Lieve Anne en Jon..... ik wil jullie beiden alvast mega veel suc6 wensen voor jullie punctie morgen... Weet dat ik aan jullie denk! Ik ben vandaag begonnen bij mn nieiwe baan en aangezien ik morgen ook mag werken weet ik niet of ik tijd heb om tussendoor een berichtje te sturen. Vandaar dat ik het nu al doe. Toi toi toi dames....zet hem op voor jullir kinderwens en laat even weten hoe het was xxx
Ik wil jullie ook heel veel succes wensen met de punctie Anne & Jon!! Ik denk ook aan jullie... Hopelijk slapen jullie een beetje...
Succes morgen Anne en Jon!! Dat er maar veel mooie embryo's mogen komen! Flower; veel succes in je nieuwe baan!! Hier vandaag weer 1 x bloedverlies gehad pffff snap er niks meer van
Thanks lieve meiden! Ik mag gelukkig al om half 9! Anne jij ook succes Oktober juli erg verwarrend hopelijk toch straks goed nieuws! Flower veel plezier en succes met je nieuwe job!
Jon en Anne ook ik denk aan jullie. Onwijs veel succes, dat er maar veel top embryo's mogen onstaan!!
Lieve dames Punctie zit erop het viel me enorm mee dit keer. Er zijn er 7 aangeprikt en uiteindelijk 6 goede eicellen dus tevreden. Hopen op goede bevruchtingen!
Jon fijn dat het achter de rug is. Nu hopen op 100% resultaat. Wanneer hoor je weer wat? Anne hoe is het met jou gegaan?
Viel mij juist meer tegen... Kreeg geen morfine omdat ik daar zo ziek van was maar had nu wel veel meer pijn. Er lagen er ook een paar moeilijk. Weet niet hoeveel er aangeprikt zijn, stuk of 15, maar uiteindelijk 11 goede!!!
Fijn dat het mee viel Jon, wanneer hoor je of er bevruchting is?? Voor jou pijnlijk dus zonder morfine, bah.. maar wat een mooie score! Ik duim voor bevruchtingen. Wij mochten 2 dagen later bellen naar t VU en dan hoorde we of er bevruchting was en dag later de tp.. Daarna kregen we binnen 14 dagen een brief over eventuele cryo's.
Zo Jon en Anne wat een opluchting dat dit weer achter de rug is. Lekker rustig aan doen nu en hopen op hele mooie resultaten!!
Lieve Dames bedankt voor het meeleven doet me goed! Auw Anne zonder morfine petje af! En wat een mooi resultaat. Ben altijd juist blij met de morfine. Had vanmorgen ook ruim van te voren 2 paracetamol genomen. Tijdens de punctie krijg je dan links en rechts verdoving in de baarmoederwand plus de morfine waar je zo high van wordt. Donderdagochtend wordt ik gebeld tussen 9 en 11 en dan hoor ik of er een tp is op vrijdag. Wordt een spannend ochtendje Zo ja hoor ik de tijd en vrijdag horen er of er cryo's zijn. Zo werken ze in Leiderdorp.
Ik kreeg wel dormicum en iets in mijn bil, maar had niet het idee dat het hielp. Maargoed hebben het gehad en ben heel blij met het resultaat! Vorige Keer had ik er maar 5. Nu lekker liggen... Heb ook echt na pijn. Ik moet donderdag bellen en vrijdag de tp!
In afwachting om te starten: Meisje 1977 - 1e kindje start pil JULI/AUG Engeltjuh: 4 april afspraak ziekenhuis ivm cryo's, in afwachting van menstruatie Tess - 1e kindje , wachten op menstruatie en hopelijk mei cryo tp Wish even pauze Palmboom - 1e kindje: start icsi / PGD 2 in juli Onderdrukkende fase (lang protocol): Palmboom - 1e kindje: juli Decapeptyl Meisje1977 - 1e kindje- aug Decapeptyl Stimulerende fase: Punctie/terugplaatsing/nod: Oktoberjuli - 2de kindje, 1-5 TP Miekiej88 - 1e kindje- 3-5 TP 18-5 testen Flower- 1e kindje 2-5 TP 16-5 testen Jon1978 2de kindje punctie 6-5 Anne1977 3de kindje punctie 6-5 Zwanger: Doom8 - 1e kindje Tammie87 - 17 december uitgerekend Char - 2e kindje Dromen - 21 mei eerste echo
Bij ons verdoven ze nooit de vaginawand... Ik denk ook niet dat dat helpt omdat je de eierstokken toch voelt (denk ik dan hè) Rustig aan jullie.. Xx