Wr zitten nu in icsi 2...oke meis...ja ik hoop dat alles niey nodig is en deze juist blijf plakken...we kunnen helaas niet anders als wachten. fijn weekend allemaal! Xxx
Idd heel wazig dat ze zich er dan niet aan houden! Maar op frya staat dat t de keus van patient zelf is...toch raar dat de kliniek dan lyijd de freya website aanraad ivm ingo daar na waarheid is. Ik heb nu icsi 2 en nu 2 tp dus als dat zo is hebben we nog ong 9 x kans voor we na icsi 3 gaan. De laatate is dat die nog vergoed worden. maar idd wel raar dt elke kliniek en of ziekenhuis anders werkt xxx
Hooi dames, Net weer thuis van terugplaatsing. Ze heb een Atje teruggeplaatst zoals ze het daar noemen. Er konden 3 embryo's van B kwaliteit ingevroren worden. Vorige keer waren er 3 van A kwaliteit dus toch lichtjes teleurgesteld al voel ik me dan weer ondankbaar omdat ik al blij mag zijn dat er überhaupt cryo's zijn. Terugreis wat emotioneel van alles, een ontlading vd afgelopen periode. Nu de verschrikkelijke wachtweken in maar ik ben niet de enige en samen slepen we elkaar er wel weer doorheen.
Ik duim ook dat het m gaat worden. En je mag wel lichtelijk teleurgesteld zijn. Je hoopt altijd op het beste.
Snap je hoor Miekiej.. Ik baal ook echt van afgelopen keer 6 bevruchtingen en 2 in 1 rietje in gevroren.
Goede morgen, Anne heb je al echo gehad?? Hoop zo dat er aantal eicellen bij zijn gekomen! Die koppijn is ook geen pretje. Jon hoe is het met jou klaar voor de punctie dinsdag.. Spannend Oktoberjuli klinkt inderdaad veel meer als iets van innesteling. Pas 3 dgn na TP. Heb je nog kramp en bloedverlies?
Gaat goed, dank je meisje! Hoop dat ik volgend weekend ergens ongesteld word, ben benieuwd! Hoe gaat het verder met iedereen????
In afwachting om te starten: Meisje 1977 - 1e kindje start pil JULI/AUG Engeltjuh: 4 april afspraak ziekenhuis ivm cryo's, in afwachting van menstruatie Tess - 1e kindje , wachten op menstruatie en hopelijk mei cryo tp Wish even pauze Palmboom - 1e kindje: start icsi / PGD 2 in juli Onderdrukkende fase (lang protocol): Palmboom - 1e kindje: juli Decapeptyl Meisje1977 - 1e kindje- aug Decapeptyl Stimulerende fase: Jon1978 2de kindje start 20-4 deca, 22-4 puregon Anne1977 -3e kindje, 23-4 start Gonal f, 2-5 1e echo Punctie/terugplaatsing/nod: Oktoberjuli - 2de kindje, 1-5 TP Miekiej88 - 1e kindje- 3-5 TP 18-5 testen Flower- 1e kindje 2-5 TP 16-5 testen Jon1978 2de kindje punctie 6-5 Zwanger: Doom8 - 1e kindje Tammie87 - 17 december uitgerekend Char - 2e kindje Dromen - 21 mei eerste echo
Anne spannend vandaag? Miekje goed broeden Hier zijn gangetje vanavond de pregnyl dinsdag de punctie bah Zwaai naar iedereen
Flower ik had vrijdag 8 follikels hopelijk zijn ze straks allemaal groot genoeg! Anne hoe was de echo?
Hi, ff snel vanaf mijn iPhone ( in de pauze van de film) Ik moet zo om 10 uur ehm hoe heet het ook alweer prikken... Haha nou ja, pregnyl maar dan een ander merk ( VU is overgestapt) Dinsdag 9.15 melden voor de punctie! Ze zagen een aantal verschillende maten foll en ze hopen er een stuk of 10 te kunnen aanprikken!!! Whaaaa dat zou echt fantastisch zijn! Hoop zo dat ik deze poging meer dan 1 tp kan hebben ( al hoop ik dat het niet nodig is natuurlijk) Ga nu snel film weer kijken! Fijne avond allemaal
Anne klinkt goed meis!!! Dan hebben we samen dinsdag de punctie ik ben om half 9 al aan de beurt. De pregnyl zit erin wat een rot spuit is dat toch gelukkig prikte vriendlief die bij me! Spannend dagje dinsdag!
Lieve Jon en Anne ...dat klingt voor beiden heel belovend. Ik hoop idd ook op vele goede embryo's en dat het dan snel raak is bij de 1e tp. Xxxx
Ja, we gaan samen op het bankje zitten Jon! Ik moet ovitrelle spuiten, vorige keer ook pregnyl maar het VU is dus overgegaan. Groot voordeel is dat je zelf niks meer hoeft te mengen en het is gewoon een prikpen net als de gonal f!
Spannnede dagen voor jullie zeg! Goed zeg Anne..!!!! Ik vond pregnyl t minst vervelend.. deed altijd naald van menopur die ik eerder had dr op, zat van liggen nog..