Lief van jullie , ja echt zo stom dat ik zeg tegen diegene die t weten dat ik NIET ga testen maar m'n drang om het te doen is sterker.. Haha. Ik weet ook dat het alle kanten op kan.. Maar voor nu ben ik tevreden ,geloof t maandag pas echt.
ooeeh tess ziet er goed uit! spannend! voorzichtig gefeliciteerd En palmboom ik snap je drang erg goed, knap als je het kan volhouden hoor Merida ik snap je probleem, die wachtdagen zijn gewoon hel. Oktober wat balen! echt jammer hier nog een weekje te gaan voor ik ongesteld wordt
Gaat wel goed. Super zenuwachtig, dag 10 vandaag , vorige keer kwam mijn menstruatie, elke keer denk ik ohhh nee he, en loopt er troep van die utro weg , ga vanmiddag weer testen..
Ik heb al 2x bruin verlies gehad en hele erge kramp.. digitale test gedaan en zegt zwanger 1-2 , ben er bang voor dat het doorzet , ben dan wel zwanger maar lukt niet verder denk ik.
pfff denk dat mn menstruatie door komt. Keek vanochtend en zag lichtjes wat bloed. Vandaag is dag 10 na tp. Van alle terugplaatsingen is dit de 1e keer dat ik voor de 14e dag bloedverlies heb gekregen. Nu hopen dat het snel doorzet, dan kan ik weer verder met de volgende poging. Maar vandaag ff een baaldag hoor!
Spannend tes, kan het niet gewoon de doorbloeding zijn van je baarmoeder? Merida, sterkte Hier gaat het goed meiden, hardstikke zwanger! Voel het enorm aan mijn borsen en heb soms wat baarmoeder krampen. Verder mag ik tot op heden nog in mijn handjes knijpen.. Net een test gedaan ( vandaag is de testdatum) binnen 3 sec was er al een dikke streep.. ziekenhuis gebeld en 25 april mijn eerste echo.