Wish wat ontzettend naar. En down voelen is dan heel logisch. Op dag 8 is al wel heel vroeg toch, hoop voor je dat het niet al betekent dat het is afgelopen. Soms kan een break heel belangrijk zijn. Veel sterkte en een dikke knuf
Dank je dromen het Is echt voorbij net ook een negatieve test. Ben gelijk gestopt met de utrogestan. Ben erg verdrietig. Ben er even helemaal klaar mee...
Bah oneerlijk hoor wish een enorme dikke knuffel voor jou!! Mooi tess dat je volgende cyclus weer door kan gang is alles 😉! Fijn Anne dat je morgen mag starten met de gonal! Volgens mij is 300 bij ons de Max ik gebruik puregon 150. Makkie met zetten ideaal! Vind 5 eicellen wel meevallen had er met de menopur ook 5 bij ons uiteindelijk allemaal bevrucht en 4 tp gehad hiervan. Hoop zelf ook op rond de 8 eicellen hoor Anne dan heb je toch weer meer kans. Dromen hoop voor jou op goed nieuws! Duim nog door! Vervelend hè al die confrontaties met zwangeren. Dat heb ik ook wel sinds het hier langer en langer duurt. Wordt zelf helaas dagelijks op werk geconfronteerd met een zwangere naaste collega en met haar steeds dikker wordende buik Niet leuk maar helaas wel realiteit. Over een goede maand zou ik uitgerekend zijn ook confronterend zal ook nog lastig worden rond die datum. En ja ik heb al een kleine dus kan me voorstellen dat het voor de dames zonder kindjes nog lastiger is!! Die rotmolen ook bah af en toe ook zo genoeg van maar ja onze enige kans! Zwaai
Wel aparte cyclus oktober juli hoop dat er vrijdag weer meer groei te zien is en dan hopelijk volgende week nog een tp!
Goede morgen, Jon1978. Lastig hè een zwangere collega. Ik heb nu ook een collega die zwanger is en met haar 17 weken al echt een buik heeft. En wij daarnaast veel praten samen. Is het soms best lastig om te luisteren dat ze is wezen kijken naar kinderen wagens enz. Gelukkig kent ze mijn verhaal, behalve dit laatste stukje en denk ik dat ze er minder over praat dan dat ze zou willen. Vorig jaar hadden wij al helemaal een confronterend jaar. Vrouw van collega zwanger, naam van kind in van mijn lievelingsnamen. Nichtje bevallen, twee mensen in de buurt bevallen en twee hele goede vriendinnen zwanger/ bevallen. Het bevallen en zwanger zijn was zo ongeveer binnen twee maanden, toen had ik het wel ff heel moeilijk. Nu weer een heel lief vriendinnetje zwanger, zo blij voor hun, maar zo pijnlijk. Ben benieuwd hoe vandaag gaat. Voel geen menstruatie achtige pijn meer, maar voel wel iets. Verder niet echt iets wat het tegengestelde zou kunnen bewijzen. Borsten niet gevoelig, maar als ik er op druk wel pijnlijk. Niet misselijk, wat ik anders wel snel ben. Gister wel echt buikpijn, maar dan meer mijn darmen. Zou gaan sporten, heb ik niet gedaan. Vanavond maar wel weer gaan. Ben niet uitgeslapen vandaag, maar heb ook erg slecht geslapen vannacht. En zondag is nog heeeeeeeeeel ver weg. En tjonge jonge wat heb ik er weer een verhaal van gemaakt. Fijne dag allemaal Liefs dromen
Goed toch je hart luchten Dromen snap je hoor!! Ik onderweg met de trein naar m'n oude woonplaats (in Gelderland) daar m'n nagels laten doen en ff gezellig naar ma en langs oma.. mooie dag verder.. Allemaal een fijne dag.
@ Wish wat een k.t nieuws. Dikke knuffel. Heeft de menstruatie doorgezet? OP dag 9 hoef je nog geen positieve test te hebben. @ dromen lekker je hart luchten. Soms lijkt iedereen wel zwanger behalve jezelf. Bij mij in de omgeving is ook de een na de ander zwanger @ Anne fijn dat je weer mag starten Op naar een mooi resultaat Voor iedereen die ik vergeet sorry
Oh nee wish wat erg!!! Sterkte Dromen; het is zo moeilijk al die zwangeren. Met de baby's zelf heb ik geen moeite ws door mijn werk maar die buiken bah Anne wat fijn dat je weer mag beginnen
Ohhh wish, bah bah bah! Dikke knuffel voor jou! Jon, hier in nl is 225 de Max dosis, volgens arts in VU heeft 300 zetten geen zin en kost alleen maar geld ( haha ik had er wel om gevraagd ) Ja, op zich waren 5 eitjes ook best wel ok, had 4 bevruchtingen maar uiteindelijk maar 1tp en dat vind ik zo weinig! Dromen, rot is dat he? Hier ook de een na de ander zwanger, vind hey ook erg lastig... Maar ik vind pasgeboren baby's ook echt moeilijk! En kinderen die in de zelfde tijd geboren zijn als dat mijn bbz geboren hadden moeten worden.. Heb een vriendin die in die tijd ook zwanger was... Als ik naar haar zoontje kijk denk ik steeds: zo zou die van mij nu ook zijn...
Hè anne, kan me voorstellen dat het extra moeilijk om kindjes van de leeftijd te zien die dezelfde leeftijd zouden hebben. Zelf nooit een mk gehad. Gelukkig. 1 keer een vroege mk. Was tijdens de tweede tp. Ik had wel bloedverlies! Maar heel weinig. Voor de testdatum. Ik dacht als ik nu negatief test, dan weet ik waar ik aan toe ben. Test ik 1 of twee dagen van te voren heeeeel ligt positief, weer hoop, om vervolgens 1 uur later ongesteld te worden. Veel succes komende tijd. Ik ga nu heerlijk in mijn groente tuin werken Fijne dag
Ik vind zwangeren en dikker wordende buiken ook het lastigst . Op onze bruiloft in juni zullen er 4 zwangeren zijn (en hopelijk ben ik nummer 5)... Best wel confronterend! Ook nog iets geks: Laatst wilde een collega vrij vragen op 4 juli (was mijn uitgerekende datum) en had ik gewoon de neiging om nee te zeggen... Onder het motto: nee, dat is mijn dag... Zie eerlijk gezegd een beetje op tegen die dag, helemaal als het dan nog niet gelukt is om wel zwanger te worden. Of als we aan het eind van het jaar gaan verhuizen naar ons nieuwe huis en ik nog niet zwanger ben...
In afwachting om te starten: Meisje 1977 - 1e kindje start pil JULI/AUG Engeltjuh: 4 april afspraak ziekenhuis ivm cryo's, in afwachting van menstruatie Oktoberjuli - 2de kindje, vanaf 9 april 3 ochtenden ochtendurine opsparen, 12 april echo Tess - 1e kindje Onderdrukkende fase (lang protocol): Meisje1977 - 1e kindje- Aug Decapeptyl Anne - 3e kindje -11-4 start Decapeptyl Stimulerende fase: Miekiej88 - 1e kindje- 17-4 start Gonal F 25-4 1e echo Jon1978 2de kindje start 20-4 deca, 22-4 puregon echo 28-4 Punctie/terugplaatsing/nod: Wish testen 25-4 Dromen testen 27 april Palmboom - 1e kindje: laatst cryo tp uit ICSI 1, 28 april mogelijke tp Zwanger: Doom8 - 1e kindje Tammie87 - 17 december uitgerekend Char - 2e kindje