In afwachting om te starten: Tammie87 - 2e kindje cryo tp april Jon1978 2de kindje gesprek 26-3 waarschijnlijk start 20 -4 Anne 3de kindje afwachting om met pil te starten Onderdrukkende fase (lang protocol): Miekiej88-1e kindje-17-3 start pil Stimulerende fase: Punctie/terugplaatsing/nod: Doom8- 1e kindje, punctie 18 maart Palmboom - 1e kindje, tp 24 maart (testen 7 april) Zwanger:[/QUOTE]
]In afwachting om te starten: Tammie87 - 2e kindje cryo tp april Jon1978 2de kindje gesprek 26-3 waarschijnlijk start 20 -4 Anne 3de kindje afwachting om met pil te starten Onderdrukkende fase (lang protocol): Miekiej88-1e kindje-17-3 start pil Stimulerende fase: Punctie/terugplaatsing/nod: Doom8- 1e kindje, punctie 18 maart, tp 21 maart ( testen 4-4) Palmboom - 1e kindje, tp 24 maart (testen 7 april) Zwanger:
]In afwachting om te starten: Tammie87 - 2e kindje cryo tp april Jon1978 2de kindje gesprek 26-3 waarschijnlijk start 20 -4 Anne 3de kindje afwachting om met pil te starten Char1983- 2e kindje 26 maart cryo tp Onderdrukkende fase (lang protocol): Miekiej88-1e kindje-17-3 start pil Stimulerende fase: Punctie/terugplaatsing/nod: Doom8- 1e kindje, punctie 18 maart, tp 21 maart ( testen 4-4) Palmboom - 1e kindje, tp 24 maart (testen 7 april) Char1983- 2e kindje, cryo tp 26 maart Zwanger:
Sorry dames heb drukke dagen gehad, maar ik heb alles weer even bijgelezen Jon haha lees je berichtje en denk kruisje maken??? Lees ik mijn béricht terug en zie ik dat ik kruisje maken geschreven heb ipv kruikje maken.. Ik voel eigenlijk niks alleen sinds vandaag wat gevoelig laag in mijn baarmoeder, maar dat had ik de andere keren ook en toen was het niet gelukt dus vrees weer het ergste heb er eigenlijk geen hoop op deze keer, hoe gaat het met jou? Welkom engeltje ik mag na 12 dagen na tp van cryo testen bij jullie is dat ws langer? Char spannend woensdag dus tp ik duim voor je dat ze allebij goed ontdooien!!! Hier in die killing wachtweken pfff wordt hier zo onzeker van en heb er zelf al geen hoop meer op, het is zo moeilijk om positief te blijven Doom wat goed je hebt nu een mooi embryo terug, nu lekker broeden
Chimpie bah wat een telleurstelling weer, niet te begrijpen he waarom? Die vraag stel ik mezelf ook zo vaak... Heel veel sterkte meis
Wish haha dacht al! Had niet aan een kruik gedacht eigenlijk haha! Heb de laatste tp wel constant warme voeten gehouden. Zelfs ik bed had ik sokken aan dit was de enige keer dat ik dit geprobeerd had las nl overal dat dit belangrijk is! Probeer hoop te houden meis je zit nu op dag 4! Wij duimen igg voor je meis heel veel succes nog in de laatste week!
Ja doom dat is belangrijk, je moet warme voeten hebben, bij koude voeten stijgt de kou nl. via je voeten op naar je baarmoeder. Je baarmoeder moet juist lekker warm zijn... Dit is ook wat de acupuncturist mij vertelde
Thanks voor de tip!! Goedemorgen meiden mag ik jullie wat onsmakelijk vragen voor de dames die ervaring hebben?Ik heb sinds gister een lijkt wel enorm dichte baarmoedermond. Zodra ik de utrogestan er probeer in te plaatsen kom ik een verdikking tegen waardoor ik echt goed moet voelen waar de ruimte is om het bolletje verder te kunnen duwen.Wordt er wat onzeker van want vraag mij af of ik het zo wel ver genoeg kan duwen.Komt dit door de utrogestan bolletjes of is het verdikt daar het gerommel de laatste tijd met materiaal?
Hallo allemaal, Ik wil me graag bij jullie aansluiten. Heb al een heel traject achter de rug, maar heb nu 19 maart voor de eerste keer een cryo tp gehad in mijn eigen cyclus. Heb alleen pregnyl hoeven spuiten en gebruik verder helemaal niks. Dat voelt een beetje vreemd. Wachtbekken zijn dus eigenlijk pas net begonnen en kan me van vorige rondes herinneren dat de eerste dagen redelijk snel gingen....... Nu dus niet het lijkt wel een maand geleden ipv van afgelopen woensdag. Fijne zondag allemaal
Doom wat vervelend ik ken dat niet. Maar misschien andere meiden hier wel? Dromen, klets mee maar hoor hier! Praat maar lekker van je af zo fijn hoe vervelend het ook is om lotgenoten te hebben. Succes op het wachtbankje vanaf woensdag kom ik er weer bij zitten. Ook ik doe het in eigen cyclus met alleen pregnyl ik vind het wel fijn dat ik die bolletjes niet meer hoef. En snap je helemaal het duurt lang als je moet wachten. Hier gister 31 jaar geworden niet gevierd maar komen vandaag een paar mensen op visite toch wel gezellig!
Wish, wil even wat positieve zonnestraaltjes naar je toesturen! Kan de onzekerheid zo goed voorstellen ik hoop zo voor je dat jullie een prachtig wondertje mogen gaan krijgen!
Meiden ik schrik me naar ik ging net naar de wc zie ik wat roze afscheiding bij het afvegen, nu al ik zit op dag 5 na de terugplaatsing en ik gebruik utrogestan, ben gelijk van slag :'-(
@ Doom, dat had ik deze keer ook.....geen idee wat dat zou kunnen zijn en ook heel heet vanbinnen. Ik moest ook moeite doen de bolletjes erin te krijgen. Mijn man laten voelen, die zei het ook ja...... @ Char proficiat meid, maak er een gezellige middag/avond van @ Dromen; welkom op dit forum en heel veel succes @ Wish... Jeetje kan me indenken dat dat schrikken is......kan ook innestelbloed zijn
Doom geen idee gebruik je geen inbreghuls? Char nog gefeliciteerd hopelijk heb je een gezellige dag gehad! Dromen welkom succes op het wachtbankje! Wish kan idd innestelingsbloed zijn. Kan ook iemand op ander topic hier op zp met hetzelfde verhaal en idd zwanger hoop het zo meis!!
Pfff aankomende Vrijdag mogen we testen heb er toch niet echt een goed gevoel bij omdat ik vaak dagen had dat ik buikpijn menstruatie pijn had maar zou dit kunnen komen die de progynova of door de ustr bolletjes ? Of misschien is het gewoon niet blijven zitten en zit gewoon de menstruatie in de weg ? Ik wordt gek van me zelf van die gedachten Misschien heeft iemand ook die kwaaltjes gehad en toch zwanger ?
@Doom ik had dat ook soms, was niet elke dag. Ene keer heel veel ruimte en heel hoog en andere dag weer laag en gezwollen. @Engeltjuh en dromen welkom! @Chimpie wat rot!! ech balen! @Char nog gefeliciteerd! @Wish kan innesteling zijn! spannend!