afmeting matras

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Baby4, 5 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    Ik heb onlangs een babybedje gekocht op marktplaats en ging er vanuit dat er een matras in zou passen met afmeting 120x60. Nu heb ik een matrasje gekocht met die afmeting en hij past er helaas niet in. Bedje nog even vergeleken met bedje van mijn andere zoontje en idd het nieuwe bedje is een slag kleiner, scheelt iets van 6 cm. Ik heb op inet gezocht naar andere afmetingen matrasjes maar kan niets vinden . Weten jullie misschien welke afmeting zou kunnen passen en waar ik dat zou kunnen vinden?

2. Anique

Anique Actief lid

ik heb voor mijn ouderwetse kinderwagen een matras op maat laten maken. Viel me reuze mee, qua prijs!

3. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    Ik was bang dat dat duur zou zijn en twijfel erover een nieuw bedje te halen. Waar heb jij dat laten maken?

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Als het een heel oud bedje is dan zou de maat 55x110 kunnen zijn die afmeting gebruikten ze vroeger meestal en dan praat ik over een jaar of 25 a 30 geleden.

5. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Wij hebben in het wiegje een nieuw matrasje laten maken bij de matrasfactory maar die zit geloof ik alleen in het noorden.
    was 70 euro maar dit kwam omdat het een rond matrasje was

Voor het ledikant waren we daar 30 euro kwijt 60x120.
    www.matrasfactory.nl

6. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    dit bedje is maar 4 jaar oud.;)

7. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw

8. Bri

Bri Niet meer actief

Even google'n op 'matras op maat'. Dan kun je wat mogelijkheden en prijzen vergelijken. De verschillen kunnen heel groot zijn!
    Maar een matras op maat is niet per se duurder dan een kant-en-klaar matras.

Deel Deze Pagina