Wie ook deze maand (maart) een terugplaatsing?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Anne1977, 3 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    Wat een verschrikkelijk nieuws :(. Dikke knuffel voor jullie allemaal!

2. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Geestelijk gehandicapten zorg
    Heb even de puf niet meer om ieder apart te vernoemen, maar

Iedereen die slecht nieuws heeft gehad heel veel sterkte en een hele warme knuffel van mij

Iedereen die nog (zoals palmboom zo mooi zei) in de race is heel veel succes, fingers crossed voor jullie!!

Hier nog steeds ah wachten op de huisarts, pfff:(
    XXX

3. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    @Chimpie wat vervelend dat je die onzekerheid hebt bah! ik hoop voor een bloedtest. Ik had ook van die vervelende testen.

@Anne wat rot!! hoeveel cryo's had je? wat naar dat je nu weer opnieuw moet:( sterkte meis

@Keetje ook al rotnieuws:( En ook al van die testen..pff waar gaat dat heen met die testen. jij ook sterkte meis.

@Doom ik vond de punctie ook meevallen, was binnen 5 minuten klaar. ik wordt alleen zo ziek van de morfine erna.

Wij hebben nog 3 cryo's in de vriezer, ik hoop dat daar een topper bij zit. Zal waarschijnlijk midden/eind april worden.

4. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Ach wat verdrietig allemaal meiden helaas nog niks positiefs te lezen!

Anne nee wat rot zeg knuffel!

Keetje voor jou ook ontzettend rot meis dat deze poging mislukt dikke knuffel!

Vanavond even wat uitgebreider moet weer aan het werk!

5. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Nou ben nog niks wijzer geworden....:(

Huisarts wild geen verwijsbrief bloedtest maken, vind dat zh dat moet doen en niet af moet schuiven naar HA.....DAARNAAST WISTEN ZE NIET OF BLOEDTEST AL ZIN HAD EN WETEN ZE OOK NIET WAT ZE MOETEN INVULLEN OP BRIEF bladiebladiebla :(:(:(:x
    Moest het zh maar weer bellen en moesten evt hem maar bellen.

Zh gebeld, gingen overleggen werd later teruggebeld.
    Half 3 eindelijk telefoon. "Heel vervelend allemaal, maar zij doen ook geen bloedtest. Soms wil een huisarts dat doen, maar in mijn geval dus niet."
    Zo'n test is heel prijzig en als er geen noodzaak bij is dan doen ze die niet.
    Heb gepraat als brugman maar kwam niet veel verder.

Een vage test is ook zwanger, vooral als ik zelf twijfel. gezegd dat die van vandaag wel heel erg vaag was, maar toch zien zij dat als zwanger. Je bent nog niet ongesteld of buikpijn? Nee....dan moet ik vertrouwen op mijn lichaam en proberen positief te blijven.

Gezegd hoe kan ik nou nog vertrouwen op de test aangezien hij steeds iets anders zegt? Daarnaast hebben we weekje vakantie en wil ik ook weten waar ik aan toe ben en wat ik wel of niet kan doen. Snapte ze wel, maar moest toch afwachten en gewoon doen wat ik normaal ook zou doen.
    Normaal zou je het ook niet weten, "ja mevrouw maar dat is nou probleem dat doen we dus wel...!"

(Heb maar niet gezegd dat ik normaal een borrel zou pakken op terras....is klein grapje, haha....NIET DAT IK OP MOMENT KAN LACHEN, MAAR MOET TOCH IETS)

Over 3 dagen moet ik weer testen en voor nu ging ze een afspraak met me maken voor de eerste zwangerschapsecho...:( Huh??
    4 april eerste zwangerschapsecho tenzij er tussentijds iets veranderd kon hen altijd bellen en nogmaals ze snapte me heel goed!

Nou ja kunnen jullie je voorstellen dat ik helemaal van de waps ben nu? Snap hier helemaal niks van... Tuurlijk wil ik positief zijn en hoop ik dat ik zwanger ben, maar dit is zo vaag en onduidelijk....

Aankomend weekend hebben we een mega groot feest en daarna weer volle bak werken. Moet ik zoveelste feest dan ook maar weer afzeggen dan. Nogmaals tuurlijk heb ik het er voor over als ik zwanger ben, maar zo vaag dit allemaal......

Zoooo onduidelijk ook.
    Hele dag kwijt vandaag met eigenlijk hoop stress en frustratie en heeft niks opgeleverd:x

Weet het even niet meer hoor:)

6. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Ps feest is helemaal niet belangrijk natuurlijk, maar jullie begrijpen hopelijk wel wat ik bedoel...
    Xx

7. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Chimpie wat ontzettend lastig die onzekerheid en dat ze zo moeilijk doen om even bloed te laten prikken. Je wilt gewoon zekerheid dat is ook logisch! En van dat feestje snap ik heel goed hoor indien je anders wat kan drinken zou ik het ook doen!
    Knuffel!!!

Wou het gisteren ook op een zuipen zetten na die negatieve test!

Hopelijk snel goed nieuws hier!

Duimen voor wish voor een goede ontdooiing!

8. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Chimpie, wat raar zeg dat ze zo moeilijk doen over een bloedtest.
    Snappen ze niet dat die onzekerheid veel stress met zich mee brengt?
    Tja feestjes dat is een moeilijk iets...al is afleiding ook fijn natuurlijk.

Ik duim ook voor je wish!

En dan duim ik gewoon even door op naar heel veel goed nieuws hier!

9. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Doom heel veel succes morgen met de punctie!

10. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Ohh meiden wat is dit toch een verschrikkelijke tijd allemaal. Constant worden we heen en weer geslingerd.

@Keetje pfff wat moet dit zwaar voor jullie zijn vooral omdat jullie vergoede pogingen al voorbij zijn als ik het goed begrijp.

@Anne wat erg zeg dat je cryo het niet heeft overleefd gatverdamme nu moet je vast jezelf weer bijeen rappen om weer voor een nieuwe poging te gaan.

@Chimpie wat naar hoe ze met je omgaan kan me goed voorstellen dat je veel onbegrip ervaart. Helaas doen ze bij mijn ziekenhuis ook geen bloedonderzoek hoe hoog ik ook sprong. Maar wat had ik daar achteraf veel voor over gehad. Ik was ook erg onzeker over mijn urine testen maar moest wachten tot de eerste echo. We hadden weer hoop maar een foute echo vond ik echt zoiets traumatisch. Een bloedonderzoek doet je lijkt mij hierop voorbereiden. niet dat ik je bang maak maar wil alleen zeggen dat ik onwijs goed begrijp hoe je je voelt.

@Doom hoe is het?? Succes morgen!

11. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    @Wish voor jou ook een enorm spannende dag morgen. Ik blijf duimen. Succes!!!
    En laat maar gauw weten als je meer weet.

Ben bang dat ik meiden vergeet sorry dan daarvoor.

Ik heb echt slechte nacht gehad, veel gehuild. Zowieso laatste dagen kan niet veel hebben. Heb het normaal nooit zo flink te pakken. Denk dat ik al tijdje aan het stapelen was.
    Zijn hier dames die hulp krijgen op psychisch gebied in dit traject. Ik zit hier over na te denken.
    Vandaag wel lekker met 2 collega's los gegaan bij de primark was een goede afleiding.

12. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Hallo meiden.

Wat een verhalen allemaal. Niet echt positief.

@ miekiej. Ik heb gisteren een waardeloze dag gehad. Zat er echt doorheen en dat terwijl ik het verwacht had. Als de menstruatie doorbreekt is het echt zo definitief.
    Per poging vind ik de wachtweken steeds zwaarder worden. Denk er ook over om er wat mee te doen maar weet niet precies wat.
    Ik kan wek bij een vriendin etc mijn verhaal kwijt maar iemand die niet in het traject zit weet niet precies hoe het voelt.

@ chimpie wat waardeloos allemaal. Het is al zo zwaar en dan wordt je zo behandeld. Je wil gewoon nu zekerheid.

@ Anne wat een tegenvaller. Dikke knuffel.

@ keetje ook jij sterkte en een knuf.

@doom succes morgen.

@ wish mijn duimen draaien.

Voor een ieder die ik vergeet sorry.

Ik heb zowaar snel contact mer het ziekenhuis. Dondrdag as. Ik weet alleen niet of het een poli afspraak betreft if telefonisch contact. Ik heb nachtdienst en ze hebben de voicemail ingesproken.

@ jon jij ook sterkte en een knuffel

13. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    @doom: suc6 vandaag! Ik duim voor een mooie oogst!!

14. Wish2

Wish2 Actief lid

1 mrt 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pffff meiden zit hier met spanning te wachten op een telefoontje of er een cryo goed ontdooit is.....

15. Wish2

Wish2 Actief lid

1 mrt 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jon meid hoe gaat het met je? Wel fijn dat je zo snel een gesprek hebt met jullie arts

Anne meis verschrikkelijk dat jullie cryo's het ontdooien niet overleefd hebben, sterkte

Miekie het blijft moeilijk al die zwangerschapsaankondigingen

Ik reageer even in gedeeltes, er is zo veel geschreven hihi

16. Wish2

Wish2 Actief lid

1 mrt 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Doom heel veel succes vandaag bij de punctie, ik vond alle drie mijn puncties ook meevallen, hopen op een mooie opbrengst

Chimpie meis wat een onzekerheid, pfff bij mij deden ze de vorige keer bij de huisarts ook zo moeilijk over een bloedtest ik kreeg hem ook niet, van onze kliniek ook niet. Ik hoop dat het toch goed zit ondanks je zorgen, sterkte hoor

Keertje ook voor jou al slecht nieuws wat een nare berichten allemaal sterkte hoor

17. Wish2

Wish2 Actief lid

1 mrt 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    En meiden bedankt voor al het duimen, ik hoop zo dat het helpt...

18. Wish2

Wish2 Actief lid

1 mrt 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Meiden ze belde net ik heb een terugplaatsing ik ben heel blij
    Maar ook wel wat verdrietig ons embryo was 6 Cellig ingevroren
    En nu na ontdooien is hij nog maar 5 cellen onze vorige twee cryo's waren al morula's geworden na het ontdooien, dus eigenlijk heb ik hier al geen hoop meer op... Sorry voor de meiden die helemaal geen tp hebben omdat de cryo's niet goed zijn ontdooit, jullie zullen wel niet denken jij hebt er tenminste nog 1 maar toch voel ik me nu een beetje verdrietig....

19. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd wish een terug plaatsing is een terug plaasting!!

De punctie zit er op. Ook ik vond het erg mee vallen!
    Nu in ziekenhuis bedje eb partner is bijna bij het vu

Spannende tijden!

20. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Goede morgen,

Ik hou het even kort, heb niet zoveel tijd vandaag en voel me ook nog steeds niet top... stomme cryos', wat een domper!
    Had me zo ingesteld op een TP
    Wat me ook dwars zit, is dat ik dus maar 1 tp heb gehad uit ivf 1... Als dit nog 2 keer zo gaat is het gewoon definitief voorbij... dat vind ik heel heftig!
    Sorry... hang ff in een ego momentje :)

Wish, fijn dat je toch een tp hebt, ik snap je teleurstelling heel goed hoor!! Maar ik heb vaak gehoord dat het idd gewoon lukt, dus houdt moed!

Doom, fijn dat het is meegevallen!

Chimpie, wat een toestand!! GRRR... echt raar gedoe! Duim nog heeeeeeel hard voor je dat het allemaal gewoon goed zit!

Miekie, meisje, Keet, Jon, tammie en iedereen die ik nu even vergeet een dikke knuffel! We geven de moed nog niet op he?
    Op naar de volgende ronde en tp (verwacht de mijne pas in mei vanwege lange protocol)

liefs Anne

Deel Deze Pagina