11 dagen na cryo terugplaatsing testen te vroeg?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mummie2b80, 8 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

29 mrt 2008
    922
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik heb vandaag 11 dagen na cryo terugplaatsing getest en helaas negatief. Gebruik utrogestanbollen en daar dus gisteravond, donderdag, de laatste van ingebracht.
    Op dit moment nog niet ongesteld. Toch voelt het alsof ik zwanger ben.....veel steken, lage rugpijn en wat gevoelige borsten.
    k heb getets met predictor, nu lees ik daar allemaal rare verhalen over vandaag.
    Ik denk dat ik gewoon ongi ga worden over twee dagen ofzo. Ik weet dat utrogestan de ongi kan uitstellen, is alleen bij mij nog nooit gebeurd. Maar kan ik ook te vroeg hebben getest?

2. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ik heb 13 dagen na cryo terugplaatsing positief getest, geen idee dus of 11 dagen te vroeg is, zou kunnen.... maar ook niet.... Het kan beide kanten op.

Kan zijn dat die Predictortesten pas positief testen met een grotere hoeveelheid hcg. Anders gewoon een kruidvattestje doen (2 voor 5 euro)!!

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wij mogen altijd 12 dagen na een cryo-terugplaatsing testen. Elf dagen is dus aan de vroege kant.

Utrogestan kan voor typische zwangerschapkwaaltjes zorgen, dus dat hoeft op zich niets te zeggen. En het kan ook je menstruatie uitstellen, ookal heb je dit misschien eerder nog nooit gehad. Het kan zelfs wel een week duren nadat je gestopt bent voordat je ongesteld wordt.

Ik zou het even afwachten en eventueel over twee dagen nog eens een test doen.

Succes!

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    11 dagen na terugplaatsing is veel te vroeg ! Wij mogen altijd 15 dagen na terugplaatsing testen. En 1 dag voor de test datum de laatste Utrogestan bollen er in.

Over de Utrogestan sluit ik me aan bij jippie.

5. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

29 mrt 2008
    922
    0
    0
    Ok! ja, in de informatiebrief staat echt 11 dagen na terugplaatsing. Ik ben nu dus gestopt met utrogestan, deze wilden ze trouwens eerst niet voorschrijven, maar op mijn aandringen wel omdat ik een dun bmsv heb.

Ik voel een heleboel gebeuren in mijn buik. Het is dus afwachten. Maandag nog geen bloed dan een kruidvattest en geen predictor.

6. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Bij mijn zoon had ik op dag 10 na cryo terugplaatsing een positieve (zeer licht!!!) test...maar dat was echt heel vroeg...
    Ga heel hard voor je duimen, zou erg fijn zijn!
    X

7. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Marnat Ik zie dat je in Groningen onder behandeling bent, bij het UMCG? Daar zaten wij namelijk ook. Bij een vers embryootje mag je twee weken na de terugplaatsing testen. Bij een cryo is dit 12 dagen na de terugplaatsing. Een cryo is vaak wat verder met delen, dus het zou eerder innestelen en daardoor mag je ook eerder testen.

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Ja klopt umcg! Ow jij ook umcg grapig mis wel naast je gezeten hihi.

Cryo is dat anders dus , wist niet dat daar verschil in zat @ weer wat geleerd.

9. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Marnat We zijn onder behandeling van het MCL in Leeuwarden. IVF/ICSI wordt in samenwerking met het UMCG gedaan. Ik heb in Leeuwarden de metingen en de punctie. Daarna moet mijn man met de eicellen naar Groningen rijden en daar zijn bijdrage doen. In Groningen doen ze het labwerk en heb je de terugplaatsing. Onze cryo's liggen daar ook opgeslagen. Wie weet zijn we elkaar een keer tegengekomen!

Heel veel succes verder!

10. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 11 dagen na terugplaatsing getest en had n duidelijke positieve test! Gisteren op dag 13 bloedtest gehad, goed hcg. Heb ook utro gebruikt. Symptomen zeggen niet veel denk ik, kan vanalles betekenen. Succes met afwachten!

11. liefprinsesje

liefprinsesje Actief lid

19 okt 2010
    239
    0
    0
    Ik heb 10 dagen na terugplaatsing getest en die was al heel duidelijk positief!
    Succes!

12. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

29 mrt 2008
    922
    0
    0
    dankjewel! Nog geen ongi te bekennen. wel flinke steken in mijn rug.
    We wachten het af. Ik denk dat het morgen wel komt.

13. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik mag ook testen op dag 12 na de terugplaatsing. Dus 11 is niet echt vroeg hoor. Maar ga er dan maar vanuit dat je gewoon ongi wordt. Door de utro kan je zwangerschapskwaaltjes hebben. Kan een paar dagen duren voordat je ongi wordt. Mocht je 4 dagen na het stoppen nog niet ongi zijn, kan je nog een keer testen.

Een enkele keer gebeurd het ook dat je laat hcg aanmaakt namelijk. Maar zal er niet vanuit gaan eigenlijk.

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Ok dat is ook een heen en weer gereis!
    als je niet dicht bij woont.
    Dan hebben wij mazel dat we thuis mogen periodiseren !
    Zijn jullie voor een tweede wondertje bezig? als ik mag vragen?
    Dankje voor het succes wensen.

15. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    wij lopen in het AMC en mogen bij een verse terugplaatsing na 14dagen testen en dat is 18dagen na de punctie! bij een cryo terugplaatsing is het echter 18dagen na terugplaatsing!!! dus als ik bij elf dagen zou testen zou ik op mn donder krijgen ;) maar elf dagen is niet veel te vroeg hor meid! al ben ik persoonlijk niet tevreden over predictor en zou ik 2voor5euro van kruitvat doen!! vind ik persoonlijk veel betrouwbaarder!
    ps: bij mn eerste terugplaatsing brak op dag 12na terugplaatsing (16na punctie) mn ongi door terwijl ik nog utro gebruikte (daar mag jebij ons pas mee stoppen als je bloedtest uitslag bekend is! ik moest dus zelfs met ongi nog doorgaan!) bij mn 2e terugplaatsing werd ik 3dagen na mn bloeduitslag (en dus het stoppen met utro) ongesteld! ben benieuwd wat het deze ronde zal zijn!
    succes meid!!!! ik hoop dat je alsnog positief test!!!

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik had op dag 9 na de terugplaatsing al getest :) En een heeeeeel vaag lijntje.
    Op dag 10 na de terugplaatsing duidelijk positief..........

Maar het licht ook helemaal aan hoe je emmy is op het tijdstip van de terugplaatsing.
    Als hij namelijk nog even door moet delen voor het innestellen dan kan het heel goed dat je te vroeg getest hebt.
    Bij Megan heb ik op dag 13na de terugplaatsing getest en had toen pas een licht lijntje..........

Ik duim voor je dat het toch raak is hoor!

17. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

29 mrt 2008
    922
    0
    0
    helaas meiden de ongi is doorgebroken. Op naar de volgende ronde!!!
    Dankjulliewel!
    xxx

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Mumie@ Gatsie meis dikke knuf en schrijf maar van je af hoor dat kan heel goed helpen.

19. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Jammer, zeg...:( Sterkte & succes voor de volgende keer!

20. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @TS
    Heh meid, wat balen! :(

Ik heb 2 keer 10 dagen na terugplaatsing getest, 2 keer positief. Helaas geeindigd in een vroege miskraam, maar dat doet er niet toe.
    Het ligt er ook aan hoe oud de pre-embryo's zijn en dus hoeveel dagen na je ei de terugplaatsing was. Mijn cryo's zijn 5 dagen oud en worden dus teruggeplaatst op dag 5 na de eisprong. Dat betekent dus ook eerder testen. Mijn laatste terugplaatsing was op 7 april en op 17 april kan ik testen. (15e dag na eisprong)

Deel Deze Pagina