update: Miekiej88: cryo TP 26 febr, test 13 mrt (10-3) Tammie :verse TP 27 feb, test 11 mrt Char :cryo TP 27 feb, test 14 mrt Cindy : TP 27 feb, test 14 mrt Sara :verse TP 1 mrt, test 16 mrt Keetje :verse TP 3 mrt, test 18 mrt Jon :cryo TP 6 mrt test 18 mrt Anne : cryo TP ?? mrt Crocus : cryo TP april Palmboom: echo 18 maart, cryo TP +/- 24 maart Meisje1977: cryo tp 7 mrt test 21 mrt
oh bah,wist niet dat een cryo moeilijk innestelt. Onze 'verse' bleef al niet eens zitten. Ik ben al 37 trouwens pff. Cindy,gefeliciteerd
op dag 8 na de tp zitten we nu met de eerste ivf teste ik toen ook positief dus vandaar ook de stap om vandaag te testen....ik krijg hem helaas niet duidelijk op de foto manlief is net thuisgekomen en die zag het ook! morgenvroeg nog een keer testen en dan hoop ik dat ik een foto kan plaatsen!! ik hou jullie op de hoogte!
Super Cindy geniet er maar van !! Ik wil ookkk... Ben alleen bang dat ik dat onenigheid met mijn man krijg want hij houd zich graag aan de afspraken van het ziekenhuis dus maandag testen is al heel wat. Verder klopte indrrdaad niet helemaal kans op mk met verse tp of cryo liggen vrijwel gelijk. Had cijfers bekeken van nvog en dan Nijmegen. Kans op zwangerschap cryo tp: 33,1% en doorgaande zwangerschap 23,8%. Maar weet iemand waarom er toch zoveel miskramen nog optreden? ? Ben zo bang weer hetzelfde te moeten doormaken als vorige cryo tp.
Meisje alles goed gegaan vandaag gebruik jij nu ook utro? Zeiden ze nog wat over de kwaliteit van het embryo? Miekje geen idee waarschijnlijk omdat het niet in normale omstandigheden is gebeurd denk? Zo hoge uitslagen van de cryo's had andere aantallen gehoord . Blijft spannend en zeker als je ren miskraam gehad hebt blijf je bang als je weer zwanger wordt. Zou hetzelfde hebben toch de angst dat het (weer) misgaat .
Hoi! @Jon ik zal duimen voor je! @Anne hier ook positief over cryo's. Mijn zoontje was ook een eskimootje. @Cindy spannend hee pfff ik wordt zo gek van mezelf...Ik had die brief woensdag gehad met dat er 3 van de 8 zijn ingevroren. En super van die test!!! @Miekiej ik heb daar nog nooit van gehoord dat risico op miskraam bij cryo's, wist ik niet. @Meisje super dat het gelukt is! Ik had vanmorgen weer zo'n vage lichte test. dus nog niks wijzer. Wel erg geschrokken want ik had vanmiddag ineens bloedverlies! 4 dagen voor NOD. neeeee dacht ik. het was alleen met afvegen, het was roze/oranje...na een paar uur werd het lichtbruin en nu is het bijna weg. Ik hoop dat het ook niet meer terug komt...ben bang dat als ik morgen die laatste utro bolletjes heb gedaan dat de menstruatie gaat uitbreken, ik hoop het zo niet pff afwachten weer dus.
Nou nu is de test zowaar nog lichter.... van de pregnyl kan het zeker niet meer zijn dat is vandaag 14 dagen geleden. Dit is echt een tuur test....snap er niks van gisteren was ie echt duidelijker is ook duidelijk opgedroogd....Onzekerheid!!!
Aii kan me jou onzekerheid goed indenken. Heb je dezelfde test gekocht? Misschien toch even geduld tot je testdatum in de buurt komt. Heb dit zo vroeg vaker gezien/gehoord op het forum en kan nog beide kanten op.
Ja het is dezelfde test als gisteren....heb gisterenavond wel veel gedronken dus misschien dat het daar aan ligt...
Hier is het over heb bloed verloren dus neem aan mijn menstruatie, ben wel verdrietig maar geven de moed niet op!
Ach balen char echt jammer dikke knuffel! Knap dat je al zegt we geven niet op meis! Cindy voor jou ook balen die onzekerheid! Sterkte
@Char wat rot! heb je veel bloed? ik had gister ook bloed, is nu helemaal weg namelijk, geen spoortje rood of bruin meer te bekennen. ik hoop het zo voor je! @Cindy heb jij nog getest verder? Ik heb net weer een testje gedaan, ik kon me weer niet inhouden. weer zo vaag maar wel ietsje duidelijker dan gister. Maar ik krijg m zo slecht op de foto elke keer, bijna niet te zien gewoon.
Tammie ik zie wel wat hoor ook al is het heel licht je officiële testsatym zou zijn over 2 dagen?? Spannend maar hoopvol! Hoe komen jullie de wachtweken door? Vind het echt lastig ieder steekje dat je denk wat is dat nou? Allemaal succes
Goede avond! Oh tammie en Cindy wat spannend! Dat vroege testen brengt eigenlijk zo vaak zoveel onzekerheid he, ik weet er alles van, test ook altijd heel vroeg. Maar je wilt zo graag positief nieuws! Ik hoop dat ik me dit keer in kan houden, maar ik ken mezelf... Zucht! Char, wat enorm balen... Sterkte! Ik ben vanmorgen voor eerste echo geweest, zagen een foll van 14 mm, nu moet ik morgen weer een echo... Om 8 uur!! Was de enige tijd nog grrrr... Baal wel een beetje want als het even tegen zit moet ik maandag ochtend weer... En ben ik dus morgen "voor niks" geweest. Niet zo'n ramp hoor, maar de kinderen zijn er niet en was zo toe aan een uitslaap ochtendje! Maargoed... Half 7 gaat de wekker, het is niet anders... Dus nu maar snel slapen Truste allemaal!
Oja, had nog gevraagd of de kans op een mk bij cryo groter was dan bij een verse maar dat is onzin zeiden ze in het VU...
Gelukkig maar, maar daar was ik later ook al op terug gekomen. Ik had alleen naar de cijfers van cryo terugplaatsing gekeken en viel me op dat er zo weinig doorgaande zwangerschappen waren maar dit geld net zo bij een verse tp zoals ik al eerder gezegd had. Mijn grote vraag was alleen waarom de kans op miskraam bij ivf/icsi zowieso veel hoger ligt. Spannend Anne de tp komt in ieder geval dichterbij. Helaas geen uitslaapochtend voor jou. Die zijn mij ook heilig. Misschien kan je daarna nog even terug je bed induiken. Succes!
Hallo allemaal Ook ik, Chimpie, wil me graag aansluiten bij deze topic. Na 3 IVF pogingen (waarvan 1 VM ), hadden we bij laatste poging voor eerste keer 1 Cryo. Deze heeft het ontdooiproces goed doorstaan en is 28 febr. teruggeplaatst. 15 maart mogen we testen. 1e week voelde ik vooral veel krampjes en hield automatisch buik steeds vast deze voelde ook erg gespannen aan, veel plassen. Bleef wonderbaarlijk erg rustig en positief. (1e keer in de 6 jaar dat we bezig zijn mbv zh) Nu de 2e week ingegaan en voel me steeds zenuwachtiger worden, voel niet echt veel meer...gespannen buik is ook weg... Af en toe nog wat krampjes, maar voel vooral heel erg als ik scheetjes moet laten, excuus, dit moet ik laatste dagen erg veel..... Hebben jullie dat ook? Weet ook niet meer wat ik voelde toen ik wel even zwanger was, heb ik door de miskraam denk ik verdrongen ofzo... Sluit me overigens helemaal aan bij feit dat je niet weet wat goed is...wel wat voelen...niks voelen....om idd gek van te worden. We kunnen helaas niks aan veranderen. Kunnen alleen maar zorgen dat we positief blijven en zo gezond mogelijk leven.... Tegen ons hebben ze gezegd dat als cryo ontdooiproces overleeft, we ervan uit kunnen gaan dat het een vechter is...dat kans minder is dan bij verse heb ik ook nog niet eerder gehoord. Paar spannende verhalen al hier...Tammie en Cindy...Toitoi spannend hoor. En Char...is het bloeden doorgezet? Ik hoop van niet, weet je...ik heb al de gekste en wonderbaarlijkste verhalen gehoord dus misschien hoop nog niet helemaal opgeven? Of is het al zeker dat het niet is gelukt? Pfff wens iedereen heeeeeeel veel succes toe in deze slopende dagen, hopelijk een goed begin binnenkort. Heb de update al bijgewerkt & opgepimpd als ik zo brutaal mocht zijn update : Miekiej88: cryo TP 26 febr, test 13 mrt (10-3) Tammie :verse TP 27 feb, test 11 mrt Char :cryo TP 27 feb, test 14 mrt Cindy : TP 27 feb, test 14 mrt Sara :verse TP 1 mrt, test 16 mrt Keetje :verse TP 3 mrt, test 18 mrt Jon :cryo TP 6 mrt test 18 mrt Anne : Cryo TP ?? mrt Crocus : cryo TP april Palmboom: echo 18 maart, cryo TP +/- 24 maart Meisje1977: cryo tp 7 mrt test 21 mrt Chimpie; Cryo TP 28 febr, testdag 15 maart
Welkom Chimpie voor jou extra spannend de laatste cryo van ivf 3. Hebben jullie al nagedacht wat daarna? Zal voor je duimen dit word hem gewoon! ! Hier is het verkeken. Omo witte test.. zucht.. Zou het ooit? Morgen gaan we lekker midweek naar Port Zelande even goed uitwaaien en bijtanken. En dan daarna weer de moed en kracht bijeen verzamelen om voor Ivf poging 2 te gaan.