Hey meiden, Miekiej, herkenbaar hoor je verhaal! Pfff... de deca valt echt niet goed dit keer bij mij...Sta elke dag op met het gevoel van een flinke kater! Ik heb veel hoofdpijn, ben misselijk, kan me slecht concentreren, ben narrig, maar dan kan ook van de hoofdpijn komen Al voel ik me echt niet mezelf... En heb ook nog eens last van aften?? Ik heb dat nooit en loop nu al een dag of 5 met een dikke lip... het gaat maar niet over... Zo... genoeg met het klagen nu Jaaa, Rome... heb er zoveel zin in! We trouwen daar en er zijn ong 35 gasten, familie en vrienden! Echt leuk! Tess, auwww... balen van je rug! Meisje, ja... das wel balen idd... maarja, je wil die mooie reis natuurlijk ook maken... Nu eerst maar lekker genieten van de reis!
Jon, bijna beginnen... spannend! Wel lekker hoor kort protocol! Ik heb gister mijn laaste pil genomen dus verwacht maandag ofzo mijn menstruatie... dus we lopen bijna gelijk op!
Dankje voor je mail Jon!!!! Anne, aften doen zooo pijn... heb ze vaak ook zomaar , vaak gevraagd hoe die dingen komen maar mij is gezegd dat ze dat niet wisten nog.. heb er een keer 10 gehad op mn tong net voor kerst 3 jaar geleden.
Anne Rome klinkt geweldig hebben jullie ook iets speciaals met Italië of de stad? Ja bij ons doen ze alleen het korte protocol vind ik helemaal niet erg ook haha die deca is toch al zo'n rot prik. Zou leuk zijn Anne als we gelijk oplopen laat de duivels maar komen!!
Goede morgen, Mieke, je verhaal is zo herkenbaar, wil er alles aan gedaan hebben en ben er inmiddels ook zo klaar mee. Al 7 jaar zijn wij bezig en ik denk inmiddels al 4 jaar in de mmm. En soms hakt dat er zo ontzettend in. Hoe vaak wij inmiddels al niet te horen hebben gekregen van wij moeten jullie iets vertellen...... Tess, sterkte met je rug pijn....... Anne gaaf dat jullie in Rome gaan trouwen... Maar nu eerst veel succes met deze ronde. Ook de hoofdpijn van de deca herken ik. Ik moest echt ieder uur een glas water drinken anders was het niet uit te houden. Nu ben heb ik sowieso heel veel hoofdpijn en zit er aan te denken om daarvoor toch maar eens onder behandeling te gaan. Nu ook weer hoofdpijn en volgens mij zitten mijn holtes vol. Verder heb ik gister echt een inzink momentje gehad. Tot do niks gevoeld. Savonds een soort steken en menstruatie achtige pijn. Heel even en toen was het weer weg. Vrij ietsie pietsie bloed achtig tijdens afvegen.Gisteravond heldentijd gevoel van menstruatie. Is nog veel te vroeg, maar heb dit vaker dagen van te voren. Toen we naar bed gingen zag ik het allemaal niet meer zitten, geen vertrouwen er meer in, boos op mijn tja zal het maar schijven zoals ik dacht. Kut lijf. En boos op mezelf want hierdoor ga ik vreten en baal dan weer van de kilo's . Ik had het koud,terwijl mijn lijf in de fik staat, en dat voel ik ook. Heel vreemd Nu voel ik me als of ik gezopen heb. Kop pijn, moe en dorst. En chagrijnig. We gaan het weekend naar vrienden, (van de eicellen) dus hoop dat ik me zo nog een beetje bij elkaar geraapt krijg. Of weer moet, vertrouwen....... Was even vergeten hoe zwaar ik dit vind, in het jaar dat we moesten wachten voor een donor......... Hoe gaat het verder met jullie? Liefs dromen
@ Dromen Pfff heftig hoor, het zit ook niet mee. En dan ben ik nog niet eens de helft zolang als jou bezig en zeur ik al.. @Palmboom hoe was de vakantie??? @Chimpie, hoe is het met je? Al even niks meer gehoord.
Hoi dames Allemaal een fijne Pasen! Dromen is ook allemaal niet makkelijk meid! Al zo'n lang traject achter de rug heftig hoor! Hopelijk gaat het weer ff wat beter met je als nog een knuffel meis! Hier vandaag ongesteld geworden mijn cyclus heeft geluisterd tess dus zojuist de eerste spuit deca gezet door mijn vriend! Dinsdag de puregon erbij en volgende maandag de eerste echo! Miekje hoe gaat het bij jou en Anne al ongesteld? Zwaai naar de rest!
]In afwachting om te starten:[/COLOR Meisje 1977 - 1e kindje start pil JULI/AUG Engeltjuh: 4 april afspraak ziekenhuis ivm cryo's, in afwachting van menstruatie Dromen77: 5 april echo Oktoberjuli - 2de kindje, vanaf 9 april 3 ochtenden ochtendurine opsparen, 12 april echo Wish2: 10 april echo Palmboom - 1e kindje: wachten op menstruatie, dan starten met medicijnen voor laatst cryo tp uit ICSI 1 Tess - 1e kindje Onderdrukkende fase (lang protocol): Meisje1977 - 1e kindje- Aug Decapeptyl Anne - 3e kindje -11-4 start Decapeptyl Stimulerende fase: Miekiej88 - 1e kindje- 17-4 start Gonal F 25-4 1e echo Jon1978 2de kindje start 20-4 deca, 22-4 puregon echo 28-4 Punctie/terugplaatsing/nod: Zwanger: Doom8 - 1e kindje, Tammie87 - 17 december uitgerekend Char - 2e kindje, __________________
Dromen; knuffel het is zo heftig allemaal. Bloedverlies heeft niet door gezet ben erg benieuwd dinsdag
Goede morgen, Oktoberjuli, gelukkig bijna dinsdag en heeft het bloeden niet door gezet. Jon1978. Hoe vervelend het traject ook is, fijn dat je weer mag beginnen. Succes! Hoe is het met de andere meiden? Ik ben zaterdag ochtend zeer chagrijnig geweest. ZA avond op visite, ik was er helemaal klaar mee, wilde naar bed en mijn vriend en onze vrienden bleven maal kleppen. Moest er gewoon van huilen. (Weggeslikt) dat ken ik niet van mezelf. Hun zaten lekker te drinken. Nu kan ik niet zo goed tegen alcohol dus drink altijd veel minder, maar afgesproken nu niks........ De volgende ochtend moest ik alweer bijna huilen om niks....... Dit trok weg nadat ik het uitgesproken naar Vl. En daarna een super relaxed dagje gehad. Alleen blijf ik menstruatie achtige dingen voelen. Heel vervelend. Blij als het zondag is en nog niet ongesteld, dan mag ik gaan testen. Vl. Heeft dan nachtdienst en is rond half 7 thuis, mooie tijd om te testen. Pff duurt nog lang. Eerst de woensdag maar zien te halen, zit dan op dag 10 na tp. Weet ff niet vanaf welke dag ik moet rekenen. Dan gaat het meestal mis. Fijne tweede paasdag. Liefs dromen
Spannend Dromen zal voor je duimen!! Vervelend van die baaldagen he en dat het niet allemaal loopt zoals je graag zou willen kan je er dan niet bij hebben. Ik had gisteren ook zo'n dag. Nog onenigheid gehad met mijn man en later met mijn moeder bahh... Elk klein dingetje is teveel. Pff de hormonen doen goed hun werk. Gelukkig de dag nog wel leuk kunnen afsluiten met een etentje met man en ouders. Ben laatste dagen verkouden en vandaag ook licht verhoging nu zit ik middenin behandeling weten jullie of dit kwaad kan?? Vrijdag 1e echo, spannend weer... Succes en fijne dag voor iedereen!!
Dromen dus jij heb een tp gehad laatst? Had dit niet begrepen maar hoop op een eindelijk goed resultaat spannend misschien reageer je daarom ook extra heftig laten we het hopen! Ik duim voor je! Dus 2 dames op het wachtbankje? Wish en dromen Miekje hoeveel gonal f spuit je en hoeveel dagen heb je dat gedaan voor de eerste echo? Ik spuit 6 dagen de puregon en daarna de echo! Hopelijk allemaal leuke dagen gehad! Oktober juli en nog ongesteld geworden?
Jon ik gebruik 150eh gonal f voor 8 dgn en dan de echo. Voorheen puregon zelfde dosering waar ik erg goed op heb gereageerd, tijdens de punctie 20 eicellen weggehaald. Totaal 11dgn gespoten. Welke dosering heb jij en wat is je ervaring daarbij?? Succes!! Misschien voor iedereen goed om het overzichtslijstje bij te houden. Ik kan het ook niet allemaal goed onthouden en ben bang dat ik iemand passeer.
Hoi meiden Hoe is het met iedereen, ik zit inderdaad ook weer op het wachtbankje Jon. Pffff wordt gek van onzekerheid nog 4 dagen te gaan...