Goede morgen, Pff de zenuwen beginnen echt door mijn lijf te gieren, want ik ben gister goed door gekomen. Dagje dichter bij zondag.
De zorgverzekeraars zouden ons verplicht op vakantie moeten sturen tijdens de wachtweken of een soort winterslaap instellen
Dankje voor jullie lieve reacties. Gaat nog steeds goed hier. Weet niet zeker of ik iets voel, want veel dingen heb ik al vaker gehad. Wel bloed heet. Maar na die fikse onweersbui Hier, kan de warmte wel naar binnen zijn getrokken. Ben aan het werk tot 2100 en morgen ook van 9.00 tot 18.00 dus das mooi Winterslaap lijkt me ook goed plan. Alhoewel ik al dagen erg vroeg wakker ben. Liefs
@Dromen, spannend hoor. Ik zal voor je duimen! @Wish, hoe gaat het met je? Dikke knuffel! Morgen echo heeel spannend. Voel het wel borrelen van binnen haha dus volgens mij doen de hormonen hun werk goed. Ben benieuwd laat het jullie weten.
Miekje Ik heb een avonddienst gehad dus wel even wat afleiding maar zodra ik thuis kom voel ik me weer ellendig, hoop dat het snel weer wat beter gaat. Succes morgen En jij ook Jon succes met de nieuwe poging!
Hoi, Ben bang dat het toch weer niet gelukt is. Kreeg gister pijn in mijn borsten, die is weg. Heb menstruatie achtige gevoelens in mijn buik. Gloei niet meer. Stond wel misselijk en met veel honger op. Toen ik op de wc zat, werd ik helemaal draaierig, duizelig gevoel van spugen en flauwvallen. Heb mezelf ziek gemeld. Mijn baas die van niks weet, liet duidelijk merken dat hij en mijn andere leiding gevende er niet blij mee zijn. Nou ik zelf ook niet. Denk dat het een stress reactie is. Vandaag dus niks doen. Houd jullie op de hoogt.
He dromen, dat is vervelend!! Probeer de reacties van de leidinggevenden los te laten! Is moeilijk, maar als het niet gaat, dan gaat het niet. Rust goed uit en ik blijf nog even door duimen
Dromen hoeft niks te zeggen hoor menstruatie achtige krampen en gevoelloze borsten kan je ook hebben als het raak is. Iedereen wil van alles voelen maar dit is bij iedereen anders. Snap het ook wel hoor! Zolang er geen echt rood bloed is is er hoop! Lekker even aan jezelf denken vandaag door rustig aan idd jammer voor je leidinggevende! Trek het je niet aan!
Wou net berichtje schrijven. Ben niet super enthousiast maar ga het vergelijken met de 1e poging moet ik misschien ook niet doen. Rechter eierstok had goed gereageerd +- 8 stuks van 10-12mm nu maar toen ze links keken zat er maar 1 heel kleintje.. Ze zag wel dat er eicellen zitten maar groeien niet. Dit heb ik nooit eerder gehad. Vorige poging had ik aan beide kanten een stuk of 10. Hebben jullie dit wel is eerder gehoord dat 1 eierstok niet meedoet? En toen kwam ik thuis en kreeg ineens hevige buikpijn thv eierstokken/baarmoeder. Liep helemaal krom en ik ben echt niet kleinzerig. Gelukkig na een uur was het over. Vreemd.... Stomme lichaam!
Miekiej, ja ik had er op 1 maar 1 grote en andere kant 7.. uit eindelijk toch 8 eicellen goed van de 9
Miekje zelf geen ervaring wel vervelend als je meer verwacht! Auw dat klinkt minder prettig die kramp!! Ben je met een lagere dosering begonnen dan vorige keer? Het kan dat er deze maand minder klaarlagen dan bij je vorige poging. Komt vast goed miekje!!!