@ Wish, wat een domper maar het kan nog volgens mij. Je leest verhalen op wd 10 geen streep en op wd 12 wel. Ik blijf nog even duimen @ Engeltjuh weet je al wat? Ben zo nieuwsgierig @ Dromen geen bloed geeft moed. Hopelijk helpt de paracetamol. Ik had voor de medicatie decapeptyl, gonal f, pregnyl en utrogestan
Wish ik wil je geen valse hoop geven maar toen het bij mij gelukt was werd mijn test pas bij 12 dgn licht positief.(wel mis gegaan) Je bent erg vroeg. En wat betreft doorgaan moet je zelf nagaan of het niet teveel voor je is. Heb nog niet eerder gehoord dat het voor het lichaam beter is bij cryo pogingen een pauze te houden geloof dat het geen verschil maakt. Je kan er nog een paar dagen over na denken. Sterkte meid!!! Engeltje waar blijf je?????
Vanmorgen getest en helaas negatief Meteen het ziekenhuis gebeld en doorgegeven Vrijdag 4 April hebben we en afspraak met onze fertiliteit arts. Nu wachten op de menstruatie. We hebben nog 5 cryo's in de vriezer dus we mogen ook meteen weer doorgaan voor de volgende. Vandaag toch wel weer een teleurstelling ook al had Ik zo vermoeden
In afwachting om te starten: Tammie87 - 2e kindje cryo tp april Jon1978 2de kindje start 20 -4 kort protocol Anne 3de kindje afwachting om met pil te starten Meisje 1977-1e kindje start pil half April Engeltjuh: 4 april afspraak ziekenhuis ivm cryo's, in afwachting van menstruatie Onderdrukkende fase (lang protocol): Miekiej88-1e kindje-17-3 start pil Meisje1977- 1e kindje- 27-5 start Decapeptyl Stimulerende fase: Punctie/terugplaatsing/nod: Wish2: tp 19 maart, testen 30 maart Dromen77: tp 19 maart, testen 2 april Oktoberjuli - 2de kindje, tp 20 maart, testen ? Doom8 - 1e kindje, punctie 18 maart, tp 21 maart, testen 4 april Tess - 1e kindje tp 24 maart, testen 7 april Palmboom - 1e kindje, tp 24 maart, testen 7 april Char - 2e kindje, tp 26 maart, testen 10 april Zwanger:
Wish,Jeetje wat ontzettend balen! Had het zo gehoopt voor je! Jullie moeten zelf bepalen of je gelijk weer doo wilt gaan of niet.Wij hebben dat wel gedaan. En was indd snel maar ben er wel blij mee de vorige tp was 28 feb. en nu dan 26 maart weer. Succes met jullie beslissing...trouwens je bent nog helemaal niet ongesteld geworden toch? Engeltjuh, Ondanks je een voorgevoel had,betekend het indd niet dat je teleurgesteld bent is toch niet gek?
Het is nu wachten op de menstruatie en dan starten we meteen weer dan gaan we er weer voor Thnx allemaal voor de lieve reacties
Ach nee engeltje ook negatief balen zeg! Knuffel Wish ook al niet bah echt rot! Trouwens vreemd nog niemand zwanger hier als er iedere kans 25% zou zijn zouden er hier toch al een aantal zwanger moeten zijn?
Ahh nee engeltje wat balen!!! Sterkte Inderdaad Jon dat viel mij ook al op. Nu gaan we gewoon voor minstens het dubbele!
Ah balen dames , knuffel voor jullie!! Ik wil echt pas weekend testen.. 2 dagen voor bloed test mits ik niet ongesteld word..
Bij mij in het ziekenhuis zeggen ze dat je 6 moet gooien. Dat is dan dus minder dan 25% Pgd = pre genetische dianostiek Van het embryo wordt een biopt genomen, Dat sturen ze op naar AZM Dan kijken ze welke embryo's ziek zijn en welke gezond. De gezonde worden gebruikt. Ik heb nl erfelijke darmkanker gen
Hoi, Wish, misschien was het nog te vroeg. Hoop het voor je. Engeltjuh. Wat balen. Hier is het ook al over. Ben echt al ongesteld geworden, erg snel vind ik zelf. Was te laat om te bellen, gaat lastig bij mij op de werkvloer en het was druk. Nu kan ik pas maandag bellen volgens mij. Baal enorm.
@ahhh balen engeltje en wish!! het is zo ongelofelijk rot die teleurstellingen elke keer. @Dromen wat rot dat je ongeteld bent geworden, op welke dag zat je dan? @Meisje wat vervelend van die erfelijke gen, gelukkig kunnen zo zoveel. @Tess spannend voor jou nog, ik hoop op een mooie test. Het zit ons nog niet echt mee he Ik hoop dat we allemaal snel zwanger zijn! Hier verder niet veel te vertellen. heb woensdag mn eisprong gehad dus over 2 weken ongesteld en mag ik weer bellen voor een cryo terugplaatsing.
Dank jullie wel meiden voor de lieve reacties, ik ben sinds vanmiddag gestopt met de utro en ga nu al wat meer roze afscheiding krijgen, dus het is nu wachten tot de menstruatie echt door zet. Ik verwacht zondag of maandag en we hebben besloten ws toch door te gaan voor ons laatste cryo. Balen ook voor jullie meiden engeltje en dromen ook een poging mislukt we zitten in hetzelfde schuitje helaas, hopelijk wordt de maand april voor ons een topmaand....
Meisje heftig dat je het gen draagt! Gelukkig zijn er dus wel manieren om dit uit te zoeken heel fijn zeg dat het zo nog mogelijk is! Bij ons zeiden ze ook voor een cryo 18% kans en een verse 32% maar ze zeggen overal wat anders geloof ik! Is er ook zoiets bij jou palmboom? Dromen balen ook bij jou niet gelukt bah bah bah schiet niet op meiden zo jammer zie liever positieve testen!! Miekje mooi dat je zo inzet als vrijwilligster!