Bij mij verdoven ze ook altijd de vaginawand en ik heb altijd heerlijk een roesje. Lang leve de medicatie ha ha
HA dames... Bij mij ook altijd maar n spuitje domicum thats it. Eerste tp werkte hey perfect gi g super. Laatste keer hadden ze me minder pregnyl gegeven en had toen wel enorm veel pijn. Verdet heb ik toyaal geen klachten...het is nu 4 dgn na de tp van de 4 cellige cryo. Volgens mij zal de cryo vandaag of morgen rond de blasto moetenzijn mits hij gegroeid is. Ik heb echt nergens last van zoals de vorrige keer. Xxxx
Hey allemaal, Nou voor mij is het een wereld van verschil met de vorige punctie, ook de na pijn is veel heftiger. Ben ook in ene aan de diaree?? Elke beweging die ik maak doet pijn... Bah! Morgen hopelijk beter! Hoe voel jij je Jon?
Lieve Anne, Ik heb altijd 1 a 2 dgn na punctie pijn....maar vooral heel veel water drinken meis en booral mega veel rusten. Lekker je bedje in of de bank op en de rest de boel de boel laten. suc6 xxx
Heee, Ik krijg ook alleen morfine achtig infuusje en daarnaast neem ik pcm en oxazepam nou voor mij werkt het prima. Pijn valt me elke keer gelukkig reuze mee. Ze vragen mij bij het aanprikken om te kuchen dat werkt volgens mij echt. Verder ben ik nu 3 dgn na TP en voel en merk ook niks... Nog even geduld en ga proberen echt te wachten tot 14 dgn na tp alvorens te testen want dat anders geeft dat alleen maar stress en verwarring.
Anne daar heb ik ook zeker 2 dagen last van na de punctie. 1e dag loop ik echt krom, 2e dag gaat al iets beter en 3e dag kan ik voor mijn gevoel alles weer. Sterkte!!!
Vervelend zeg Anne.. 1e keer had ik geen napijn maar had ook maar 2 eicellen. 2e keer had ik 9x aangeprikte follikels en 8 eicellen maar de napijn was erger. Ik had meer dat ik voelde als of er 'niks' meer in m'n buik zat, beetje lastig te omschrijven.. heel naar.
Ik heb ook best nog wat last hoor een vooral beurs gevoel . De punctie zelf viel me mee en de na pijn is ongeveer hetzelfde als de vorige keer. En dat is niet echt prettig. Meestal is dag 2 nog wel erg gevoelig en dag 3 gaat weer prima tenminste dat was de vorige keer. Wat een verschil weer in medicatie in de ziekenhuizen bij de punctie. Ik moest niet kuchen de vorige keer wel bij de 2 verdovingsprikken. Aanprikken voelde ik bijna niet deze keer. Balen Anne schroom niet om extra paracetamol te nemen. Sterkte
Hier had ik na de punctie ook veel last.. Ws door de overstimulatie .. Anne en Jon hoop op goeie embryo's voor jullie Ik zit nu op dag 5 na tp en sinds dag 2 af en toe bloedverlies.. Vandaag werd het iets meer.. Hoe kan dat nou zo snel? Heb momenteel flink de balen.. Het zet nog niet echt door maar toch
Lieve oktoberjulli, Het ligt eraan hoe groot cryo was want nders zou je een innestelingsbloeding kunnen hebben? xxx sterktemey de wachtweken
Lieve Okterberjuli, Ik ben geen arts en heb geen ervaring maar volgens mij wel. Net zoala je je menstruatie krijgt maar minder en vrouwen opeena zwanger blijken te zijn. Het is nu nog veelste vroeg voor een menstruatie. En als je een blasto terug geplaatst hebt gekregen is de innesteling binnen 2 dagen. Terminste dat werd mij verteld bij mijn verse tp blasto....een lf van 5 dgn lijkt me wel echt kort.....je kunt altijd ff overleggen met ziekenhuis/kliniek. maar het lijkt op een innestelingsbloeding xxx
Ik wacht het maar af. Het is indd veel te vroeg om nu al een menstruatie te krijgen.. Dankjewel flower voor je woorden.
Niks te danken Oktoberjuli...daar zijn we voor meis... We zijn er om elkaar te steunen en voor raad.... maar blijf hoop houden meis xxxx
Heb toch maar even gebeld naar het zkh en wordt vanmiddag terug gebeld... Anne en Jon hoe is het met jullie?