Jeetje meiden wat spannend hier! Char en Doom dat ziet er helemaal goed uit! Tess, jouw test ook, dus ik ga heel hard voor je duimen dat het bruinverlies niks is! Andere dames sterkte. Chimpie lastig hoor... succes met kiezen! Ik ben nog even flink in ontkenning, althans dat probeer ik... Probeer nog net even te doen alsof dat hele zwanger worden me niet bezig houdt. Heb nog een weekje voor ik begin met prikken Heb alleen van pilgebruik al last van mijn hormonen... Gister ook nog even 2 facebookvriendinnen bevallen....pfff... 2 op 1 dag... hakt er toch even in.. Lieve meisjes succes.... ik lees wel mee hoor, maar probeer uit zelfbescherming een klein beetje afstand te nemen tot het echte werk gaat beginnen!
Chimpie zeker lastig ook omdat je nieuwe cyclus niet is gestart en hè dus iets van hoop hebt gehouden en dan helaas weer de teleurstelling! Jullie al door je pogingen geen helaas! Snap niet waarom ze in radboud nee zeggen tegen iui en het Geertsen wil dat wek weer proberen? 9 maal iui en dan nog met lege handen staan lijkt me erg zwaar. Wat is de zaadhoeveelheid gemiddeld? Weet dat ze bij de een een lagere hoeveelheid goed genoeg vinden dan bij de andere? Misschien kan je meiden die daar zitten eens om raad vragen. Ik hoor altijd dat er minimaal 1 miljoen zaadjes nodig zijn voor iui. Ik ken ook iemand via het zp forum die is voorgelogen daar. Belangrijk is ook wat zegt jullie gevoel? Lastig hoor sterkte! Anne wijs om even afstand te nemen van het forum, als je dat nodig hebt gewoon even doen! Ook heftig om te lezen 2 bevallingen op dezelfde dag niet leuk snap je gevoel hierin zeker! Zwaai naar de andere dames!
Goede morgen allemaal, Palmboom dat is niet leuk. Chimpie wat balen die onzekerheid. Ik zelf heb eerst iui in het cwz gehad, toen ivf in het radbout en nu eiceldonatie in het Geertgen. Van alle drie vind ik het Geertgen het prettigste, maar dat is op basis van gevoel. De eiceldonatie is eigenlijk ook een icsi behandeling en die kost 2800 en dit is met 1 tp. Nu wij voor de 2 tp gaan kost het ons 600. Slik slik Succes met je keuze.... Misschien kun je nog vragen bij Geertgen waarom terug naar iui? Iemand reageerde bij mij, laat er maar meer eitjes komen, maar dat hoeft niet. Ik heb de fm meting om te weten wanneer mijn ei is en dan kunnen ze een tp plannen. Anne het afstand houden snap ik helemaal. Ik die tegen jou zei probeer positief te blijven, weet het nu zelf ook niet meer. Ben blij dat we de volgende poging gaan doen, maar heb er niet meer zoveel vertrouwen in. En tegelijkertijd zie ik ons als papa en mama............ Was even vergeten hoe slopend ik dit allemaal vond........ Steeds opnieuw voel ik me of niet fit, of niet lekker in mijn vel of ik ben positief en met energie......... Nu opladen voor poging 2! Fijn weekend
Van een vriendin een spreuken kalender gekregen. Spreuk van vandaag Ik begin te leren dat juist de aardige, kleine dingen van het leven de dingen zijn die er toe doen! Mooie spreuk
Tess ik wil niet vervelend zijn maar het kan wel een beginnende miskraam zijn. Hcg blijft lang in het bloed. Maar ik duim voor goed nieuws.
Wat vervelend Tess je test is ontzettend positief dus blijf van het positieve uitgaan. En anders even naar een hap bellen?
Ik ben zelf best nuchter alleen zo gek dat ie dan niet stopt met donker worden.. Ik ga ook uit van het slechtste.. Hap kan nu toch niks doen en zien niks nu.. Wacht gewoon wat m'n waarde is , mag maandag 08.30 komen en 13.15 al bellen