Dank jullie wel meiden!! Begin ondertussen wel zenuwachtig te worden.... Stel je voor dat de dooi niet goed gaat...
Ivm koningsdag gewerkt en alleen maar dronken lui en drugsgebruikers aan de telefoon gehad. Was er even klaar mee. @ Dromen van harte gefeliciteerd!! @ Oktober juli succes vandaag. Hopelijk van de week tp. @ Palmboom succes vandaag! @ Jon succes met de echo Ik ga nog even aan het werk en dan mijn mandje in Fijne dag allemaal
Hier de foto van vandaag. Een duidelijke streep, had graag gehad dat de streep donkerder was geworden
Succes vandaag Tammie, spannend! Palmboom , ik duim voor je, heel spannend! Meisje; wat doe je eigenlijk voor werk ? Klinkt interessant Straks de echo, ben zo benieuwd ! Wij gaan vd week een aantal dagen in nl op vakantie, dus dat zal een ritje heen en weer worden hopelijk!
Goede morgen Oktoberjuli, dat klopt ook en volgens mij is hij ook donkerder dan de vorige. Ben beetje, beetje boel onzeker geloof ik haha. Veel succes met je echo en geniet van jullie vakantie! Liefs dromen77
Dames Er zitten er maar 5 nu wel wat teleurgesteld! Ze gaan wel allemaal mooi gelijk op . Vrijdag weer terug Succes voor de rest!
Dromen super duidelijk. Vraag mij af of ie bij iedereen echt wel super donker wordt. Een streep is een streep. Jon. Hopelijk groeit het van de week nog even lekker door. Palmboom weet je al wat, Ik werk op de meldkamer ambulance.
De terugplaatsing is niet door gegaan 😞 Ben er echt helemaal kapot van... Ik ben meteen vanaf het werk naar huis gegaan. Gelukkiger is er net een vriendin langs geweest en VL is zo thuis. Het ziekenhuis had VL gebeld en hij had niet echt naar details gevraagd, dus ik stop maar gewoon met de medicijnen. Wat denken jullie?
Ach nee palmboom wat een teleurstelling voor jullie. Zo rot denk je nog een kans te hebben gaat het niet door bah. Weet hoe je je voelt heb hetzelfde vorig jaar meegemaakt . Dikke knuffel meis!!
Wat erg zeg Palmboom... Jon, nou laat die 5 dan maar mooi groeien!! Mooie test hoor Dromen. Wij waren t weekend lekker weg geweest bij vrienden.. En gefeest , nu kon het ff.. Wou na de mk m'n cyclus volgen en kijken wanneer ik ongesteld word en had vrijdag ovulatie test was niks te zien en gister avond bijna zo donker als controle streep dus ei is in aantocht , dan kan ik tenminste beetje rekening houden wanneer ik ongesteld word en t zkh kan bellen...
@ Palmboom wat een enorme domper. Was het niet goed ontdooit? Ik zou nog een dag wachten met de medicatie en morgen even het ziekenhuis bellen omtrent hoe en wat. Dikke knuffel meis. @ Tess wat kan je soms naar de menstruatie uitkijken he. @Dromen wanneer is je eerste echo??
Tess; spannend weer! Dromen; hier heb ik nooit geweldig donkere testen gehad bij mijn dochter. Al moet ik wel zeggen dat ik al bijna 8 weken zwanger was toen we erachter kwamen( nooit verwacht pcos, zeer slecht zaad) Jon: hopen dat het mooie kwaliteit eicellen zijn! Palmboom; oh nee wat verschikkelijk ! Veel sterkte! Vanmorgen geweest voor een echo. Het eitje was 20 mm en bms van 9 mm. Ik dacht dus nog dat ik even moest wachten maar werd net gebeld dat mijn waardes van zaterdag al goed waren en we dus donderdag de terugplaatsing hebben! Spannend!
Mooi nieuws Oktoberjuli!! Jah idd.. blij met de menstruatie zijn haha.. Hoop echt over 14 dagen.. Had vrijdag getest en bijna geen streepje , gister weer en bijna net zo donker als controle streep en net stuk lichter, dus ei al geweest?? Heb na vrijdag niet meer getest tot aan gister...
Pff weer veel gebeurt.. @Palmboom, neeeee wat balen zeg.. Verschrikkelijk.. Bah bah nu weer de moed verzamelen om weer door te gaan.. @Jon, ik kan me je teleurstelling goed voorstellen. Wie weet komen er nog een aantal bij en dat ze gelijk op gaan is ook een goed teken. Kwaliteit is veel belangrijker. Bij mij vonden ze vorige keer 20 eicellen maar uiteindelijk 3 tp-en gehad. Soms hoor je dat als je minder hebt ze van betere kwaliteit zijn. Geen idee of het klopt. @Oktoberjuli, goed nieuws!!! Spannend hoor. @Tess, fijn dat je leuk weekend gehad hebt. Ook wel even fijn in deze tijd dat alles even weer kan en mag. Heb geen ervaring met ovulatie testen maar lijkt erop dat je ei geweest is. Hopelijk over 2 weekjes je menstruatie en kan je weer van start. @Tammie, heb stiekem al bij je berichtjes gekeken en zag dat je een goede echo had. Wat een geweldig nieuws is dat. Geniet ervan!! Hier ook weer echo gehad en bloedgeprikt. Eicellen waren goed doorgegroeid heb er totaal 11. 9 rechts en 2 links. Mag dus niet klagen. Grootste eicel was 20mm en kleinste 15mm. Nu dus ingepland voor punctie aanstaande woensdag. Spannend en eng ook wel weer. Enige wat bij een een dingetje blijft is het baarmoederslijmvlies dit was maar 6mm erg weinig met zo hoge dosering aan hormonen.. Daar maak ik me wel altijd zorgen om. Sorry als ik iemand vergeten ben. Succes vor iedereen!! Xx
Hieronder de lijst maar weer die mag wel weer bijgewerkt worden. Voor sommige al wat aangepast maar kijken jullie maar even wat nog klopt. In afwachting om te starten: Meisje 1977 - 1e kindje start pil JULI/AUG Engeltjuh: 4 april afspraak ziekenhuis ivm cryo's, in afwachting van menstruatie Oktoberjuli - 2de kindje, vanaf 9 april 3 ochtenden ochtendurine opsparen, 12 april echo Tess - 1e kindje Onderdrukkende fase (lang protocol): Meisje1977 - 1e kindje- Aug Decapeptyl Anne - 3e kindje -11-4 start Decapeptyl Stimulerende fase: Jon1978 2de kindje start 20-4 deca, 22-4 puregon 2e echo 2-5 Punctie/terugplaatsing/nod: Wish testen 25-4 Palmboom - 1e kindje: laatst cryo tp uit ICSI 1, 28 april mogelijke tp Miekiej88 - 1e kindje- 30-4 punctie, 3-5 TP? Zwanger: Doom8 - 1e kindje Tammie87 - 17 december uitgerekend Char - 2e kindje Dromen
Wat goed van je eitjes Miekiej, alleen hopen dat je bms nog iets dikker word.. Hoop het!! En weer spannend woensdag !!!
Tammie fijn dat je een goede echo hebt gehad! Tess kan me goed voorstellen dat je door wilt hoor! heb je nog geklust? Dromen ik vind het een schitterende test! Oktober juli fijn dat je een donderdag de tp heb! Gebruik hè nu geen pregnyl of niet? Meisje klinkt als heftig werk. Gaan mensen dan expressie bellen enz? Palmboom nog zelf contact gehad met het ziekenhuis? Ik hou dat soort dingen liever zelf in de hand ben ook meer van het doorvragen. Zou wel stoppen met de medicatie. Hoop dat het weer ff beter gaat met je! Miekje toch nog 11 geworden wat goed! Hoop ook op een verdikking van het baarmoederslijmvlies! Heb ook weleens gehoord dat minder beter is voor de kwaliteit. Eerst moeten er ook eicellen inzitten plus mijn vriend heeft echt zeer slecht zaad en wat moeite in the heat of the moment met produceren daarom ben ik wat huiverig. Plus 3 jaar terug had ik met puregon 12 eicellen en 9 bevruchtingen. Toen begon ik met 100 en moest na dag 6 over op 150. Nu met 150 begonnen maar dat is wat te weinig. Mijn ene eierstok produceerde er ook maar 2 waarvan 1 heel kleintje die heeft ze niet gemeten zo klein.