Wie ook deze maand (maart) een terugplaatsing?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Anne1977, 3 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Wauw wat mooi char!!!!! Gefeliciteerd.

2. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Bedankt voor de felicitaties!
    @oktober wat bijzonder dat het bij jou ook spontaan was.

@Tess wat balen zeg! sterkte met verwerken.

@Char wat goed! nogmaals gefeliciteerd!

3. Dromen77

Dromen77 Actief lid

22 mrt 2014
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag weer in de kliniek geweest. Eerst echo, toen urine test om te kijken wanneer de eisprong zou zijn. En toen daar te plekke de pregnyl spuit.

Als het goed gaat maandag tp. Weer spannend.

Liefs

4. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Geestelijk gehandicapten zorg
    @ Tess wat ontzettend verdrietig Tess heel veel sterkte.. Weet helaas wat je doormaakt, had het 2 jaar geleden ook opgevangen......heel onwerkelijk....

@Char en Tammie. Yeaaaaah goed zeg erg blij voor jullie!

@meisje

Wat fijn dat 4e poging bij jou wordt vergoedt zeg, maar hoe kan dat? Heb je dat moeten aanvragen of zit dat standaard in jou verzekering? Welke verzekering heb jij als ik vragen mag?
    Zou je me hier iets meer over willen uitleggen? Mag ook via pb als je dat liever hebt....Alvast bedankt.

Iedereen dikke knuffels en succes!! X

5. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Tess lieverd vind het echt balen en verdrietig voor jullie!
    Sterkte

Anne nog gefeliciteerd! Snap je gevoel wel hoor qua leeftijd maar zo verleg je je grenzen steeds. Het kan nog makkelijk qua leeftijd!

Char mooie score zeg er is natuurlijk ook nog kans voor jullie op 2 of kan dat niet met deze score?

Dromen hoe zit het met de urine doen ze in het ziekenhuis dan een ovulatietest ofzo?
    Wij moeten dit gewoon thuis doen tussen de echo's door

Chimpie waarschijnlijk zit meisje bij pno daar vergoeden ze nog 4 pogingen als de arts voorschrijft dat het zin heeft!

6. Dromen77

Dromen77 Actief lid

22 mrt 2014
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goede morgen,

Anne gefeliciteerd nog met je verjaardag. Ik herken je gevoel. Ik ben in maart 37 geworden en heb echt moeite met die leeftijd, gaat richting de 40!!!!!!!!!

Gelukkig heb ik een paar oudere vriendinnen die afgelopen jaar ook nog moeder zijn geworden, dus ben niet de oudste. Haha

Die urine test was idd voor een ovulatie test. Volgens mij deed hij dat om beter zicht te krijgen hoever ik was. En omdat ze op zondag dicht zijn, misschien wat lastiger te plannen.

Over de vraag van vierde keer vergoed. Daar heb ik 2 jaar geleden ook naar gekeken, dit jaar helemaal vergeten. Baal baal. In het rb zou ik ook geen brief krijgen dat de art er mee akkoord ging. Dus dan had ik er ook niks aan. In het Geert gen zouden ze dat wel doen. Tja helaas. Weet ook niet of eiceldonatie dan daar ook onder zou vallen.
    Bij ons waren de kosten 2800 inclusief medicatie en 1 tp.
    Tp 2 kost 600. Dus zoef weg spaargeld. Maar had tegen Vl. Gezegd dat het 5000 zou kosten, dus hebben voldoende gespaard.

Ben even de draad kwijt, maar succes voor allen!!

Liefs

7. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ik zit bij umc zorg verzekering

8. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @ Jon, klopt is zeker een kans dat het er twee zijn maar dat zegt niet over m'n bloedwaardes werd me verteld.

9. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Dus jullie zijn al aan een 4e keer begonnen Dromen? Gelukkig goed gespaard idd....

10. Dromen77

Dromen77 Actief lid

22 mrt 2014
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Tess,

We hebben idd 3 ivf pogingen gehad. Met 2 keer 4 eicellen en 1x 2 eicellen. En nu dmv eiceldonatie 6 bevruchte eicellen waarvan nu nog 5 in de diepvries en hoop na maandag nog 4.

11. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Tess hoe gaat het nu erg verdrietig?

O meisje dacht dat ze alleen hij pno 4 pogingen doen maar umg is dan eventueel ook een optie!
    Heb weleens nagedacht over een 4de poging maar is bij ons nog niet aan de orde! Zou het misschien wel doen financieel zou het wel lukken maar weet het niet zit nu voor de 2de relatief lang in de molen zeker in vergelijking met onze eerste en misschien tegen die tijd vinden wij het wel genoeg! Vind de molen ook heel heftig en emotioneel. Dat zal bijna iedereen wel herkennen zeker hoe langer het duurt enz.

Zwaai!!

12. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Oke wat hoop ik dat je wens uit komt Dromen (voor iedereen natuurlijk)

Jon, weekend dat ik begon met bloedde was ik al heel erg verdrietig en had de hoop opgegeven.. Maar nu gaat het eigenlijk wel.. Dit weekend bij vrienden eten en slapen , lekker ff weg.. 22e al evaluatie gesprek! Hoop in mei voor onze cryo te mogen..

13. Oktoberjuli

13 mei 2013
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Char wat super!! Gefeliciteerd !

Tess; knuffel voor jou

Vandaag geweest voor een echo voor een cryo . Had aan beide kanten een follikel van 12 mm en een aantal kleinere. Ook zat er wat vocht in m'n baarmoeder dus de gyn twijfelde of mijn eisprong al was geweest. Urine wees uit dat het niet Zo is. Ik moet dinsdag weer terug komen voor een echo

14. Dromen77

Dromen77 Actief lid

22 mrt 2014
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goede morgen allemaal,

Hoe gaat het bij jullie?

Tess dank je wel.

In de afgelopen periode heb ik heel veel onzinnige afleiding gezocht. Werk maar 3 dagen in de week, heb dus heel veel vrije tijd.
    En wil vanillestokje, zoals nog enkele cursussen voor mijn werk doen, werk in een bouwmarkten. Een cursus Duits, maar door de stress doe ik dus helemaal niks. Als ik niet uitkijk zit ik de helemaal (schaam schaam) hay day te spelen. Of het forum te lezen.
    Met mezelf afgesproken om alleen nog savonds op de iPad te gaan.
    Hoop dat dit me wat meer rust geeft. En dan goed plannen voor me zelf, tussen leren en ontspannen. En sporten.
    Mocht het lukken wil ik nl graag de cursussen afgerond hebben voor dat de baby er zou zijn.
    Hoop dat het me lukt, maar vaak heb ik dan echt afleiding nodig en doe ik er drie uur over om mijn woonkamer te poetsen.

Sorry voor mijn ego post, maar herkennen jullie dit?

Vandaag gaan we een dagje naar het strand met lieve vrienden en daarna pannenkoeken eten. En dan duimen voor morgen.

Fijn weekend,

Liefs dromen77

15. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Dromen spannend morgen weer een tp ik hoop dat deze goed ontdooit!
    Ik herken hè verhaal dromen over teveel spelletjes en op het forum. Probeer een echte uitdaging te vinden dan wordt het minder of echt af te spreken dat je idd alleen s avonds online gaat en als tip zet de meldingen uit anders ga je nog steeds kijken!

Tess begrijp je verdriet heel goed is ook erg zuur allemaal praat er goed over met je naasten en hier! Sterkte hopelijk een leuk weekeinde gehad met vrienden!

Wish hopelijk gaat dit hem worden meis ik duim!

16. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    In afwachting om te starten:
    Jon1978 - 2de kindje start 20 -4 kort protocol
    Meisje 1977 - 1e kindje start pil half April
    Engeltjuh: 4 april afspraak ziekenhuis ivm cryo's, in afwachting van menstruatie
    Dromen77: 5 april echo
    Oktoberjuli - 2de kindje, vanaf 9 april 3 ochtenden ochtendurine opsparen, 12 april echo
    Wish2: 10 april echo
    Palmboom - 1e kindje: wachten op menstruatie, dan starten met medicijnen voor laatst cryo tp uit ICSI 1
    Tess - 1e kindje

Onderdrukkende fase (lang protocol):
    Miekiej88 - 1e kindje- 6-4 start Decapeptyl en 17-4 uitgangsecho
    Meisje1977 - 1e kindje- 27-5 start Decapeptyl
    Anne - 3e kindje -11-4 start Decapeptyl

Stimulerende fase:

Punctie/terugplaatsing/nod:
    Merida84 - 1e kindje, tp 23 maart, testen 6 april (?)

Zwanger:
    Doom8 - 1e kindje, punctie 18 maart, tp 21 maart, testen 4 april
    Tammie87 - 17 december uitgerekend
    Char - 2e kindje, tp 26 maart, testen 10 april

17. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Goede morgen,

Wat is het hier rustig!
    Ik heb het lijstje weer even naar voren gehaald, vullen jullie het aan?

Ik ben vrijdag begonnen aan de deca, bij de eerste ivf had ik met de deca nergens last van (van de gonal wel heel erg)
    Maar nu ben ik al een paar dagen misselijk en heb hoofdpijn... beetje jammer.

Tess, hoe gaat het nu met je?

Dromen, spannend!!! Hoe laat hoor je wat?

Oktjul, (haha kort em maar af) schiet ook alweer aardig op he?wel fijn dat je meteen door kon.. bij ons doen ze dat helaas niet!

Jon, nog een weekje en dan ga je ook beginnen! Wel fijn dat korte protocol... ik vind dit maar laaaaaannngggg duren! Ik vraag me ook altijd af waarom ze het in het ene zkh zo doen en in het andere weer anders?

18. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    En hoe gaat het met alle anderen?

Zwangere miepjes, hoe voelen jullie je??

Miekie, heb jij last van de deca?

Merida, jij bent al bezig met een nieuwe ronde voor cryo toch? (staat nog niet goed op de lijst)

Meisje, moet nog even wachten... ook uit 77 he... mooi jaar ;)
    Tja leeftijd... het is zo gek, ken idd nog genoeg vrouwen die nu pas beginnen. Misschien komt het bij mij ook omdat ik 25 was toen ik mijn dochter kreeg... vond het altijd fijn een jonge moeder te zijn. Keek vaak om me heen op school etc en dacht dan: wat een oude moeders... haha, dus als het nu bij mij gaat lukken ben ik ook zo'n oude moeder! Maarja... tis ook net hoe je je voelt/gedraagt/kleedt etc... Sommige vrouwen van 25 zien er ook uit als oude moekes :p

19. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    In afwachting om te starten:
    Jon1978 - 2de kindje start 20-4 kort protocol
    Meisje 1977 - 1e kindje start pil half April
    Engeltjuh: 4 april afspraak ziekenhuis ivm cryo's, in afwachting van menstruatie
    Dromen77: 5 april echo
    Oktoberjuli - 2de kindje, vanaf 9 april 3 ochtenden ochtendurine opsparen, 12 april echo
    Wish2: 10 april echo
    Palmboom - 1e kindje: 23 april echo, 28 april mogelijke tp van laatst cryo uit ICSI 1
    Tess - 1e kindje

Onderdrukkende fase (lang protocol):
    Miekiej88 - 1e kindje- 6-4 start Decapeptyl en 17-4 uitgangsecho
    Meisje1977 - 1e kindje- 27-5 start Decapeptyl
    Anne - 3e kindje -11-4 start Decapeptyl

Stimulerende fase:

Punctie/terugplaatsing/nod:
    Merida84 - 1e kindje, tp 23 maart, testen 6 april (?)

Zwanger:
    Doom8 - 1e kindje, punctie 18 maart, tp 21 maart, testen 4 april
    Tammie87 - 17 december uitgerekend
    Char - 2e kindje, tp 26 maart, testen 10 april

20. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    Hoi meiden!
    VL en ik gaan vandaag in ondertrouw!!!! En vanaf morgen 5 dagen naar Marrakech voor onze ondertrouw-moon :) Een leuke week dus en als we dan terugkomen (zaterdagnacht voor Pasen), dan hebben we al heel snel erna de eerste echo voor de tp.

Deel Deze Pagina