Wie ook deze maand (maart) een terugplaatsing?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Anne1977, 3 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ik zie helaas niets op de foto.
    Na 2 uur mag je niet van een streep uitgaan volgens mij

2. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Keetje ik zie ook heel licht een streepje! Wat staat er in de bijsluiter er zou moeten instaan wanneer het resultaat geldig is igg in welke tijdstermijn! Spannend succes nog!
    Was de pregnyl een halve dosis 5000 of een hele dosis 10000?

3. Keetje2013

14 nov 2013
    31
    0
    0
    Noord-Brabant
    @meisje: het is op de foto niet goed te zien, maar de test werd wel steeds duidelijker.

@jon: de test moet binnen 10 minuten afgelezen worden, daarna zijn veranderingen niet meer betrouwbaar. Nu moet ik zeggen dat ik dit de vorige ICSI poging ook had met de predictor early. En toen bleek ik uiteindelijk wel degelijk zwanger te zijn (uiteindelijk mis gegaan bij 5 wkn).
    Ik heb deze keer 5000eh Pregnyl gespoten, dus volgens mij is die er allang uit, toch?

Als ik echt niet zwanger ben, dan kan er toch niet alsnog na een half uur een blauw streepje verschijnen?

4. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Keetje de pregnyl kan het dan niet meer zijn!
    Lastig te zeggen hoor ik hoor andere weleens over een indroogstreepje zelf geen ervaringen mee.
    Of je bouwt wat langzamer hcg op dat kan ook!
    Ik hoop natuurlijk dat het raak is voor jullie!
    Misschien morgen nog eens testen met een ander merk of een digitale? Succes!

5. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Geestelijk gehandicapten zorg
    Thanx meiden! Ga idd gewoon proberen te genieten en hoop nog niet opgeven. Mijn man zei "je bent gewoon zwanger, dat zie ik nog wel zonder test...." Let's hope so....

@ Keetje, zou het niet durven zeggen eerlijk gezegd, lijk wel iets te zien, maar gezien de tijd erna weet ik niet. Zou idd morgen of over 2 dgn nog eens doen, denk eerder over 2 dagen aangezien je best wel vroeg bent, maar is moeilijk weet het.
    Ik ook vanochtend (na 3min) vage test.....Pff spannend he!

6. Crocus

Crocus Niet meer actief

Chimpie,ik denk ook dat je test positief is of nou ja,hij ís positief en ik ga ontzettend duimen dat ie donkerder word.

Keetje,ik zie een licht streepje maar ik weet niet of het een indroger is (pennestreepje) of niet. Spannend! Ik duim voor jullie meiden.

7. Wish2

Wish2 Actief lid

1 mrt 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Chimpie
    Wat spannend, voorzichtig gefeliciteerd.....
    Veel plezier in Londen!

Vandaag echo gehad, had gisteren een postiteve test en m'n ei zat er nog maar stond op springen, dinsdag wordt ik gebeld of het embryo goed ontdooit is, duimen jullie voor ons....

8. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Mooi nieuws wish
    Ik ga mijn duimen eraf draaien

9. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Spannend wish ik ga zeker duimen! ! ;)

10. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Spannend wish ik ga duimen.

Chimpie en keetje ik zie ook een licht streepje. Spannend!! En veel plezier in Londen.

Cindy hoe is t met jou? Al meer duidelijkheid?

11. Keetje2013

14 nov 2013
    31
    0
    0
    Noord-Brabant
    Thnx Chimpie, dus bij jou ook spannend lees ik?
    @wish, ik ga voor je duimen meid!

12. cindykuhh1988

cindykuhh1988 Actief lid

11 mei 2011
    262
    0
    16
    Kinderopvang
    Kaatsheuvel
    Hoi dames,

Hier even een kort berichtje van mij...de bloedtest van het ziekenhuis was positief. HCG was 185 en dus zwanger, helaas is dit gisteren geeindigd in een miskraam, ben er even helemaal klaar mee dit is de tweede miskraam :x voor we verder gaan wil ik eerst onderzoeken om er achter te komen waarom dit gebeurd.....voor de rest van de meiden nog veel sterkte met wachten

gr cindy

13. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Cindy ben er stil van. Heel veel sterkte en een dikke knuffel.
    Hier helder rood bloedverlies gespot. Dus einde verhaal

14. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Cindy wat verschrikkelijk voor je.
    Kan me goed voorstellen dat je wilt weten wat de oorzaak is.
    Veel sterkte komende tijd!

Shit meisje wat naar...Jij ook sterkte.

Wat een narigheid. Wanneer komen de positieve verhalen.
    Voor iedereen een digitale knuffel! !

Hier erg emo de laatste dagen voel me er ook erg eenzaam onder.
    Geen mensen in mijn omgeving die dit kennen. Pff verschrikkelijke adviezen soms ook. Ze zullen het niet begrijpen en kan ik ze ook niet kwalijk nemen. Je moet erin zitten wil je weten wat voor een hel dit is.

15. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Inderdaad Miekiej. Sommige mensen praten zo makkelijk. Het is gewoon een super zwaar traject. Komt mede, tenminste voor mij,doordat je weet dat je een embryo bij je draagt.
    Je wordt heen en weer geslingerd. Wij hoeven niet naar de efteling. Ik zit gratis in mijn eigen achtbaan.

16. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Ach nee toch Cindy wat een enorme klap zeg! Heftig weer heel veel sterkte! Knuffel!

O nee Meisje ook balen erg jammer voor je! Knuffel

Miekje lastig hoor als je je zo voelt. Ik herken het wel hoor dat niemand in mijn omgeving me echt goed snapt soms erg eenzaam gelukkig is er het forum om te spuien!

Ik ga morgen eventueel testen indien de duivels niet gespot worden!
    Zwaai naar de rest

17. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ahhhh Cindy wat erg veel sterkte!

Sorry kom hier even veelste weinig meekletsen, lees wel mee dus vergeet jullie zeker niet!
    Voel me nog steeds niet goed dus neem even de tijd om rust te nemen.

Helaas heeft mijn schoonzusje donderdag met 11 weken zwangerschap te horen gekregen dat de hartjes van hun tweeling niet meer kloppen zo erg!

Deze spreuk had ik toen ik voor het eerst de mmm inging op mijn onderschrift staan vond hem en vind nog steeds zo treffend voor iedereen die in de mmm zit.

"Hopend op mooie dingen hopen mooie dingen zich op" ....

Big hug voor jullie allemaal!

18. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Wat verschrikkelijk char! Jeetje en dan van een tweeling! Weet helaas hoe het is om te moeten horen dat het hart(jes) niet meer kloppen bij mij toen ook met 11 weken. Is echt enorm hartverscheurend. Voor ons een troost dat we al een klein mannetje hebben maar het blijft een verdriet!

19. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Goede middag allemaal,

Chimp en Keet, wat spannend! Ziet er wel goed uit! Nu moeten we natuurlijk een week wachten op chimp! Dan komt er vast een knaltest!

Cindy wat verdrietig! Heel oneerlijk he? Wat betreft de onderzoeken, doen ze dat al? want 2 is eigenlijk niet zo heel veel (ja, voor jezelf verschrikkelijk natuurlijk, is 1 al te veel) Bij ons in het zkh deden ze pas onderzoeken na 3 miskramen.... En meestal (zo ook bij ons) vinden ze niks...
    Ik ben na 4 miskramen gewoon zwanger geraakt van een hele gezonde dochter, dus het kan echt! Geef de hoop niet op!

Char wat een naar nieuws :(

Hier verder geen bijzonderheden... TP komt dichterbij... Hoop zo dat het ontdooien goed gaat... Kan niet wachten tot ik maandag half 10 mag bellen!

Fijne zaterdag allemaal!

20. Wish2

Wish2 Actief lid

1 mrt 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Cindy meis wat verschrikkelijk, sterkte

Meisje ook heel verdrietig voor jou ook heel veel sterkte

Jon spannend!!! Nog geen bloed geeft moed, toch... Duim voor je voor morgen

Char wat verschrikkelijk voor je schoonzusje...

Anne wordt jij maandag gebeld of je een terugplaatsing hebt, en heb je dan dezelfde dag een tp? Spannend duim voor je
    Ik hoor het dinsdag of er een embryo goed ontdooit is en dan s'middags de tp

Bedankt meiden voor het duimen alvast, vind het weer zo spannend

Deel Deze Pagina