Hallo allemaal @ Flower Welkom. Succes in de wachtweken. Zelf hoor ik weinig dat embryo's van dag 1 worden terug geplaatst. Zelf vind ik een 4 cellige op dag van tp niet veel. Echter je leest verschillende verhalen over hoeveel cellig de embryo's zijn @ Jon mooi resultaat. Ik denk dat de kleintjes nog wel meegroeien, @ Miekjuh mooi resultaat. Op naar de tp!! Bij ons in het ziekenhuis wordt je ook gebeld vaak tussen 10 en 12.
Thanks Tess en meisje... Ja wij hadden in feb met de punctie 9 embryos die bevruchtwaren meteen ingevroren. De kliniek doet dat altjjd als er meerdere bevruchtingen zijn.... tja ik weet het ook niet. Il heb er ook niet echt vertrouwen in daar vorige x een blasto terug geplaatst was....maarja de wonderen zijn de wereld nog niet uit....dus we zullen het over 2 weke zien. xxxx
Flower er zijn ook dames met een 4 cellige zwanger geworden. Ik had morula's en ben er niet zwanger van geworden. Dus het zegt niets hoor. Ik wilde je niet bang maken
In afwachting om te starten: Meisje 1977 - 1e kindje start pil JULI/AUG Engeltjuh: 4 april afspraak ziekenhuis ivm cryo's, in afwachting van menstruatie Tess - 1e kindje Wish even pauze Palmboom - 1e kindje: start icsi / PGD 2 in juli Onderdrukkende fase (lang protocol): Palmboom - 1e kindje: juli Decapeptyl Meisje1977 - 1e kindje- aug Decapeptyl Stimulerende fase: Jon1978 2de kindje start 20-4 deca, 22-4 puregon 2e echo 2-5 Anne1977 -3e kindje, 23-4 start Gonal f, 2-5 1e echo Punctie/terugplaatsing/nod: Oktoberjuli - 2de kindje, 1-5 TP Miekiej88 - 1e kindje- 3-5 TP 18-5 testen Flower- ,2-5 TP Zwanger: Doom8 - 1e kindje Tammie87 - 17 december uitgerekend Char - 2e kindje Dromen - 21 mei eerste echo
In afwachting om te starten: Meisje 1977 - 1e kindje start pil JULI/AUG Engeltjuh: 4 april afspraak ziekenhuis ivm cryo's, in afwachting van menstruatie Tess - 1e kindje Wish even pauze Palmboom - 1e kindje: start icsi / PGD 2 in juli Onderdrukkende fase (lang protocol): Palmboom - 1e kindje: juli Decapeptyl Meisje1977 - 1e kindje- aug Decapeptyl Stimulerende fase: Jon1978 2de kindje start 20-4 deca, 22-4 puregon 2e echo 2-5 Anne1977 -3e kindje, 23-4 start Gonal f, 2-5 1e echo Punctie/terugplaatsing/nod: Oktoberjuli - 2de kindje, 1-5 TP Miekiej88 - 1e kindje- 3-5 TP 18-5 testen Flower- 1e kindje 2-5 TP 16-5 testen Zwanger: Doom8 - 1e kindje Tammie87 - 17 december uitgerekend Char - 2e kindje Dromen - 21 mei eerste echo
[]In afwachting om te starten: Meisje 1977 - 1e kindje start pil JULI/AUG Engeltjuh: 4 april afspraak ziekenhuis ivm cryo's, in afwachting van menstruatie Tess - 1e kindje Wish even pauze Palmboom - 1e kindje: start icsi / PGD 2 in juli Onderdrukkende fase (lang protocol): Palmboom - 1e kindje: juli Decapeptyl Meisje1977 - 1e kindje- aug Decapeptyl Stimulerende fase: Jon1978 2de kindje start 20-4 deca, 22-4 puregon Anne1977 -3e kindje, 23-4 start Gonal f, 2-5 1e echo Punctie/terugplaatsing/nod: Oktoberjuli - 2de kindje, 1-5 TP Miekiej88 - 1e kindje- 3-5 TP 18-5 testen Flower- 1e kindje 2-5 TP 16-5 testen Jon1978 2de kindje punctie 6-5 Zwanger: Doom8 - 1e kindje Tammie87 - 17 december uitgerekend Char - 2e kindje Dromen - 21 mei eerste echo
Normaalgesproken is mijn cyclus altijd tussen de 27 a 29 dagen... Ben nu vanaf december bij a non-stop aan de medicijnen geweest, dus ik hoop dat het daarmee te maken heeft. Ben benieuwd hoe het de volgende maand gaat!
Goede morgen, Flower bij ons hebben ze ook alles meteen ingevroren en deze ronde bij de eerste tp een perfecte 4 cellige tp, niet zwanger, Bij de tweede keer, zat er 1 dag langer tussen het ontdooien en tp, tijdens de foto een rare foto van 6 cellen en tijdens de tp een 8 cellige. Maar over de kwaliteit konden ze toen niet veel zeggen, omdat hij aan het delen was en nu ben ik zwanger.
Als ik thuis ben reageer ik uitgebreid.. Gisteravond kramp gehad en had net wat rood bloedverlies... Zucht hard hoofd in
Goede morgen, Welkom flower. Jon, ik hoop ook morgen te horen dat ik dinsdag voor de tp mag! Oktjul, misschien innesteling? Het is nog zo vroeg na je to! Miekie succes vandaag!
Pfff hoofdpijn, ik heb het normaal gelukkig niet zo erg maar nu van de gonal word ik er knettergek van! Ik hoop zo dat ik er morgen mee mag stoppen!
Lieve Dromen, De man van t lab zij gat het een goede graad 1 embryo was van 4 cellig. tja ik zie het wel...het kan alle kanten op. Wel wil ik als het nu weer negatief is ga ik met dkt R van het gg. Wany de gyn mocht en kon daar geen beslissing over nemen ivm mn leeftijd 30 jr. Ik heb op frya gelezen dat ala de keus van de patient is om 2 vryo's terug te plaatsen dat daar dan gehoor aan moet geven. Ik weet niet of ze het doen maar wie niet waagt wie niet wint. thanks anne xxx
Ik zit ook bij het gg, hun voorkeur gaat uit naar 1 omdat een tweeling zwangerschap meer risico's met zich mee draagt. In welke ivf poging zit je? Sinds 2013 plaatsen bij ivf poging 1 en er altijd Max 1 terug anders betaald de zorgverzekering niet en bij poging 3 of boven dacht de 35 heb de de keus voor 2 tp. Als ik me niet vergis. Duimen dat deze mooi blijft plakken.
Lieve dames De keus voor 2 is pas bij een derde poging of wanneer je 38 jaar of ouder bent die zijn regels van de overheid! Sommige klinieken houden zich er niet aan maar dat is een tweede.
Ik had me vergist in de leeftijd. Wel vreemd dat sommige zich daar niet aan houden, want zo ver ik weet word je poging dan niet vergoed.