Heel veel sterkte Meisje,ook voor jou char,wat een rotnieuws,ook voor jou sterkte. Uhm ik weet niet of ze op de echo haar dode kindjes heeft gezien? Dat heb ik dus wel. Nog nooit zoiets afschuwelijks meegemaakt. Ik heb trouwens zelf met de ICSI geen moeite. Geen last van hormonen en punctie is onder narcose. Alleen de klap van het telkens mislukken doet me zeer en het ook te weten vantevoren. Ik ben chronisch ziek dus geef mezelf ook niet veel kansen wat zwangerschap betreft. (overactief immuunsysteem.)
Neeee wat balen zeg!!! Pfff hier ook weer volledige poging voor de boeg. Nu moeten we de moed weer bijeen verzamelen. Knuffel voor jou!
Miekie ook voor jou veel succes om de moed weer bij een te rapen, valt niet mee hè? We trekken elkaar er wel doorheen!
@Cindy wat rot!! heel veel sterkte! @Miekiej inderdaad als mensen niet weten hoe het is kunnen ze ook geen goede adviezen geven, al zijn ze goed bedoeld vaak. En lijkt me echt vervelend om weer opnieuw te beginnen. @Char wat erg voor je schoonzusje, verschrikkelijk. En een hele mooie spreuk. @Anne succes maandag ik zal duimen voor je! @Wish ook succes wordt veel duimen draaien @Jon balen joh! wanneer mag je officieel testen? want je hebt nog geen bloed toch? Ik hoop dat we snel met zn alle zwanger zijn, dit is zo niet leuk.
Ohhh Jon, wat balen! Pfff meiden, zijn wel toe aan goed nieuws nu he? Wish, ik moet idd morgen ochtend bellen en als het goed is heb ik morgen tussen 11 en 18 uur de tp... Heeullll spannend! Begin nu wel echt de kriebels te krijgen!
Dank jullie wel voor de knuffels! Wij hebben volgende week even een gesprek met de arts en daarna gaan we hopelijk in april verder met de nieuwe poging! Hoe is dat bij jullie miekje, tammie en char? Tammie idd nog geen bloed maar ik geloof er niet meer in ik gebruikte die bollen dus het zal wel 1 deze dagen doorbreken. Ik geloof niet in te vroeg testen. Anne succes morgen hopelijk een goede ontdooiing en terugplaatsing!
@Jon, bij mij is nu 3dgn na stoppen utro de menstruatie doorgebroken en mocht gelijk beginnen met de pil. Ik volg het lange schema 9 april start deca en 10 april stop pil en ong 1,5 week uitgangsecho en start gonal F. Vermoed dat ik dan begin mei de punctie zal hebben. @Anne en Wish spannend voor jullie. Ik zal hard voor jullie duimen! ! @Cindy hoe gaat het nu met je? Verder was me vandaag wel weer in een dag. Had iets heel vreemds. Verloor vandaag een hard stuk wit weefsel.(nooit eerder gehad). Ik denk zelf dat het nog van mijn miskraam is van de vorige keer. Heb toen namelijk alleen bloedverlies gehad. Ook net berichtje gehad van collega dat ze zwanger is. Vond wel prettig dat ze het mij alvast vertelde want de rest van het team krijgt het met het werkoverleg te horen dinsdag. Heb heel enthousiast gereageerd en ben ook echt oprecht blij voor dr maar is wel weer confronterend. Bahhh heb echt van die baaldagen. Voel me wel een zeikerd hoor maar ja hier mag het he.
Hooi meiden, Wat een rot nieuws hier allemaal.. ik ga ook maar nergens meer vanuit. Net de ovitrelle gespoten, dinsdag mijn allereerste punctie en wat vind ik het eng! Zoveel angst voor de pijn waarvan ik niet weet hoe het voelt???!!
Spannend meid! Ik weet nog goed hoe gespannen ik was voor die punctie. Als ik uit eigen ervaring spreek vond ik het echt meevallen. Iedereen ervaart het anders. Probeer rustig te blijven en op je af te laten komen. Makkelijker gezegd dan gedaan maar een oxazepametje en de pijnmedicatie die ik kreeg hielp mij daar wel bij. Ze halen er vast toppers uit!
Hoi meiden ben weer terug, was gezellig geweest, mooie stad Londen. Gesloopt vd busreis vanavond na slapen test gedaan OMOWIT Ben helemaal stuk, kan het ook ergens bijna niet geloven. Nog totaal geen gevoel van ongesteldheid, terwijl ik vorige keer met die bolletjes aantal dagen vóór het testen al zwaar ongesteld werd...... Naar mijn mening klopt het dus niet dat je met bolletjes niet ongesteld wordt, hebben meerdere van jullie ook gehad toch? Morgen zh bellen wil gewoon een bloedtest dan os het ook in een klap duidelijk, ben misschien naïef, maar hoe vaak hoor je niet dat mensen wel 10 testen hebben moeten doen voordat eruit kwam zwanger te zijn... Klopt het dat bij aantal van jullie sowieso al bloedtest wordt gedaan? Ben zo bang dat zh bloedtest niet wil doen...eis het gewoon....zou het duur zijn? Jeetje Cindy...geen woorden, wat ontzetten rot, sterkte meid. Char wat een heftig bericht ook heel veel sterkte voor jou en Fam. Jon ook sterkte, maar ongesteld ben jij dus ook nog niet? Pfff wat is dit toch een oneerlijk proces, waarom nou toch......??!
Lieve Chimpie, wat verschrikkelijk voor je dat de test negatief was. Fijn dat het weekend Londen leuk was maar wat een abrupt einde zo. Helaas kan ik je ook niet echt hoop geven . In mijn ziekenhuis doen ze nooit bloedonderzoek ook niet toen ik het echt heel graag wou. Ook werd ik altijd pas 3 dgn na stoppen vd bolletjes ongi. Het spijt me voor je meid! Ik leef enorm met je mee en voel de pijn. Kan niet meer zeggen dan veel sterkte en een enorme digitale knuffel voor jou!
Ohh chimp, dat ga je niet menen? Heb je vanmorgen nog getest? In het VU doen ze idd een bloedtest. Tenzij je echt heftig ongesteld bent geworden dan hoeft het niet. Doom, spannend he? Ik vond de punctie ook heel eng maar dat is vooral omdat je niet weet wat er komen gaat. Ik vond het echt meevallen! Ik kreeg een spuitje morfine en een tabletje dormicum, kan me van de punctie zelf nu weinig meer herinneren, maar weet wel dat ik er voor een tweede keer veel minder tegen op zie! Ik ben stik zenuwachtig ! Moet half 10 bellen... Ben zo bang dat het ontdooien niet goed is gegaan!
Succes Anne, ga voor je duimen Doom ook succes, ga ook duimen Ga zh bellen...... Moment of thruth waarschijnlijk...... X
Hier ook slecht nieuws... Ze hebben de ontdooiing niet overleefd.. Dus weer opnieuw beginnen... Dit waren mijn enige cryo's van poging 1... Dus op naar poging 2... Pfff
Vanochtend weer zo'n test waarbij je je afvraagd, zie ik nou wel of niet iets... Zh vind mijn verhaal dubieus.......(dubieus zwanger of niet).vroeg om bloedtest en dat doen ze niet. Afwachten... Gezegd dat ik die onzekerheid echt niet meer aankan! mag ik wel ad huisarts vragen en morgen terugbellen naar zh. Bel ik dokter gaat de secretaresse moeilijk doen!!!!:x Dokter belt mij tussen 12:00 en 13:00 uur........!!! Hier wordt je toch helemaal gestoord van!! Snap dat ik niet enige ben op deze wereld, maar snappen ze de onzekerheid dan niet??? Soms wou ik echt dat ik 1 dag koningin was......die hoefde niet te wachten!!!!
Ik ga er ook nog wat rotnieuws aan toevoegen... Afgelopen 3 dagen (vage) positieve testen gehad, maar gisteren in alle hevigheid ongesteld geworden. ICSI 4 is mislukt. :x Ook de overgebleven 4 embryo's hebben het niet overleefd, dus we moeten weer helemaal opnieuw beginnen... Alle meiden die in hetzelfde schuitje zitten als ik, heel veel sterkte. En voor de meiden die nog in de race zijn, veel succes!
Meiden, meiden, meiden, wat een verschrikkelijk nieuws allemaal @Cindy: kan me voorstellen dat je heel verdrietig bent! Eerst goed nieuws en dan een miskraam. Dikke digitale knuffel! @Miekie: apart dat je toch nog iets groots verloren bent... Ik had dit tijdens mijn afgelopen menstruatie ook (tweede na miskraam), maar was meer grijs wit. @John: balen!! Dikke knuffel. Suc6 met je gesprek volgende week! @Chimpie: om gek van te worden, deze onzekerheid! Hoop dat je vanmiddag goed nieuws krijgt en een bloedtest mag doen! Ik duim voor je. @Anne: NEE!!! Dikke knuffel en ik hoop dat je snel weer door mag (als je dit wilt)! Wat is de gemiddelde wachttijd voor de VU? @Keetje: wat een teleurstelling.. Dikke knuffel! @Doom: ik vond de punctie heel erg meevallen. Het was pijnlijk maar door de medicatie goed te doen. Heb goed naar de zuster geluisterd en ben alleen bezig geweest met mijn ademhaling. Probeer er ontspannen in te gaan (met behulp van een pilletje was dit bij mij heel makkelijk ) Hoop dat iemand ons snel positief nieuws brengt!