Ohhh oktjul, wat een rot nieuws!! Heel veel sterkte, ben ook heel benieuwd wat de gyn zegt! Dikke knuffel voor jou! Met mij gaat het gelukkig weer een stukje beter, al doet nog wel elke beweging pijn. Om half 10 bellen naar het VU... Spannend! Jon jij ook bellen zo toch? En gezegend, je loopt precies gelijk met Jon en mij! Hoop op alle drie een mooie tp morgen!
Oktoberjuli, wat ontzettend kl****. Sterkte meid..... Anne fijn dat je weer wat beter voelt. Hoop voor mooie Emmy's. Duim voor je. En voor de andere dames die nu met zenuwen zitten, duim ik ook. Liefs dromen
Bijna half 10! Ik hoor trouwens vandaag alleen of er een bevruchting is, dan hoor ik morgen hoeveel en dan krijg ik binnen 2 weken een brief met het aantal cryo's...
Yess morgen kwart voor 11 de terugplaatsing. Van de 6 zijn er 4 bevrucht. Hoor morgen of de rest in de vriezer kan hopelijk wel! Balen oktober juli knuffel!
Super Anne en Jon! Hopen op een aantal top cryo's!! Hoe gaat het verder met jullie? Dikke knuffel oktoberjuli!
Wat jammer zeg Oktoberjuli knuffel Goedzo dames, morgen de tp, ben blij voor jullie!!! Idd zelfde als mij met bellen Anne en dan morgen horen hoe en wat.. Onze cryo's liggen daar ook..
Ik mag morgen pas bellen of invriezen goed is gegaan.. Spannend des we lopen gelijk! Gaan ons de komende 2 slopende week goed bezog houden hier he! Oohh tess! Wat erg zeg ik lees het je onderschrift je zal het moeilijk hebben gehad veeel sterkt! Dit keer ga je knallen
Spannend allemaal meiden! Hier worden we smorgens gebeld hoe laat smiddags de tp is. Na 2 wkn krijgen we dan een brief hoeveel er ingevroren zijn. De gyn heeft net gebeld en we gaan weer verder. Volgende x krijg ik na de tp nog een aantal keer pregnyl mogelijk dat het dan beter gaat.
Hoop dat dat je beter helpt Oktober.. sterkte voor nu.. Gezegend sspanned hoor! Ik hoop ook echt snel ongesteld te worden.. en dat 1 van de 2 goed ontdooit. Anders poging 3 maar ziekenhuis zit heel juli dicht en wij gaan eind augustus naar Egypte op vakantie dus zal t niet eerder dan september worden helaas..