Dank jullie wel allemaal Het rommeld aardig in mijn buik En merk aan mijn broeken dat mijn buik wat opgezet is morgen eindelijk HET antwoord zenuwslopend test ligt al maanden klaar zou ik hem dan toch eindelijk een keer mogen gebruiken en een positief antwoord krijgen? Ik laat het morgen weten
Ohh Engeltje wat spannend zeg.. Laat morgen maar gauw weten. Inderdaad veel wachtenden. Voor iedereen hoop en duim ik op de goede afloop!!! Ik loop in Gelderse Vallei in Ede in samenwerking met Radboud Nijmegen.
Hoi meiden, ik heb even snel teruggelezen en hierbij een update. Mocht dit niet kloppen dan even aanpassen of doorgeven in een reactie. Ik heb tot pagina 16 vluchtig terug gelezen, dus ik weet niet of ik alle hoe heb opgepikt... In afwachting om te starten: Tammie87 - 2e kindje cryo tp april Jon1978 2de kindje gesprek 26-3 waarschijnlijk start 20 -4 Anne 3de kindje afwachting om met pil te starten Meisje 1977-1e kindje gesprek 27-3 Onderdrukkende fase (lang protocol): Miekiej88-1e kindje-17-3 start pil Stimulerende fase: Punctie/terugplaatsing/nod: Engeltjuh: tp 13 maart, testen 28 maart Dromen77: tp 19 maart, testen ? Oktoberjuli: 2de kindje, tp 20 maart, testen ? Wish2: tp 20 maart, testen 30 maart Doom8- 1e kindje, punctie 18 maart, tp 21 maart, testen 4 april Tess: tp 24 maart, testen 7 april Palmboom - 1e kindje, tp 24 maart, testen 7 april Char: 2e kindje, tp 26 maart, testen 10 april Zwanger:
In afwachting om te starten: Tammie87 - 2e kindje cryo tp april Jon1978 2de kindje gesprek 26-3 waarschijnlijk start 20 -4 Anne 3de kindje afwachting om met pil te starten Meisje 1977-1e kindje gesprek 27-3 Onderdrukkende fase (lang protocol): Miekiej88-1e kindje-17-3 start pil Stimulerende fase: Punctie/terugplaatsing/nod: Engeltjuh: tp 13 maart, testen 28 maart Oktoberjuli - 2de kindje, tp 20 maart, testen ? Wish2: tp 20 maart, testen 30 maart Dromen77: tp 19 maart, testen 2 april Doom8- 1e kindje, punctie 18 maart, tp 21 maart, testen 4 april Tess: tp 24 maart, testen 7 april Palmboom - 1e kindje, tp 24 maart, testen 7 april Char - 2e kindje, tp 26 maart, testen 10 april Zwanger:
Thanx voor het doorgeven het staat er nu in. Aanvullen kan je doen door het bericht te quoten, maar dan [Quote = de naam] aan het begin en [/quote] aan het eind weg te halen.
Thanx voor het doorgeven het staat er nu in. Aanvullen kan je doen door het bericht te quoten, maar dan [Quote = de naam] aan het begin en [/quote] aan het eind weg te halen. Kijken of het me nu gelukt is.
In afwachting om te starten: Tammie87 - 2e kindje cryo tp april Jon1978 2de kindje gesprek 26-3 waarschijnlijk start 20 -4 Anne 3de kindje afwachting om met pil te starten Meisje 1977-1e kindje gesprek 27-3 Onderdrukkende fase (lang protocol): Miekiej88-1e kindje-17-3 start pil Stimulerende fase: Punctie/terugplaatsing/nod: Engeltjuh: tp 13 maart, testen 28 maart Oktoberjuli - 2de kindje, tp 20 maart, testen ? Wish2: tp 20 maart, testen 30 maart Dromen77: tp 19 maart, testen 2 april Doom8- 1e kindje, punctie 18 maart, tp 21 maart, testen 4 april Tess - 1e kindje tp 24 maart, testen 7 april Palmboom - 1e kindje, tp 24 maart, testen 7 april Char - 2e kindje, tp 26 maart, testen 10 april Zwanger:
In afwachting om te starten: Tammie87 - 2e kindje cryo tp april Jon1978 2de kindje gesprek 26-3 waarschijnlijk start 20 -4 Anne 3de kindje afwachting om met pil te starten Meisje 1977-1e kindje start pil half April. Onderdrukkende fase (lang protocol): Miekiej88-1e kindje-17-3 start pil Meisje1977- 1e kindje- 3-6 start Decapeptyl Stimulerende fase: Punctie/terugplaatsing/nod: Engeltjuh: tp 13 maart, testen 28 maart Oktoberjuli - 2de kindje, tp 20 maart, testen ? Wish2: tp 20 maart, testen 30 maart Dromen77: tp 19 maart, testen 2 april Doom8- 1e kindje, punctie 18 maart, tp 21 maart, testen 4 april Tess - 1e kindje tp 24 maart, testen 7 april Palmboom - 1e kindje, tp 24 maart, testen 7 april Char - 2e kindje, tp 26 maart, testen 10 april Zwanger:
@ Engeltjuh spannend!!!!! Je kan ook het bericht met je muis aanklikken en dan plakken en knippen. Ik had vandaag evaluatie gesprek, mag ik in juni weer starten. Helemaal blij niet verwacht
Hoi Sorry dat ik niet veel heb gereageerd, zit er even beetje doorheen..... Daarnaast heb ik ook nog flink buikvirus te pakken en voel me erg beroerd. Iedereen dikke knuffel en succes Hoe en wanneer wij verder gaan is nog even niet duidelijk, maar laat ik zsm weten. X
Idd Palmboom. Normaal maanden wachten ivm pgd wachtlijst en nu al in juni. Helemaal blij. Ik moet 3 juni starten et decapeptyl. Ben dan nog op vakantie. Ik kom de9e terug, Iemand ervaring met decapeptyl op vakantie meenemen?
Chimpie het is heel erg begrijpelijk dat je er even doorheen zit. Doe rustig aan en neem de tijd die je nodig hebt! Meisje wat fijn dat je dan alweer mag starten. Qua medicatie heb ik nog geen ervaring maar ik ga 9 april op vakantie met vliegtuig en moet ook diezelfde dag starten met decapeptyl. heb formulier gekregen van ziekenhuis en bij apotheek gaven ze mij er ook 1 mee volgens hen moet dat voldoende zijn. Moet alleen nog daar kijken hoe ik het ga doen met evt koelkastje en tijden. Is lastig plannen want ga als vakantievrijwilliger weg en moet dus werken en weinig vrije tijd. Maar moetvast goed komen.
In afwachting om te starten: Tammie87 - 2e kindje cryo tp april Jon1978 2de kindje gesprek 26-3 waarschijnlijk start 20 -4 Meisje 1977-1e kindje start pil half April. Onderdrukkende fase (lang protocol): Miekiej88-1e kindje-17-3 start pil Meisje1977- 1e kindje- 3-6 start Decapeptyl Anne- 3e kindje- 28/3 start pil- 11/4 start Decapeptyl Stimulerende fase: Punctie/terugplaatsing/nod: Engeltjuh: tp 13 maart, testen 28 maart Oktoberjuli - 2de kindje, tp 20 maart, testen ? Wish2: tp 20 maart, testen 30 maart Dromen77: tp 19 maart, testen 2 april Doom8- 1e kindje, punctie 18 maart, tp 21 maart, testen 4 april Tess - 1e kindje tp 24 maart, testen 7 april Palmboom - 1e kindje, tp 24 maart, testen 7 april Char - 2e kindje, tp 26 maart, testen 10 april Zwanger: __________________
Hi allemaal, Bedankt voor alle lieve bemoedigende woorden! Na een ruime week in een flinke dip, nu mezelf een schop onder mijn kont gegeven En dat moest ook wel want ik ben gister ongesteld geworden! Moest vandaag meteen komen voor een echo en start morgen met de pil en 11 april met de Deca... Heb daarstraks weer een flinke tas vol hormoontroep mee gekregen. Ik dacht dat ik misschien een hogere dosis Gonal zou krijgen maar zit blijkbaar met 225 al aan de max Char, 2 stuks! Wat spannend! En Engeltjuh, ik duim voor je hoor! Chimp ook nog ziek... wat een ellende, heel veel beterschap! Ik loop ik het VU trouwens, voor de complete behandeling. Miekie, bij mijn eerste ivf begon ik ook met deca tijdens de vakantie, Had alles in een koeltasje zitten, met een koelelement (wel een theedoek ertussen), in de handbagage!! (mag niet in de gewone bagage want dan kan het gaan vriezen, of als je koffer niet aankomt is ook niet fijn) Was verder geen probleem met vliegen met de verklaring van de gyn.
Meisje, wat fijn dat je juni weer van start mag!!! Goed nieuws dus. Kalm aan Chimpie , sterkte! Veel krijg je dan mee hè Anne? Is 225 de max, nooit geweten, ik reageer echt veel beter op gonal, had hiervoor menopur met die 1e keer overstimulatie en 2e keer maar 1 eitje, toen kwam gonal 100ie en reageerde ik goed op, afgelopen keer 125 als dosis met 8 goede eicellen, keer daarvoor maar 2! Ze legde ook uit dat ik alles goed moet opmaken want 1 eenheid is 50 cent dus pen van 900 450 euro.. kostbaar spul als je t zelf moet betalen!!!!