Ik heb pcos zelf en hij is nogal wisselend. Meestal tussen de 28/34 dgn maar soms 42 dgn al zijn dat wel uitzonderingen
Goede morgen, Toch ff stiekem al smorgens, ga vandaag naar de sauna, dus kan toch niet veel nuttigs doen. Goed excuus vind ik zelf haha Oktoberjuli, wat vreemd en vervelend, hoop dat de volgende echo goed is! O kan niet terug kijken, ben ik mijn tekst kwijt, dus hoop dat ik de juiste naam heb, Tessa, fijn dat je hcg gedaald is.......... Tammie, houd je ons wel op de hoogte? Ga ervan uit dat we allemaal nieuwsgierig zijn naar je eerste echo enzo. Liefs dromen
Oktober juli ben zelf niet bekend net pcos maar zelf ovulatietesten doen lijkt me geen overbodige luxe. Wij moeten zowieso testen doen tussen de echo's door tenzij het ei heel klein is natuurlijk! Heerlijk dames naar de sauna is voor mij al even geleden zeg! Hopelijk lekker genoten!
Sauna was heerlijk vandaag, met dit super lekkere weer. Daarna nog even wezen sporten. Pilasters, met flinke buikspieren oefeningen. Ook onder in de buik. Nu heb ik toch al moeite met die oefeningen. Laatste jaren te weinig getraind, maar vond het nu ook niet logisch om te doen. Dus beetje half half gedaan. Haha.
Oktoberjuli. Lijkt me ook erg snel. Maar een lijf doet soms gekke dingen, zou je dan voor je vorige meting al een eisprong gehad hebben? Of kan dat niet?
Heee lieve dames, Alweer even geleden dat ik berichtje heb geplaatst. @Anne helaas ook last van Deca althans ik denk dat het van de deca komt. Hoofdpijn... Niet extreem maar irritant zeurend aanwezig. Wat gaaf dat jullie in Rome gaan trouwen!! Gaat de familie en jullie vrienden mee?? @Tess moeilijk tijd voor je. Is het bloeden inmiddels opgehouden?? @Hier.. Gisteravond ben ik terug gekomen uit Toscane. Was super leuke week maar ook erg vermoeiend. Fijn om weer thuis te zijn bij mijn man en lieve hondje maar je word gelijk ook weer met twee benen op de grond gezet. Vanochtend gelijk voor uitgangsecho en mag vanavond starten met Gonal F. Ben benieuwd hoe ik dit keer erop reageer. Vanochtend even een ochtend dat alles tegenzat. Alles wat ik nodig had was ik kwijt pfff. Merk dat ik nu niet veel kan hebben. Ik ga er wel weer voor maar eigenlijk wil het het liefst nu stoppen ben er zo klaar mee. Wil weer een beetje lol in me leven bahh het beheerst alles zo. Maar mezelf kenende ga ik tot het eind door anders zal ik het mezelf altijd verwijten maar soms denk ik dan was het maar klaar ik heb geen zin om nog langer hier mee door te gaan. Herkennen jullie dit gevoel? Verder wil ik alle meiden succes wensen waar ze op dit moment ook staan!!! Is wat moeilijk om op iedereen persoonlijk te reageren, sorry daarvoor.
In afwachting om te starten: Jon1978 - 2de kindje start 20 -4 kort protocol Meisje 1977 - 1e kindje start pil half April Engeltjuh: 4 april afspraak ziekenhuis ivm cryo's, in afwachting van menstruatie Dromen77: 5 april echo Oktoberjuli - 2de kindje, vanaf 9 april 3 ochtenden ochtendurine opsparen, 12 april echo Wish2: 10 april echo Palmboom - 1e kindje: wachten op menstruatie, dan starten met medicijnen voor laatst cryo tp uit ICSI 1 Tess - 1e kindje Onderdrukkende fase (lang protocol): Meisje1977 - 1e kindje- 27-5 start Decapeptyl Anne - 3e kindje -11-4 start Decapeptyl Stimulerende fase: Miekiej88 - 1e kindje- 17-4 start Gonal F 25-4 1e echo Punctie/terugplaatsing/nod: Merida84 - 1e kindje, tp 23 maart, testen 6 april (?) Zwanger: Doom8 - 1e kindje, punctie 18 maart, tp 21 maart, testen 4 april Tammie87 - 17 december uitgerekend Char - 2e kindje, tp 26 maart, testen 10 april
2/3 keer per jaar... therapie ook geprobeerd maar helpt niks.. Schiet er soms gewoon zo in en kan ik aantal dagen niet rechtop lopen of normaal zitten...
In afwachting om te starten: Jon1978 - 2de kindje start 20 -4 kort protocol Meisje 1977 - 1e kindje start pil JULI/AUG Engeltjuh: 4 april afspraak ziekenhuis ivm cryo's, in afwachting van menstruatie Dromen77: 5 april echo Oktoberjuli - 2de kindje, vanaf 9 april 3 ochtenden ochtendurine opsparen, 12 april echo Wish2: 10 april echo Palmboom - 1e kindje: wachten op menstruatie, dan starten met medicijnen voor laatst cryo tp uit ICSI 1 Tess - 1e kindje Onderdrukkende fase (lang protocol): Meisje1977 - 1e kindje- Aug Decapeptyl Anne - 3e kindje -11-4 start Decapeptyl Stimulerende fase: Miekiej88 - 1e kindje- 17-4 start Gonal F 25-4 1e echo Punctie/terugplaatsing/nod: Zwanger: Doom8 - 1e kindje, Tammie87 - 17 december uitgerekend Char - 2e kindje, __________________
Bij mij wordt e ivf poging uitgesteld naar eind Sept. Ik was van de week bij de ggd verpleegkundige ivm onze reis naar Tanzania. Moet ik malariatabletten slikken en mag je dus niet zwanger raken tot 2 maanden na de laatste malariatablet. Zegt de ggd verpleegkundige doodleuk, dan moet je maar je vakantie annuleren?!?!?! Werd een dag later door de ggd arts gebeld, er waren 3 opties 1. vakantie annuleren. 2. Niet aar Tanzania op vakantie gaan maar naar een ander land. 3. poging uitstellen. Echter zij had overleg gehad met en ivf arts en aangezien ik ook pgd doe, war een wachtlijst voor is, moest ik maanden wachten. Vandaag contact met ziekenhuis gehad. Was er plek in Augustus. Helemaal blij dus. Werd ik later teruggebeld het wordt eind September. tot 2 maanden na de laatste tablet mag je pas starten met spuiten.
Lieve dames Miekje voor jou een hele dikke knuffel! Ik snap en herken je gevoelens wel zeker het verhaal van ik wil mijn leven terug en het beheerst je hele leven! Heel veel succes met spuiten deze poging en dit moet hem gaan worden gewoon! Probeer er toch zo positief in te staan! Tess balen zeg die rugklachten. Ben er zelf helaas ook mee bekend. Doe je wel bepaalde oefeningen? Ik zou je anders wat door kunnen mailen helpt bij mij goed maar wel trouw doen! Meisje ach jammer dat je poging uitgesteld is. Zo hoop je op juni en zo wordt het september, teleurstellend! Maar jullie gaan een hele mooie reis maken naar Tanzania en daar gewoon extra van genieten. Lekker opladen voor de nieuwe poging. Hier aan het wachten op mijn nieuwe cyclus hoop morgen of overmorgen!
Jammer Meisje van je poging.. Maar idd een mooie reis voor jullie! Nou hoop dat je cyclus luisterd Jon!! Ik pb je mn mail adres ff.. thnxxxx