Goedemorgen! Ik lees hier heel vaak berichten van 'een vriendin van mij..' 'mijn nicht..' en ga zo maar door. Maar ik ben eigenlijk nog geen topics tegen gekomen van mensen die ook echt laat getest hebben. En dan bedoel ik niet 5 dagen overtijd ofzo, maar echt een hele tijd. Ik lees zelfs wel eens berichten dat een vriendin/zus/kennis/nicht pas op een echo zwanger bleek, maar zitten hier ook echt dames die dat meegemaakt hebben? Ik ben erg benieuwd!
Ik teste na 10 dagen positief, maar op de echo bleek ik 2 weken korter zwanger te zijn, bleek dus dat ik uiteindelijk toch een langere cyclus had gehad.
Ik bedoel ook niet dat ik het niet geloof ofzo hoor. Maar ik vind het altijd zo typisch, je leest zoveel over anderen maar ik kom weinig berichten tegen van mensen die zelf zo laat waren. Bedankt voor jullie reacties iig! Al bedoelde ik nog wat langer. Meer zoiets als ik nu heb? Al heb ik veelste lang gewoon niet getest en dat maakt me nu onzeker.... Ik heb zo'n 2 maanden niet getest! En laatst een hele lichte positieve test maar vanochtend een negatieve etos... Ik ben een beetje verward dus. Mijn zus had dat trouwens dus ook, dat ze pas bij een echo zwanger bleek... máár ja ook ik doe het, mijn zus! Ik ben benieuwd naar verhalen van mensen die het zelf mee gemaakt hebben.
18 dagen pas getest bij me 2 vorige zwangerschappen zat er ook 12l 3weken tussen ben ook niet iemand die gauw test ik wacht eerst me gevoel af,en test dan pas
Sorry, toch maar even over iemand anders. Mijn collega heeft nooit een positieve test gehad en ze is vorige week bevallen! Ze dacht niet zwanger te zijn ivm de negatieve testen, maar na een bloedonderzoek bleek ze al 14 wkn te zijn! Dus niet iets van mezelf, maar wel iemand waarbij ik het van heel dichtbij heb meegemaakt.