In afwachting om te starten:[/COLOR Meisje 1977 - 1e kindje start pil JULI/AUG Engeltjuh: 4 april afspraak ziekenhuis ivm cryo's, in afwachting van menstruatie Oktoberjuli - 2de kindje, vanaf 9 april 3 ochtenden ochtendurine opsparen, 12 april echo Palmboom - 1e kindje: wachten op menstruatie, dan starten met medicijnen voor laatst cryo tp uit ICSI 1 Tess - 1e kindje Onderdrukkende fase (lang protocol): Meisje1977 - 1e kindje- Aug Decapeptyl Anne - 3e kindje -11-4 start Decapeptyl Stimulerende fase: Miekiej88 - 1e kindje- 17-4 start Gonal F 25-4 1e echo Jon1978 2de kindje start 20-4 deca, 22-4 puregon echo 28-4 Punctie/terugplaatsing/nod: Wish testen 25-4 Dromen testen ? Zwanger: Doom8 - 1e kindje, Tammie87 - 17 december uitgerekend Char - 2e kindje, __________________[/QUOTE]
Dames heb jullie even op het wachtbankje gezet! Weet alleen niet of de testdatum klopt! Heel veel succes en ik duim hoor! Miekje gebruik nu weer puregon ook 150, 3 jaar geleden reageerde ik hier goed op. Vorig jaar menopur gebruikt dit was wat minder dan de puregon maar wel goede eicellen en Emmy's. Wou toch liever weer puregon vanwege het gemak plus onze zoon is ook uit doe poging geboren dus we zien wel! Vond het wel weer spannend!
En ja hoor weer roze afscheiding bij het afvegen toen ik net naar de wc ging, de moed zakt me al weer in de schoenen, bah waarom??? Zit nu op dag 8 na tp, ik weet het niet meer hoor... Ik voel trouwens ook de hele dag al krampjes Jon ik denk dat ik al niet eens meer hoeft te testen, de vorige keer verloor ik ook al roze afscheiding voor de testdatum Sorry voel me even down nu, dit was ook voorlopig even onze laatse tp we nemen hierna even een break
@ dromen wie weet is het wel een innesteling!! @ Wish ik blijf duimen.Misschien ook innesteling. Ik hoop het zo voor je. @ Oktoberjuli. Het is dinsdag!!! @ Jon zie pb Ik had gerekend op December dus dan valt sept mee. Natuurlijk wel balen maar als je een miskraam oploopt ben je ook niet blij. Ik zou dat toch een prettig idee vinden mocht ik onverhoopt zwanger raken, Iedereen lekkere paasdagen gehad?? Ik moest werken...
Ook ik moest werken met Pasen, werk zelf in de Kraamzorg. Moeilijk die rondgierende hormonen, tijdens het stimuleren heb ik er niet zo'n last van gehad in tegen stelling tot nu .. Pfff Straks voor de echo erg benieuwd. Heb er een hard hoofd in
Jon; nee ik ben niet ongesteld geworden snap er werkelijk niets meer van.. Meisje; moeilijk die uitstel, je weet dat t beter is maar toch
In afwachting om te starten: Meisje 1977 - 1e kindje start pil JULI/AUG Engeltjuh: 4 april afspraak ziekenhuis ivm cryo's, in afwachting van menstruatie Oktoberjuli - 2de kindje, vanaf 9 april 3 ochtenden ochtendurine opsparen, 12 april echo Palmboom - 1e kindje: laatst cryo tp uit ICSI 1, 23 april eerste echo, 28 april mogelijke tp Tess - 1e kindje Onderdrukkende fase (lang protocol): Meisje1977 - 1e kindje- Aug Decapeptyl Anne - 3e kindje -11-4 start Decapeptyl Stimulerende fase: Miekiej88 - 1e kindje- 17-4 start Gonal F 25-4 1e echo Jon1978 2de kindje start 20-4 deca, 22-4 puregon echo 28-4 Punctie/terugplaatsing/nod: Wish testen 25-4 Dromen testen ? Zwanger: Doom8 - 1e kindje, Tammie87 - 17 december uitgerekend Char - 2e kindje,
Hoi meiden!! De mini-vakantie was heerlijk!! Marrakech was super gaaf en wij zijn lekker uitgerust! Met de paasdagen niet veel gedaan en nu weer werken... Gaap! De tijd gaat zo wel lekker snel: morgen al weer de eerste echo Ik ga zo alles even teruglezen, er is veel geschreven!!
In afwachting om te starten[/B]: Meisje 1977 - 1e kindje start pil JULI/AUG Engeltjuh: 4 april afspraak ziekenhuis ivm cryo's, in afwachting van menstruatie Oktoberjuli - 2de kindje, vanaf 9 april 3 ochtenden ochtendurine opsparen, 12 april echo Palmboom - 1e kindje: laatst cryo tp uit ICSI 1, 23 april eerste echo, 28 april mogelijke tp Tess - 1e kindje Onderdrukkende fase (lang protocol): Meisje1977 - 1e kindje- Aug Decapeptyl Anne - 3e kindje -11-4 start Decapeptyl Stimulerende fase: Miekiej88 - 1e kindje- 17-4 start Gonal F 25-4 1e echo Jon1978 2de kindje start 20-4 deca, 22-4 puregon echo 28-4 Punctie/terugplaatsing/nod: Wish testen 25-4 Dromen testen 27 april Zwanger: Doom8 - 1e kindje, Tammie87 - 17 december uitgerekend Char - 2e kindje,
Goede morgen, Weet ff niet wie het vroeg, maar idd pas weer een tp gehad. Vorigeweek maandag. Met zo veel wisselende gevoelens. Gister ook weer, ff ruzie met Vl. En hup de tranen waren er weer. Haha fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die zich lichtelijk labiel voelt. Vandaag sta ik op, lijkt de spanning die er ietsie pietsie was, in mijn borsten weer weg. Dus zo gaat het steeds, van hoop naar vrees. Morgen is de dag dat het meestal misgaat, dus was het maar vast donderdag. Oktoberjulie, veel succes vandaag met de echo, altijd spannend. Lijkt me heftig in de kraamzorg werken. Ik werk in een bouwmarkt, en daar komen vaak zwangere vrouwen verf halen voor de baby kamer, soms kan ik daar echt niet tegen. Palmboom, fijn dat je uitgerust bent, werkte en veel succes morgen met de echo. Ga vanavond op de rest reageren anders kom ik straks te laat. Fijne dag
In afwachting om te starten: Meisje 1977 - 1e kindje start pil JULI/AUG Engeltjuh: 4 april afspraak ziekenhuis ivm cryo's, in afwachting van menstruatie Oktoberjuli - 2de kindje, vanaf 9 april 3 ochtenden ochtendurine opsparen, 12 april echo Palmboom - 1e kindje: laatst cryo tp uit ICSI 1, 23 april eerste echo, 28 april mogelijke tp Tess - 1e kindje Onderdrukkende fase (lang protocol): Meisje1977 - 1e kindje- Aug Decapeptyl Anne - 3e kindje -11-4 start Decapeptyl Stimulerende fase: Miekiej88 - 1e kindje- 17-4 start Gonal F 25-4 1e echo Jon1978 2de kindje start 20-4 deca, 22-4 puregon echo 28-4 Punctie/terugplaatsing/nod: Wish testen 25-4 Dromen testen 27 april Zwanger: Doom8 - 1e kindje, Tammie87 - 17 december uitgerekend Char - 2e kindje,
De echo gehad. Mag vrijdag weer terug. Bms is ruim 5 mm nog en er zit een eitje van ruim 12 mm.. Heb alleen weer bloedverlies dus snap er niks meer van
OP zich ziet het er goed uit. Wel raar van dat bloedverlies. Hopelijk heb je vrijdag meer duidelijkheid
Wat gek dan Oktoberjuli.. Nou gesprek gehad, mag idd bellen bij komende menstruatie, hoop echt dat m'n lichaam het snapt, mocht ik na 16 mei nog niet ongesteld zijn dat moet ik bellen en krijg ik iets om het op te wekken, maar dat is vast niet nodig. Dan dag 3 uitgangsecho gezien de miskraam zei ze en hopen dat het Vu dan plek heeft..
Hey allemaal, Hier ff kort bericht ( zit op mijn iPhone) Ben inmiddels ongesteld geworden en begin morgen aan de gonal f, ik spuit de Max 225.... Had vorige keer maar 5 eitjes en uiteindelijk maar 1 tp dus hoop dit keer op meer! Hoef 2 mei pas voor de eerste echo! Ik duim voor iedereen, reageer later ff meer!
Spannend Anne!! We gaan voor een mooie oogst!! Fijn Tess dat je nu verder kan, hopelijk komt de menstruatie gauw uit zichzelf opgang. Succes voor alle dames!!!
Hoi allemaal, Tess fijn dat je weer mag beginnen als je ongesteld bent. Anne super spannend dat je weer mag beginnen, duim voor je dat het er deze keer meer zij en dat je wat in de diepvries hebt. Veel succes. Oktoberjuli. Gelukkig dus wel door, blijft spannend. Misschien vrijdag ff naar het bloedverlies vragen. Nu heb ik nog niet verder terug gelezen dus dat ga ik nu ff doen. Liefs