Hoi lieve dames Het gaat wel weer aardig . Heb een hele goede nacht gehad en dat scheelt de helft. Ook weer aan het werk! Oktober juli succes Zwaai!
Hey allemaal, Oktjul, ben benieuwd wat ze zeggen... duim nog steeds heel hard voor je dat het niks is! of gewoon innesteling ofzo.. Ik ken iemand die nu voor de tweede keer zwanger is via ivf, en de eerste keer en nu weer bloedingen heeft, sommige vrouwen hebben dat gewoon! Jon, wat fijn dat het zo lekker gaat en aan het werk alweer! Ik ben echt geen zeur normaal gesproken, had na mijn eerste punctie ook weinig, maar weet niet wat er nu is maar ik kan amper normaal lopen, elke stap doet pijn?? Ik hou maar gewoon zo veel mogenlijk rust maar als het morgen niet beter word bel ik misschien het VU wel even.... moet ze trouwens toch bellen om te horen hoe laat er een TP is vrijdag.. Hoe gaat het met de rest?
Spannend oktoberjuli! Wat fijn dat het zo goed met je gaan Jon... Anne ... hou het maar goed in de gaten dat je geen overstimulatie krijgt...als dat zo is zullen ze geen tp doen ivm het gevaarlijk is voor je gezondheid...maar we wachten ff af xxxx
Dankje flower, maar is overstimulatie iets wat je echt kan voorkomen? Ik hou maar zo veel rust als kan en ik probeer veel te drinken... meer kan ik niet doen of wel?
Lieve Anne, Nee idd meer kun je niet doen...heel veel water drinken en vooral mega veel rusten. Dan hoop ik echt dat je snel fitter bent...sterkte meis xxx
Jon enigste wat je kan doen is rustig aan en veel water drinken.. Helaas is het net echt rood geworden ben bang dat het toch mis is op dag 6 al
Lieve Oktoberjuli... Das wel enorm snel......kun je niet na het ziekenhuis/kliniek bellen over hoe of wat? Want als je zo korte lf fase hebt dan heeft je cryo ook geen tijd om in te nestellen xxxx
Flower; ik wordt dalijk terug gebeld door de gyn...eigenlijk begon het dus al dag 2 na tp Gezegd; spannend , waarom bij jou 2 eigenlijk?
Idd rust doet een hoop Anne, ik heb 1e keer overstimulatie gehad en dat was vreselijk. Gewoon rust en veel drinken , y is natuurlijk druk geweest in je eierstokken en in geprikt. Pff wat shitt zeg Oktoberjuli... Hey Gezegend, dat is ff geleden.. hoe gaat het verder met je? Hoeveel eitjes en bevruchtingen had je?
Ben net door de gyn gebeld als het niet door zet kan het innestelen zijn maar omdat het nu rood is zal het ws doorzetten en moet ik bellen zodra dit gebeurd voor een gesprek
Heyy tess inderdaad lang geleden! Gaat goed gister puctie gehad heb 24 eitjes.. Hoor vrijdag hoeveel er bevrucht zijn. Hoe gaat met jouw?
Dat is geen goed nieuws Oktoberjuli sterkte... Wow wat een mooie opbrengt zeg!! Ben jarloers op de hoeveelheid eitjes haha , ik duim voor veel en mooie bevruchtingen! Ja gaat wel oke .. wacht op m'n menstruatie ergens deze week.. Als cyclus klopt. Was vorige maand zwanger van een verse tp maar helaas miskraam met 4.5 week.. Als deze cryo's niet goed ontdooien zit ik ook al aan poging 3..
@oktoberjuli: dikke knuffel! Ik hoop dat het niet doorzet!! @Anne & Jon: Duim nog steeds voor jullie! Hoop dat jullie donderdag/ vrijdag goed nieuws krijgen (in de zin van veel bevruchtingen)!!
Anne jeetje klinkt niet fijn hopelijk gaat het wat beter. Er zijn er natuurlijk ook veel aangeprikt dus veel kleine wondjes. En anders bellen hoor! Dames bedankt voor het duimen morgenochtend hoor ik mee! Gezegend heb je hier al eerder meegeschreven? Wat veel eitjes zeg wat zal jij een pijn gehad hebben of nog hebben nu hopen op veel bevruchtingen. Oktober juli zou balen zijn als dit je NOd al is. Heb ook weleens late tp gehad dat ik binnen een week ongi was.