afscheiding..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamavanro, 2 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Hoi hoi,

Ik ben nu ruim 7 weken zwanger en heb best wel veel last van afscheiding..elke dag wel wat..en ook wel al een tijdje...vroeg me af of dit herkenbaar was?

Groetjes San

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Yup is normaal.

3. Hummel

Hummel Niet meer actief

Heel erg herkenbaar.
    Ik heb ook heel veel last van afscheiding nu ik zwanger ben. Ik draag al vanaf 8 weken zwangerschap continue inlegkruisjes. Het stroomt er soms gewoon uit alsof ik ongesteld ben. :oops:

Liefs Hummel.

4. music4life

music4life Niet meer actief

Normale vaginale afscheiding is wittig van kleur en voelt slijmerig en plakkerig aan. In de zwangerschap kan de hoeveelheid en de dikte van de afscheiding (fluor) sterk variƫren. Veel vrouwen hebben veel meer afscheiding tijdens de zwangerschap dan normaal. De afscheiding hoort wel doorzichtig of wit te blijven en vloeibaar, slijmerig en plakkerig.

5. Birdie

Birdie Bekend lid

16 sep 2008
    528
    0
    0
    Heb ik ook! En het schijnt alleen maar meer te worden!

Draag alleen GEEN inlegkruisjes, dan heb je meer kans op infecties omdat het door het inlegkruisje daar beneden gaat broeien.

Ok, het is viezer, maar anders verschoon je een keer per dag meer, beter dan een nare infectie.

6. Hummel

Hummel Niet meer actief

Als ik geen inlegkruisjes draag, dan lek ik door tot aan mijn broek. Dus in mijn geval moet ik echt wel inlegkruisjes dragen hoor. Ik verschoon mijn inlegkruisjes bij elke toiletgang, dus dan lijkt me de kans op infectie wel klein. Ik heb er ook nog geen last van gehad.

Liefs Hummel.

7. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Schijnt heel normaal te zijn. Ik heb er ook last van..
    Continu bang dat het rood is van kleur maar so far so good.
    We hebben trouwens afgelopen maandag 1e echo gehad en alles was goed, hartje tikte mooi snel... GEWELDIG!
    Leuk dat we zo goed als gelijk lopen... Heb jij al echo gehad?
    x

8. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Mooi gezicht he hartje zien kloppen! Heel wonderlijk! Ik heb afgelopen dinsdag echo gehad en moet over 4 weekjes terug komen..de 28ste...duurt nog zo lang he... :( ...maar we gaan er gewoon vanuit dat het goed komt! :D
    Wanneer moet jij terug? grappig he idd dat we gelijk lopen...

9. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Bedankt meiden voor jullie reacties! Is wel wat geruststellender..kon me ook niet meer voor de geest halen of ik het in mijn 1ste zwangerschap ook zo erg had...(is ook alweer 5 jaartjes terug..)
    Vond wel idd dat het veel meer is dan normaal..maar het is wel zoals het hoort te zijn...Dus we doen het er maar mee :) dan maar paar keer per dag verschonen...

Liefs San

10. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Ja heel leuk!
    Ik heb de echo foto in m'n album. Kon hem niet scherp gefotografeerd krijgen helaas :(
    Dooierzakje duidelijk te zien en verder is het nog maar een klein ding :) ....
    Ik moet 22 okt weer terug naar de gynaecoloog.. spannend!
    Ben jij de enge bange dagen de baas of niet?
    De gyn heeft me gerustgesteld dat met zo'n goede echo, inclusief actief knipperlichtje (hartje) de kans dat het fout gaat aanzienlijk kleiner wordt.. ik ga proberen alleen maar te genieten!

Heb jij het al tegen veel mensen verteld?
    liefs!

11. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Ja, leuk he die foto's maar je ziet idd niet veel he..ik moest ook goed kijken tijdens de echo en opgegeven momment zie je idd zo'n klein rondje op en neer gaan...echt geweldig!

Ik probeer me niet zo heel veel zorgen te maken :( , maar helemaal zorgeloos ben ik niet echt en zal ook niet komen denk ik...je hele zwangerschap blijven er dingentjes denk ik...nu zijn we blij als we de 3 maanden voorbij zijn en straks maken we ons zorgen, omdat we het kindje niet gevoeld hebben.of iets anders...ach ik vrees dat deze komende 7 maanden zo nu en dan nog wel onrustig verlopen haha...Maar dat zijn we snel vergeten als het kleintje :baby: er is...dus positief denken :D ...soms wel moeilijk he.. :(
    Ik heb het eergister mijn schoonouders, schoonzus & zwager en mijn mams en een vriendin verteld..Heb even gewacht i.v.m. onze missed abortion :cry: onlangs..ik wou nu eerst kijken of het hartje klopte...ik vertel het pas verder aan mensen na mijn volgende echo...Jij dan?

Liefs San

Deel Deze Pagina