Hee dames, Gezellig weer een aantal nieuwe vrouwen, welkom!! Heb al een tijdje niks meer van me laten horen. Zat even in een dipje maar merk dat ik nu weer omhoog krabbel en klaar ben voor de nieuwe poging. Vanmiddag ga ik weer een nieuwe lading medicijnen halen bij de apotheek. Ondertussen volg ik alles wel en leef echt met jullie mee. Word tijd dat er zwangeren gaan komen
Anne dat is indd erg heftig! En snap dat het erg moeilijk is. Hopelijk kan je de kracht vinden om positief te zijn. Dikke digi knuff!
Hoi @anne, kan me je gevoel heel goed voorstellen. Ik heb drie ivf behandelingen gehad, telkens maar met een tp. Die helaas op niks zijn uitgelopen. Nu heb ik heel veel geluk dat wij een lieve vriendin hebben die eiceldonatie heeft gedaan voor ons. Ik zie dan nu ook alles als een extra kans. Probeer positief te blijven, dat maakt het draagelijk is mijn ervaring. Heel veel sterkte en succes. Mieke jij ook heel veel succes.
Dromen wat mooi en bijzonder van jullie vriendin... Na hoeveel dagen na tp mag jij testen, want ik heb de 20e een cryo tp gehad, en ik mag as zondag testen dat is 12 dagen na tp. Hoe viel jij je verder, ik wordt hier gek van de onzekerheid...
Hoi meiden Ik wil mij ook graag melden. De 20e hebben wij onze eerste tp gehad van een 8 cellig embryo dmv ICSI . Wij hebben al een dochter van 4 die als een wonder is gekomen
Mag ik mee kletsen? Klets al ergens mee maar dit lijkt me ook leuk, allemaal bezig nu!! Wij hebben gister TP van 8 cellig embryo gehad.. eindelijk eens goed nieuws. Mn verhaal kan je aardig uit m'n handtekening halen.
@ Miekiej begrijpelijk hoor @ wish dat had ik ook en erg moe. @ Anne ondanks dat je van te voren bedenkt dat het kan gebeuren , is het erg zuur als je definitief hoort dat er geen tp plaats vindt @ Dromen bijzonder hoor, Hebben jullie haar gevraagd of heeft ze het aangeboden?
@ Tess welkom. Lekker mee kletsen Je hebt idd al aardig wat teleurstellingen achter de rug Hopelijk is deze poging hem!!
Hou dames Wat een drukte!! Engeltje wat bijzonder dat jou vriendin eiceldonatie heeft gedaan! Ik neem aan dat haar gezinnetje compleet is eb dat ze het nu voor jullie wil doen echt heel mooi! Doom lijkt me lastig zonder huls heb het ook 1 keer zonder gedaan maar vond dit niet zo prettig eigenlijk en ja gemak siert de mens toch! Miekje af en toe wat afstand moet kunnen is ook niet makkelijk zo'n traject en alle teleurstellingen! Anne kop op snap je enorme teleurstelling in de niet goed ontdooide embryo's zo gaan je pogingen idd snel voorbij. Hopelijk de aankomende poging meer goed bevruchte Emmy's en gelijk raak! Char jij morgen je tp succes! Tess welkom jou ken ik al natuurlijk succes meis! Wish nog een paar daagjes in spanning! Meisje leuk Terschelling! Nog een beetje weer gehad? Oktober juli welkom! Palmboom waar zit jij?
Chimpie hoe gaat het nu? Al gedacht aan een vervolg! Zwaai aan de rest! Ps. kan het schema bijgewerkt worden is wat overzichtelijker voor iedereen!
Goede morgen allemaal, Over de eiceldonatie: de vriendin had het zelf aan geboden. Haar man moest er even aan Wenen. Maar ging toen akkoord. Dus wij helemaal happy en hebben nu nog 5 cryos @wish Ik ben eigenlijk vergeten wanneer ik mag testen. Of dinsdag of woensdag. En nu mag ik van mijn vriend pas woensdag testen. Als we idd zo ver komen. Ik geloof dat ik de eerste dagen tot nu toe het moeilijkst vond. Heel raar gevoel in mijn buik. En je gaat op ieder slak zout leggen. Ik ben heel vaak in deze weken na de eisprong misselijk, dus misselijk van de week 2 dagen, ja zal het gelukt zijn. Op dezelfde dag was de koffie smerig, zou het gelukt zijn. Dus overal probeer je iets uit te putten. Nu met nog een week te gaan heb ik het idee dat ik wat rustiger ben. Het is zo als het is.......... Hopen dat ik dat nog een week volhoud! Aan iedereen succes en welkom Ps kun je een soort van email alert instellen dat als er gereageerd word je een melding krijgt? Ben dan wel ervaren met ivf, maar niet met deze site. Schreef eerst mee op het forum van het ziekenhuis
Wish; ze zeggen bij ons testen 19 dagen na de punctie , maar of ik het vol ga houden zo lang te wachten pfff Dromen; wow wat mooi 5!
@ Dromen,Heel bijzonder dat je zo'n fantastische vriendin hebt die het zelf voorgesteld heeft om te doneren. @ Tess,Welkom Jeetje jullie hebben al heel wat achter de rug...Succes met broeden! @ Oktober,ook jij welkom en ook succes op het wachtbankje. @ Wish,Hoe is het met jou? Zondag ga je testen toch? Sorry voor wie ik vergeten ben...Is indd handiger als we het lijstje allemaal invullen kunnen we beter op de hoogte van elkar blijven... Wij hebben vandaag om 14.00 uur een tp pfff hoop zo dat onze laatste 2 cryo's goed ontdooien maar dan had ik het wel al gehoord toch?
Dank jullie dames! Wij krijgen 7 april bloed test 14 dagen na tp , vind dat wel fijn. Ook al word je ongesteld dat doen ze t nog. Maarja vorige keer dag 10 na tp al ongesteld dus hopen dat ik dat nu haal
Char succes denk dat ze vast gebeld hadden als het niet doorgaat?! Oktober juli je kan ren abonnement nemen ga naar onderwerp tool in dit topic daar krijg je 3 mogelijkheden en dan kan je aanklikken abonneren! Dan kan je ook kiezen voor dagelijks, wekelijks of na iedere keer dat er gepost is !
@char: suc6 zo!! Bij ons weten ze het altijd ongeveer rond 11 uur maar zeggen er wel bij dat het spannend blijft tot in de beugels. Ik duim voor jullie!! @tess: wij mogen op dezelfde dag testen!! Ik heb dan ook een bloedtest. Heb me voorgenomen om niet eerder te testen dan de ochtend van de 7de. Wat gaan jullie doen?