hallo, het is misschien een stomme vraag, maar hoe ervaren jullie sex op dit moment? het is misschien een beetje genant hoe ik het hier neerzet, maar wil het effe kwijt, en kan geen andere manier vinden, dan het direct neer te zetten. Wij hebben altijd een goed sexleven gehad, maar het wordt steeds minder, mijn mannetje wil heel graag of ik nu zwanger ben of niet.daar ligt het dus absoluut niet aan. maar ik krijg er wat moeite mee. de reden hiervoor is omdat het niet altijd even prettig voelt, ten eerste het duurt langer voordat ik klaarkom, en het is moeilijk om een passend standje te vinden, omdat ik veel last heb van mijn bekken, en alles begint in de weg te zitten, heel jammer want ik wil nog steeds heel graag. Heeft iemand misschien tips voor mij hoe ik dit kan aanpakken? om toch een redelijk sexleven nog te hebben.
Hoi hoi,. Ben wel benieuwd hoe ver je bent... Ik ben bijna 38weken en heb er nog steeds onwijs veel zin in,het voelt wel anders aan dan voorheen alleen nu durft mijn vriend niet hij is bang dat hij het hoofdje raakt Maar zou het gewoon met je vriend bespreken,en zoeken naar een standje die wel prettig aanvoelt,het standje wat bij mij prettig aanvoelde toen ik enorm veel last had was achterlangs,en joh niet altijd klaarkomen vond ik ook nie geheel erg hoor,en elkaar bevredigen ken op zoveel manieren! Hoop dat je er wat aan hebt
Wij hadden altijd een super sexsleven...maar is nu wel anders hoor...met name omdat ik me niet echt seksueel aantrekkelijk voel ...dus is wel wat verzwakt...maar ach komt wel weer!
ik ben 28 weken nu, ja achterlangs hebben we ook al geprobeerd, misschien nog maar eens proberen, thanx voor de de reactie. ik zie dat er veel mensen kijken naar mijn bericht maar niet reageren hihi durven misschien niet, vindt het ook genant hoor, maar ja er kent me toch niemand.
en dat niet zo aantrekkelijk voelen herken ik ook wel hoor, voel me soms net een olifant, maar als het eenmaal op gang is dan valt het wel mee. Mijn moeder zei tegen me dat mannen in het algemeen hun vrouw wel aantrekkelijk vinden en zeker als ze zwanger zijn, wat ik me moeilijk kan voorstellen maar mijn mannetje gaf toe dat dat een heel ander en speciaal gevoel is, en me nog altijd zeer aantrekkelijk vindt. goed toch
Ik kan je er helaas niet mee helpen, hoe graag ik het ook zou willen... Bij de zwangerschap van Jayden hadden we beide geen behoefte aan sex... En ook nu weer wil ik (en arjan ook niet hoor) geen gefrummel aan m'n lijf... Misschien dat het nog komt, maar ben er bang voor...
Bij ons is het ook veranderd hoor. We doen het nu elke keer zowat hetzelfde omdat ik de meeste standjes niet fijn vind. Hier idd ook achterlangs en op verschillende plekken, houd het ook spannend. Kom zelf ook moeilijker klaar, maar maak ik me niet druk om. Komt straks wel weer!
Ja maar meid, het h o e f t toch ook niet? Je zegt zelf dat je het niet prettig vindt om meerdere redenen , dan verzin je toch wat anders om het fijn te hebben met elkaar? Jammer voor je mannetje die heel graag wil. Ik heb een paar weken helemaal geen zin gehad, maar mijn man heeft daar alle begrip voor.
wij hebben bijna elke dag nog sex. ik op mn rug met stapel kussens onder mn hoofd en schouders. of ik ga boven op hem zitten. of staand en dan komt hij achterlangs en hou jij je vast aan een tafel ofzo. en mijn vriend vind me juist super sexy met zo'n dikke zwangere buik. juist omdat er iets moois van ons 2en in zit.
Ik moet er gewoon nog heel even niet aan denken: ben moe, misselijk, niet in mijn hum... Hopelijk komt het weer gauw, want normaalgesproken: ja graag!
ik merk wel dat sind ik zwanger ben nog maar kort ik minder zin heb als vroeger eerst kon ik wel elke dag nu ben ik vaker moe en ga eerder slapen als me vriend of val tegen hem aan in slaap! Hoop dat t nog wel terug komt!
hooi, nou ik hoor vele er over dat het moeilijker is om klaar te komen..ik geloof dat ik dan een droom zwangerschap heb..eerder was ik juist een probleem persoon..moest heel wat uit de kast komen om mij klaar te laten komen..en nu bij een heftige vrijpartij..wel 4 x maar dan wel over de hele nacht..met af en toe wat uurtjuhs rust..en ik moet zeggen..het voorstel hand en mond werk doet mij nu meer.. zou mijn sex leven ook weer op tafel haha..ik ben wel sneller moe dus lig lekker op me rug en hij mag het werk doen..gewoon genieten dus haha x
Hallo allemaal Wij hebben nu nog regelmatig sex. Het is wel anders dan eerst. Op z'n hondjes gaat nog het best. Lepeltje-lepeltje houding kan ook, maar ik vind dit niet zo leuk. Of idd in een berg kussens liggend. Een andere prettige bijkomstigheid, na de sex slaap ik veel beter dan als we niet gesext hebben
Ik denk dat voor heel veel zwangere vrouwen hun sexleven veranderd. De 1 heeft er meer zin in en de ander moet er niks van weten. En sex hoeft zeker niet al the way te zijn. je kan ook lekker strelen of knuffelen. Ik heb er ook niet zo'n trek in nu. Ik ben de eerste maanden sowieso missleijk en erg moe geweest dus dat maakte het ook niet beter. Het komt wel. Ik maak me er niet te druk over. Zoek een weg die jullie beide fijn vinden.
Ohhhhh zoooooooo herkenbaar! Ik voel me momenteel erg kwetsbaar (terwijl ik normaal supervrij ben in bed) die buik zit in de weg en vroeger kwam ik met gemak 6 eer klaar, pff f ben blij al ik de 2 haal nu en dat is best werken Van mij hoeft het ook niet zonodig
hahaha jaaaa hier ook slaap lekkerder na een vrijpartij dan zonder We zijn beiden er niet vies van en als ik echt geen trek heb dan help ik mijn vriend wel een handje en andersom...
hmmm, sex: wat was dat ook alweer? hier sinds ik zwanger ben nog maar 2x gevrijd. in het begin was ik moeeeee en behoorlijk misselijk. later had ik wel weer zin, maar vond vriendlief het 'raar' worden. en nu ik de kleine goed voel, heb ik weer het idee dat we met zijn drieën zijn ipv. met zijn tweeën. vind ik niet fijn. dus: het komt na de bevalling wel weer. vindne het allebei wel best zo even.
Hier ook geen bedsport We lachen heel wat af, en we knuffelen heel veel en masseren elkaar maar vrijen of sex zit er echt even niet in, ik heb geen behoefte en ik ben zo dik, ik weet niet wat ik met mijn buik aanmoet. We hebben het nog wel een tijdje volgehouden maar als ik bovenop ga, zie ik voor mijn gevoel manlief niet meer (dat is niet zo hoor, maar ik voel me zo massaal ) Dus we hebben alleen de intimiteit, maar daar hebben we genoeg aan Liefs Rianne
Hier gaat het gewoon zoals het al ging zeg maar...dus regelmatig maar niet overdreven vaak! Maaaaaar...heb gisteren wel gemerkt dat we wat rustiger aan moeten gaan doen Kreeg zere banden en daar heb ik vandaag ook al hele de dag last van...dus misschien ietsjes minder vanaf nu!