Ik heb een jaar lang mijn temp bijgehouden en doe sinds 2 maanden ook ovutesten. Nu is het opvallend dat ik de ene maand wel een eisprong kan ontdekken en de andere maand niet. Ik denk dan meteen dat mijn ene eierstok het wel doet en de andere niet maar volgens mijn fertiliteitsarts is dit niet zo. Zij zegt dat je niet om en om een eisprong hebt. (kan dus bijvoorbeeld ook 3 keer links en 1 keer rechts zijn) Ik ben ivm een zwangerschap (en miskraam) al een tijdje niet in het ziekenhuis geweest en kan haar dus niet vragen hoe dat dan kan. Daarom ben ik erg benieuwd of hier andere meiden zijn die dit ook hebben. Weten jullie er meer van, hebben jullie er iets mee kunnen doen (via het ziekenhuis), balen jullie er ook zo van etc. Groetjes prima
Hoi Prima Volgens mij moet het kunnen dat je de ene maand eisprong heb en de andere niet. Heb het zelf ook ga de volgende cylus met clomid beginnen om het op te wekken. Zelf heb ik al een zoontje van 3 en die was met 2 maanden raak zonder hulp. Je ziet maar je moet ook geluk hebben en soms heb je helaas hulp nodig. Is jou cyclus ook elke maand anders? De mijn zit tussen 34 en 44 dagen daarom niet altijd een eisprong. Hoop dat je hier iets aan hebt. Wens je veel succes. Maatje
Bedankt voor je antwoord. Was al bang dat er niemand was die het herkende. Mijn cycluslengte zet ik steeds onder mijn banner. Er zit zoals je ziet wel steeds verschil in. Ik vind het zo balen dat je na een eisprong (die niet eindigd in een zwangerschap) weer 2 maanden moet wachten. Duurt allemaal al zo lang voordat het lukt en nu dus nog langer. Wordt er een beetje moedeloos van! Ik was al een keertje zwanger maar dat eindigde jammer genoeg in een miskraam. Nu hoop ik zo dat het weer snel opnieuw raak is! Maar deze maand weer geen eisprong dus ik moet nog even geduld hebben.
Als ik jou was zou ik gewoon eisen dat je wordt doorverwezen naar de gyn. Het verspringt zo erg bij jou dat kan een huisarts ook niet meer aan lijkt mij. Is trouwens je partner al getest op zijn zaad? Maatje
Sorry, beetje late reactie.... Ik was al doorverwezen naar de fertiliteitsarts en daar hebben we de vruchtbaarheidsonderzoeken al gedaan. Vlak voordat we ze allemaal gehad hadden, werd ik spontaan zwanger. Tijdens die onderzoeken zat ik in mijn vruchtbare maand dus ze hebben niet kunnen kijken wat er met mijn lichaam gebeurd als ik geen eisprong heb. Dit vind ik wel erg jammer en wil daarom nog eens terug om daar naar te laten kijken. Ben ook benieuwd wat de eindconclusie was geweest na die onderzoeken als ik niet zwanger was geworden. Manlief en ik hebben besloten aan het einde van deze cyclus weer naar het zh te gaan. (als ik niet zwanger ben natuurlijk!) Spannend!