hallo! ben nu al 11 dagen overtijd maar wie niet of ik zwanger ben! zw testen geven negatief aan, maandag als ik nog niet ongi ben wil ik naar de HA gaan. maar als ik toch weer ongi wordt(wat ik natuurlijk helemaal niet hoop!) wil ik gaan beginnen met tempen, alleen snap ik het nog niet helemaal, heb al wat lopen lezen maar vind het nog steeds niet helemaal duidelijk. Mijn vragen zijn: na heoeveel dagen na je ongi heb je ongeveer je ei en wat gebeurt en dan met je temperatuur?, als je tempratuur na je ei hoog blijft ben je dan mischien zwanger? en hoeveel dagen voor je ongi zou je tempratuur weer lager worden. Ik temp af en toe wel is en weet natuurlijk dat dit helemaal geen zin heeft omdat je het gewoon de hele maand moet doen MAAR... normaal is mijn tempratuur tussen de 36.2 - 36.8 en nu is het 37.4! zou dit mischien al wat te betekkenen hebben? alvast bedankt voor jullie hulp en antwoorden meiden! xx
Hoi Tamara Als jij al 11 dagen overtijd bent , zou ik maandag al naar de ha gaan . Zij doen dan een bloedtest en ben je uit de zenuwen Het tempen Je begint op de 1e dag dat je ongi wordt elke ochtend om de zelfde tijd (het liefst). Je moet minimaal 4 uur achtereen geslapen hebben ... Tja , wanneer je ei komt verschilt per vrouw ! De een heeft hem op dag 14 , de ander op dag 12 (zoals ik nu dus) en weer een ander pas op dag 20 .... Door te tempen zie je achteraf altijd wanneer je je ei hebt gehad . Als je een regelmatige cyclus hebt dan zal dat rond de zelfde tijd liggen elke maand . Wanneer je ei geweest is stijgt je temp . Hieraan kun je dus niet meteen zien of je zwanger bent , want dat is altijd na je ei . Wanneer je temp gestegen is weet je dat je ei geweest is Je temp blijft hoog tot je ongi moet worden . Hoewel dit ook per vrouw kan verschillen want bij de een zakt de temp een dag voor ongi en bij de ander blijft hij hoog tot tijdens de ongi of zelfs vlak na de ongi ... Als je temp hoog blijft na je Nod en je wordt niet ongi , dan kun je een test doen . Zo , en dit is wat mijn gyn mij verteld heeft Hoop dat het je een beetje helpt en anders kunnen de ervarener dames hier je vast beter helpen Succes voor nu in elk geval en hoop dat je gewoon zwanger bent ! Groetjes Joyce