getest! uitgerekend op dierendag. 1e echo: 14 feb Ann85: zwanger! 3-1 positieve test!!! Gooischemama, 2de kindje: ZWANGER 04-03-12 Positieve test!! kirsss Zwanger 7-3 positieve test zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest, Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken
nance89: 15-3 fm echo Diaantje78: Naar de gyn. 14-3 voor Asherman Miezel: 2de ronde clomid 50 mg Claudia, 1e kindje:8/3 gesprek en bloedonderzoek Fien, 1ste kindje: clomid 100mg. 30.01 echo Jazz: 26/27 maart nod Daylinn: 29 MAART nod Boris: Ongesteld. 01-02 beginnen met 4de (en laatste?) ronde clomid JsMamam, 2de kindje: Is hij nu wel of niet gesprongen?? 13-02 echo Wendy26, 1e kindje: zwanger! 20-11: positive test! Melanie013: zwanger!! op 7 jan positief getest. Eerste echo gehad 26 jan, hartje klopte goed! Kara: 25-1 positief getest! uitgerekend op dierendag. 1e echo: 14 feb Ann85: zwanger! 3-1 positieve test!!! Gooischemama, 2de kindje: ZWANGER 04-03-12 Positieve test!! kirsss Zwanger 7-3 positieve test Sween4, 1e kindje: Zwanger 10-3 positieve test!! zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest, Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken[/QUOTE]
nance89: 15-3 fm echo Diaantje78: Ergens in mei diagnostische hysteroscopie (Asherman) Miezel: 2de ronde clomid 50 mg Claudia, 1e kindje:8/3 gesprek en bloedonderzoek Fien, 1ste kindje: clomid 100mg. 30.01 echo Jazz: 26/27 maart nod Daylinn: 29 MAART nod Boris: Ongesteld. 01-02 beginnen met 4de (en laatste?) ronde clomid JsMamam, 2de kindje: Is hij nu wel of niet gesprongen?? 13-02 echo Wendy26, 1e kindje: zwanger! 20-11: positive test! Melanie013: zwanger!! op 7 jan positief getest. Eerste echo gehad 26 jan, hartje klopte goed! Kara: 25-1 positief getest! uitgerekend op dierendag. 1e echo: 14 feb Ann85: zwanger! 3-1 positieve test!!! Gooischemama, 2de kindje: ZWANGER 04-03-12 Positieve test!! kirsss Zwanger 7-3 positieve test Sween4, 1e kindje: Zwanger 10-3 positieve test!! zwanger, ongesteld, negatieve test, twijfeltest, Bezig met Clomid .. mg,Opzoek naar ei, wachtbankje,menstruatie opwekken
Hi Meiden, zojuist met MvM gebeld, ze komen volgende week langs! ben benieuwd! Ik kan gewoon mijn urine bij haar thuis afzetten 1 x per week, dus is handig! ik dacht namelijk dat het elke dag was, vandaar dat ik me druk maakte over de buren, maarja niet nodig dus! Zij denkt dat ik ongeveer 5 weken ben, dus we zullen zien!wachten de echo wel even af, dan weten we het zeker! Liefs
Oww nance morgen fm? Spannend ! Wat voor gevoel heb je? @Diaantje hysterscopie? Dat klinkt heftig wat is het?
O god, ik heb het ook gevonden !! @Sween, helemaal goed dat je je flessen bij haar mag brengen heb je helemaal nergens geen last van .. Spannend volgende week woensdag Liefs
Hallo, Ik vroeg me af of ik met jullie mee mag kletsen. Ik klets al in een ander clubje Nieuwe Clomiddames maar vind het altijd wel leuk om nieuwe clomid gebruikers te ontmoeten. Momenteel zit ik op een wachtbankje ziels alleen want uit het andere clubje is bijna iedereen zwanger. Gelukkig komt er wel een spuiter naast me zitten vandaag of morgen maar toch. Ik heb maandag mijn eisprong gehad, 2 eitjes met 50mg clomid. Ik vermoed dat het deze ronde niet raak is maar het blijft toch wel weer spannend. Tevens heb ik sinds dinsdag het gevoel dat ik elke seconde ongesteld kan worden en heb ik veel krampen. Ik vraag me af of iemand anders dit ook heeft meegemaakt? Zou het zijn omdat ik 2 eitjes had. Ik heb wel mijn vriend lief aangekeken 1x dag voor mijn eisprong. Daar in dat andere clubje iedereen zwanger raakt door maar 1x intiem te zijn voor of op eisprong, Denk ik hmmmm en begin ik toch ergens het woordje hoop weer op te graven. Tevens voel ik me erg energievol, lollig en vervelend, maar ook moe... Herkend iemand dit? Niemand? (hahahaha lig weer helemaal in een deuk kan echt merken dat de hormonen op reis zijn tot de volgende ronde...overigens van die krampen etc is wel echt hoor)
@Daylinn, hij gaat met een camera in mijn baarmoeder kijken. Is best wel een vervelend onderzoek. Ik heb het 2x eerder gehad. Hij verwacht weinig te zien omdat de echo er ook goed uit zag. Hij wilt zekere voor het onzekere te nemen. Daarna mag ik beginnen met spuiten!!
@Jazz jij spoort voor geen meter whahaha Ik dacht even die is dement geworden Roflmao @Diaantje Oww dat onderzoek... Ik onthoud al die moeilijke woorden niet Bij mij is het Auwie1 Auwie2 Auwie3 En auwie1 is de hsg...Met zon zuigpomp op mijn baarmoedermond.... Omg Whatsapp is funny om te doen! Wie heeft dat ook ik wil meer peeps op mijn bb