Wie ook deze maand (maart) een terugplaatsing?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Anne1977, 3 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Hey Palmboom, gefeliciteerd! Wat heerlijk even 5 dagen er tussenuit! Geniet ervan.

Staat de trouwdatum al vast?

Wij gaan 9 juni trouwen... dat schiet nu al aardig op! We trouwen in Rome, heb er zo ontzettend veel zin in! Tegen die tijd weet ik ook of deze ivf poging gelukt is...

2. Dromen77

Dromen77 Actief lid

22 mrt 2014
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    In afwachting om te starten:
    Jon1978 - 2de kindje start 20-4 kort protocol
    Meisje 1977 - 1e kindje start pil half April
    Engeltjuh: 4 april afspraak ziekenhuis ivm cryo's, in afwachting van menstruatie
    Oktoberjuli - 2de kindje, vanaf 9 april 3 ochtenden ochtendurine opsparen, 12 april echo
    Wish2: 10 april echo
    Palmboom - 1e kindje: 23 april echo, 28 april mogelijke tp van laatst cryo uit ICSI 1
    Tess - 1e kindje

Onderdrukkende fase (lang protocol):
    Miekiej88 - 1e kindje- 6-4 start Decapeptyl en 17-4 uitgangsecho
    Meisje1977 - 1e kindje- 27-5 start Decapeptyl
    Anne - 3e kindje -11-4 start Decapeptyl

Stimulerende fase:

Punctie/terugplaatsing/nod:
    Merida84 - 1e kindje, tp 23 maart, testen 6 april (?)
    Dromen77 :14 april tp, 27 april testen

Zwanger:
    Doom8 - 1e kindje, punctie 18 maart, tp 21 maart, testen 4 april
    Tammie87 - 17 december uitgerekend
    Char - 2e kindje, tp 26 maart, testen 10 april

3. Dromen77

Dromen77 Actief lid

22 mrt 2014
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goede morgen allemaal,

Zat net ff terug te lezen en zag dat het automatische spelling ding, vanillestokje van het woord van alles had gemaakt, hihi

De afspraak overdag niet op de iPad is niet zo goed gelukt vandaag. Het tussen half 9 en half 10 wachten op telefoon over de tp was toch echt te veel spanning. Stress kip dat ik ben.

Gelukkig hebben we vanmiddag een tp. Helemaal opgelucht.

Palmboom gefeliciteerd met jullie ondertrouw. En hele fijne dagen samen!

Anne, veel succes met de hormonen!

Liefs dromen

Ps., weet even niet meer wie, maar heb als het goed is de meldingen van het abonnement weer uitgezet. Bedankt voor de tip, maakt het misschien wat makkelijker.

4. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    @Palmboom gefeliciteerd! Lekker er even tussenuit.

@dromen yess een tetugplaatsing wat fijn! Nu hopen op een plakkerd.

@Anne ik had ook bijwerkingen vande gonal. Vervelend!

Het begint nu een beetje tot me door te dringen dat t echt is. Ik heb wat lichte kwaaltjes, met vlagen licht misselijk, af en toe wat krampjes en steekjes en snachts veel plassen. Ben nog wel erg onzeker, ik check nog steeds op bloed als ik moet plassen.

Ik hoop dat jullie snel volgen meiden!

5. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Gefeliciteerd Palmboom. Geniet van jullie week.

Succes met de tp Dromen!!!

Anne , ik kreeg zelfs migraine van de deca pfff

Wij waren gister weer thuis, lekker weekend bij vrienden geweest. Had donderdag geen bloed maar vrijdag tot aan nu best wel weer veel... t lijkt niet op te houden.. 9e dag al

6. merida84

merida84 Lid

8 nov 2012
    63
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    Capelle a/d IJssel
    Gefeliciteerd Palmboom!
    Dromen; Ik duim voor een plakkerd ;)

En ik ben vandaag begonnen met urine sparen. Bezig met mn 4e cryo poging. Vrijdag weet ik meer en komt er hopelijk snel weer een tp.

7. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Palmboom gefeliciteerd. geniet lekker van je dagen in Marrakesh. Leuke stad!

Merida fijn dat je weer mag starten.

Dromen ik las dat ook van het vanillestokje. Ha ha. Nu lekker broeden.

Anne idd uit 1977. Leeftijd zegt niets over hoe iemand zich gedraagt.

Tess wat vervelend dat je nog steeds bloed. Wat zegt het ziekenhuis?

Ik moet denk denk ik de ivf poging verzetten. Kom net terug van de ggd. Wij gaan in Mei naar Tanzania en dan heb je malariatabletten nodig. Je moet 1-2 cyclussen na de laatste tablet ongesteld worden.
    Zegt die vrouw doodleuk. Of je gaat niet op vakantie. Duhh reis is vorig jaar december al gepland.
    Ik moet dus maar even contact met het ziekenhuis opnemen

8. Dromen77

Dromen77 Actief lid

22 mrt 2014
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo,

Meisje1977, ff lekker tussen uit en dan weer energie op doen voor ivf is ook erg belangrijk lijkt me zo. Je word toch al zo geleefd met al het spuiten enzo.

Merida fijn dat je weer mag starten. Succes!!

Tess al 9 dagen, lijkt me heftig, maar misschien is dat wel " normaal"

Tammie, kan me voorstellen dat het onwerkelijk is en je er onzeker over voelt. Hebt er ooklang op moeten wachten. Spannende tijden?

Ik heb straks de tp gehad. Mega pijnlijk. Ze kon er niet goed inkomen en toen een bochtje niet maken, en weet ik veel.
    Uiteindelijk de kogel tang moeten gebruiken om die op mijn baarmoeder mond te zetten en dan naar beneden te trekken. Heb een slappe bekkenbodem of iets.

In iedergeval, het embryo zit er in. We kregen een foto met hele rare cellen, maar waarschijnlijk was het toen net aan het delen. Tijdens de foto nog 6 en tijdens tp 8 cellig.
    Kaarsje branden, duimen en verder niks vandaag.

Liefs dromen

9. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Hoi hoi,

Oh dromen wat vervelend dat die tp zo moeizaam ging! Alsof het allemaal nog niet moeilijk genoeg was! Was dit de eerste of was het vorige keer niet zo?
    Maargoed... hopelijk wel de laatste! Ik ga voor je duimen!

Oh meisje, das wel balen... maarja... een maandje extra wachten dan misschien? soms is het ook zo lastig he, je kan je niet altijd je hele leven op wacht zetten omdat je bezig bent zwanger te worden...

Wij hebben om die reden tot 2 keer aantoe onze bruiloft verzet (ook omdat ik niet hoog zwanger wilde trouwen) En werd 2 keer zwanger dat het precies uitkwam dat ik een maand of 6/7 zwanger zou zijn met de geplande trouwdatum). Uiteindelijk hebben we gekozen voor dit jaar 9 juni en hebben we daarom maar even een paar maanden pauze gehouden tussen de pogingen door..

Merida, fijn dat je ook weer bijna een tp krijgt!

Tess, vervelend dat bloeden, ik weet eigenlijk niet meer goed hoe lang dat duurde met mijn miskramen.. Zou het gewoon even navragen!

Tammie, ja het is ook heel spannend he nu! Laat die 12 weken maar snel komen!

10. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Naar zeg Dromen maar hopelijk een mooie uitkomst!

Ziekenhuis maar ff gebeld. Morgen 11 u afspraak. Wil gewoon weten of al dat bloed oke is en ook die kramp

11. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Verstandig Tess, hopelijk is het gewoon allemaal prima en stopt het bloeden snel!

12. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Net voor een echo geweest..omdat ik veel bloed verloor en kramp had s avonds.. niks geks te zien en baarmoeder was verder schoon behalve wat vocht wat weg moet.. 1 eierstok was heel gevoelig en ipv donderdag nu bloed moeten prikken. Als t het hormoon laag is is het goed anders hoor ik hoe en wat.. verwacht het niet maar hij wou nu zekerheid..
    Mocht beneden bloedprikken en er waren er 21 voor me.. toen riep ze me en mocht ik al voor, omdat hij me voor half 2 wou bellen.. Iedereen keek me aan haha.. Verder dan 22e evaluatie. Dit was puur ff dat ik zekerheid heb en er niks gek was

13. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Palmboom gefeliciteerd geniet van jullie uitje!

Anne voor jullie dus ook bijna de grote dag! Weet niet meer wat voor bijwerkingen ik had van de deca ben helaas wel erg hoofdpijn gevoelig.

Meisje grappig hoe mensen reageren of hè even je vakantie uitstelt voel eens even aan je pan haha

Tammie Thanks lief dat hopen we ook!

Miekje leuke werkvakantie gehad?

Tess fijn dat je vandaag mocht bloedprikken en dat je voor mocht! Hopelijk alles goed!

Merida jullie ook weer verder deze cyclus dus fijn!

Dromen jeetje klinkt pijnlijk die tp. Totaal geen ervaring mee is dit vaker?

Zwaai naar de rest

14. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Hcg was donderdag 270 en nu 18.. superrr hard gedaald dus dat is goed.

15. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Even een zwaai naar jullie tussendoor!

16. Oktoberjuli

13 mei 2013
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik probeer vanavond op de laptop even uitgebreid te reageren gaat lastig op de telefoon.

Vandaag weer een echo gehad en dit was een flinke tegenvaller.
    Vrijdag had ik aan beide kanten een follikel van 12 mm en het bms was 7 mm. Vandaag konden ze niks dominants vinden en het bms was maar 5 mm.. Volgende week dinsdag moet ik terug en zit er dan niks wat minimaal 14/15 mm is dan krijg ik deze maand geen cryo tp :(

17. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    He meiden! ik lees veel met jullie mee! en ik duim voor jullie! Ik zal me wel een beetje afzijdig houden. en af en toe op jullie reageren :)

18. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Tess zag dat je hcg goed gedaald was!

Oktober juli balen zeg dat er niks meer te zien was! Op welke dag zit je? Wel apart dat ze je ook pas over een werk terug laten komen! Moest je nog bloed prikken en ovulatietest doen?

19. Oktoberjuli

13 mei 2013
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jon ik zit nu op dag 17.. Moest inderdaad urine inzamelen maar die hoefde niet getest te worden omdat alles klein en minder was... Afgelopen vrijdag was alles groter.. Eind van de middag had ik bruin verlies dus ben bang dat ik helemaal van slag ben van binnen..

Tess wat fijn dat het gedaald is

20. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Als ik jou was zou ik het zelf in de gaten houden met ovulatie testen! Hoelang is je cyclus normaal wel rond de 30 dagen?
    Wel balen hoor dat deze maand waarschijnlijk zonder een tp voorbij gaat meis! Vervelend duurt toch al zo lang!

Deel Deze Pagina