Onee engeltjuh... Ook heel veel sterkte, voel je verdriet meid...dikke knuffel. Wish jij ook veel sterkte....ik ben eerlijk gezegd niet zo van het vroege testen en ook niet van het dan ook al opgeven. Teveel verhalen gehoord en meegemaakt. Dierbare had twee dagen voor testdag bloedingen en zwaar negatieve testen en twee dagen later vol zwanger! Wil je geen valse hoop geven, maar voor mij zijn er genoeg redenen om niet vroeg te testen en ervan uit te gaan. Ook nu heb ik mezelf weer voor de gek gehouden door te denken dat hetzelfde zou zijn en voelen als vorige keer, maar verre van dat ook deze zoveelste poging was weer een compleet andere ervaring met weer een andere uitwerking.... Bedoel het absoluut niet lullig en snap het volkomen echt waar! Dikke knuffel ook voor jou
Chippies, zou mooi zijn als je eerst denkt dat het mis is en dan toch raak blijkt te zijn. Helaas durf ik daar zelf al helemaal niet meer op te hopen. Ga me maandag aanmelden voor een nieuwe ronde. Dikke knuffels voor de mensen in hetzelfde schuitje en op het wachtkamer veel succes, blijf duimen.
@Oktober/juli hoe gaat het met jou? Mij is altijd verteld dat overstimulatie heel gevaarlijk kan zijn....? Heel veel succes, hopelijk gaat alles goed...
Is ok zo Dromen.... Wil ook absoluut niemand valse hoop geven, echt niet. Probeer eigenlijk alleen mijn ervaringen te delen om mensen misschien toch op andere gedachten te brengen en sterk te maken tegen vroeger testen, je schiet er zo weinig mee op.....nogmaals ik snap het maar al te goed hoor de killing wachtweken in die 6 jaar al heeeeeeel veeel meegemaakt!! Wat rot dromen dat Bij jou ook niet is gelukt! Eerder ongesteld geworden, pfff wat een P zooi zeg. Had ik poging hiervoor ook, snapte daar helemaal niks van toen.....(ook aangezien de bolletjes)... Jij ook heel veel sterkte. En knuffel. X
Dromen dat had ik ook. Heb daar van de week vraag overgesteld bij de arts. Je moet niet naar de wd kijken maar naar de dag van pregnyl zetten. Bij mij was het gerekend vanaf de pregnyl 2 weken voordat ik ongesteld werd dat klopt dan precies Idd die percentages is overal anders. Wish dikke knuffel. Ik werd ongesteld met utro voor de testdatum.mIk denk dat Idd mooi die pgd. Mocht het niet lukken dan willen we het evt nog op de normale manier proberen.
Rot telefoon. Ik denk dat het zwaarder is als je ondanks utro niet ongesteld wordt. Dan heb je meer hoop.
Goede morgen allemaal, @chimpie mbt het vroege testen ben ik het helemaal met je eens. Ik lees ook op een ander forum hier mee en daar maken ze elkaar helemaal gek met het testen en tuurstrepen. Wij zijn al 7 jaar bezig en gelukkig heb ik me daar nooit zo erg mee bezig gehouden. Aangezien ik ik een cyclus tussen de 23 en 28 dagen heb werd ik vaak op dag 26 wel wat zenuwachtig maar meestal wilde ik dan pas rond dag 28 testen of 29 maar helaas is dat niet zo vaak voorgekomen. Mbt tot de spuit die heb ik de zondag gezet, dus dat ik nog steeds geen 2 weken. Heb net vast een mailtje naar de kliniek gestuurd en ga ze maandag Bellen. We gaan nog wel door, maar het vertrouwen is nog ver te zoeken......... Loslaten ofzoiets toch........ Bedankt voor alle lieve woorden. Meisje wat fijn dat ze idd alzoveel kunnen. Ik denk dat het met of zonder medicijnen niet zo veel uitmaakt, het wachten duurt lang. Het enige voordeel voor mij is dat ik met of nu zonder medicijnen geen twee weken hoef te wachten. Ook met medicijnen na 10 dagen na tp klaar. Zet hem op meiden. Ik ga proberen van het heerlijke weekend te genieten. Liefs dromen
Morgen dames. Ik werd laatste keer precies 14 dagen na punctie dus eeisprong ongesteld dag 10 tp.. hoop nu niet. Heb sinds vandaag hele gevoelige borsten maarja dat had ik toen ook.
Ook wij zijn al 6 jaar bezig in dit traject en ik ken mijn lichaam als geen ander, ik ga nu echt bloed verliezen dus het is echt over, alleen de utro houden het de afgelopen dagen nog tegen... Echt een flinke tegenvaller en teleurstelling weer
Echt veel dames die al jaren in dit traject zitten verschrikkelijk zeg al zolang bezig en al die teleurstellingen! Respect voor jullie dames!!!! Bah wish echt zo rot dat het niet gelukt is! Hoe gaat het met de overstimulatie okoberjuli? Zelf geen ervaring mee maar kan me voor stellen dag het enorm rot is!
In afwachting om te starten: Tammie87 - 2e kindje cryo tp april Jon1978 2de kindje start 20 -4 kort protocol Meisje 1977-1e kindje start pil half April Engeltjuh: 4 april afspraak ziekenhuis ivm cryo's, in afwachting van menstruatie Onderdrukkende fase (lang protocol): Miekiej88-1e kindje-17-3 start pil Meisje1977- 1e kindje- 27-5 start Decapeptyl Anne - 3e kindje -nu aan pil, 11-4 start Decapeptyl Stimulerende fase: Punctie/terugplaatsing/nod: Wish2: tp 19 maart, testen 30 maart Dromen77: tp 19 maart, testen 2 april Oktoberjuli - 2de kindje, tp 20 maart, testen ? Doom8 - 1e kindje, punctie 18 maart, tp 21 maart, testen 4 april Tess - 1e kindje tp 24 maart, testen 7 april Palmboom - 1e kindje, tp 24 maart, testen 7 april Char - 2e kindje, tp 26 maart, testen 10 april Zwanger:
Morgen! Ja dat is vroeg, maar lig al ff wakker, saai zeg, gebeurd niet vaak.. We hebben gister de brief van het VU gehad met de mededeling dat we 2 cryo's hebben! Super snel na maandag.. Aan de ene kant heel blij dat we cryo's hebben maar andere kant beetje teleurgesteld dat het in 1 rietje zit dus komende keer als dat nodig is 1 cyro kwijt raken omdat ze de beste uitkiezen... Maar in ieder geval weer een kans..
Goede morgen, Poehhh voor mij was het ook erg vroeg vanochtend. Ben aan het werk en moest om 7 uur beginnen en gisteren was het ook al niet al te vroeg. Vanavond maar keer bijtijds naar bed. Tess geen kramp en of andere tekeken meer waar je gisteren bang voor was?? Hoe gaat het verder met andere dames?? Iedereen een mooie zonnige dag toegewenst!
Balen die vroege ochtenden, ik kan nooit uitslapen ben een echt ochtend mens hihi. Hier gaat alles goed, nog een paar dagen van het testen af. Spannend!
Wat een activiteit hier al op de nu niet zo vroege morge, hihi 2 cryos is mooi, maar waarom samen in 1 rietje? Bij ons hebben ze alles per 1 ingevroren, maar wel direct na bevruchting ingevroren. Dus had ook geen 8 cellige maar een vier cellige. Dus pas van 2 dagen oud ofzo. Gister veel buiten geweest en savonds een BBq in een schuur die wel soort van verwarmd was. Nu een dichte neus en beetje keelpijn. Niet handig.... Succes meiden en een hele fijne zondag