Oh nee Tess ik hoop zo van niet voor je!!! Ik las op het forum testen dat je 2-3 weken op de clearblu had staan itt 1-2 zaterdag. Tess ik ga keihard duimen
Pfff die kramp, ja idd maar geloof er nu zeker niet meer in. Zoveel bloed heb ik in alle dagen nog niet gehad
Lastig hoor die dames die de moed erin houden terwijl je zelf je lichaam het beste kent. Ik herken dat ook wel eerdere pogingen. Dames die je moed inpraten maar dat je zelf wel weet dat het niet goed zit. Sterkte!!
Dank jullie wel Char, dromen, tammie, Jon voor de succes wensen! Wat een telleurstellimg weer palmboom... Gefeliciteerd Char en doom met de zwangerschap En wow tamme wat een mooie nieuws en nog wel spontaan, gefeliciteerd Tess wat verdrietig, sterkte meis
Wow t kwam er net uit denk ik.. viel echt iets groots in de wc en dikke troep. Kramp weg. Denk dat dat t was. Wel gerust dat het vanzelf gekomen is. Voelt echt als leegte nu daar
Vanuit Toscane lees ik nog even bij en zie ik je nare berichtje Tess wat verschrikkelijk dat klinkt niet goed Sterkte meid!
Ohhh Tess nee, wat naar! Zo oneerlijk als je eerst blij bent en dan dit Heel veel sterkte! Tammie gefeliciteerd! Wauw zomaar spontaan! Hier kan dat helaas echt niet meer (geen eileiders) Hoe gaat het met de rest? Char hoe is het met jou? Ik ben vandaag jarig! Pff... best confronterend... 37 jaar... Ik voel me niet anders dan 10 jaar terug. Eerder was ik er zeker van dat 35 echt de limiet was wat betreft het zwanger worden voor mij... En nu toch maar door... Morgen beginnen met de deca!
Ze gaat mij bellen van t lab omdat ze het niet druk hadden, stelde ze zelf al voor. Gevraagd over een eventuele cryo, maar idd eerst gesprek en cyclus afwachten, die waarde van 182 hadden ze liever gehad op een dag 15/16 na punctie maar bij mij dan op dag 17. Dit was een 8 cellige van type 1 en normaal waren dat vaak type 2 zei ze dus t was wel verwacht dat dat embryo zich zou ik nestelen zei ze... die 2 die ingevroren zijn moeten dan verder als 8 zijn vertelde ze anders vriezen ze die op dag 4 niet in. Benieuwd ben ik eigenlijk niet meer maarja.. hoop half mei voor een cyro te mogen.
Dankje Tess, jij loopt ook in het vu toch? Ik hoop voor je dat je half mei door mag, maar hoop dat je je voorbereidt dat je voor een cryo tp vaak een extra maand moet wachten! Ik had ook toen ik me ging aanmelden dat ze geen plek hadden, en toen de maand daarna wel... Ik geloof dat dat heel vaak zo is in het vu dus dan kan je daar vast een beetje rekening mee houden...