Dames daar ben ik weer onze Emmy is aan boord! En we hebben 3 cryo's helemaal blij. Ondanks dat deze het gaat worden had een mannelijke arts en die zei je bent nu en straks gewoon zwanger heerlijk dat positieve! Er is niet gezegd hoeveel cellig ook niet naar gevraagd. Had vorige keet namelijk een morula en blasto en dat werd ook niks. Gezegend welkom! Fijn dag je ook een tp hebt vanmiddag nu dus van 2 stuks! Waren er veel rietjes gevonden bij de tese? Heb wel testen in huis besteld ze altijd online als er een aanbieding is. Weet nog niet wanneer ik zou gaan testen zie ik wel in principe is het over 14 dagen op advies van de kliniek dan. Tess hoop dat je snel doorkunt met de cryo! Anne wat een lekker vooruitzicht om even een paar dagen eruit te gaan samen! Meisje is jou vakantie al in zicht? Flower hoe is het op je werk? Palmboom met jou alles oké? Allemaal bedankt voor het duimen hoor!
In afwachting om te starten: Meisje 1977 - 1e kindje start pil JULI/AUG Engeltjuh: 4 april afspraak ziekenhuis ivm cryo's, in afwachting van menstruatie Tess - 1e kindje Wish even pauze Palmboom - 1e kindje: start icsi / PGD 2 op 3 juli Onderdrukkende fase (lang protocol): Palmboom - 1e kindje: 3 juli Decapeptyl Meisje1977 - 1e kindje- aug Decapeptyl Stimulerende fase: Punctie/terugplaatsing/nod: Miekiej88 - 1e kindje- 3-5 TP 18-5 testen Flower- 1e kindje 2-5 TP 16-5 testen Anne1977 -3e kindje 9-5 TP Jon1978 - 2de kindje 9-5 TP Gezegend -9-5 TP Oktoberjuli-2e kindje- Zwanger: Doom8 - 1e kindje Tammie87 - 17 december uitgerekend Char - 2e kindje Dromen - 21 mei eerste echo
Wat fijn zeg (3 cryo's)!! Nu idd lekker broeden. Hier gaat het goed!! Ik ben door de medicijnen en emotioneel eten toch wel 8 kg aangekomen, dus ik ben nu bezig met een afvalpoging. Ben maandag begonnen en eet alleen maar clean (dus geen zuivel, tarwe, alcohol, suiker en weinig vlees) en sport 3 x in de week (1x hardlopen en 2x bootcamp => auw, spierpijn). De kuur duurt 21 dagen en het bevalt tot nu toe goed!
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik was ook duizelig van de bollen @ Anne en gezegend succes zo meteen, @ Anne lekker een paar dagen weg. Heerlijk @ Jon fijn weer een Emmy aan boord en 3 cryo's gefeliciteerd. Wij gaan volgende week zondag weg Joehoe. En als ik terugkom verwacht ik allemaal zwangeren!
In afwachting om te starten: Meisje 1977 - 1e kindje start pil JULI/AUG Engeltjuh: 4 april afspraak ziekenhuis ivm cryo's, in afwachting van menstruatie Tess - 1e kindje Wish even pauze Palmboom - 1e kindje: start icsi / PGD 2 op 3 juli Onderdrukkende fase (lang protocol): Palmboom - 1e kindje: 3 juli Decapeptyl Meisje1977 - 1e kindje- aug Decapeptyl Stimulerende fase: Punctie/terugplaatsing/nod: Miekiej88 - 1e kindje- 3-5 TP 18-5 testen Flower- 1e kindje 2-5 TP 16-5 testen Anne1977 -3e kindje 9-5 TP Jon1978 - 2de kindje 9-5 TP testen 23-5 Gezegend -9-5 TP Oktoberjuli-2e kindje- Zwanger: Doom8 - 1e kindje Tammie87 - 17 december uitgerekend Char - 2e kindje Dromen - 21 mei eerste echo
Nu lekker broeden op jullie emmy's ♡ Waar en wanneer gaan jullie op vakantie dames? Zie wat over vakantie s voorbij komen.. Wij 26 aug 8 dagen bakken in egypte !!! Heerlijk.. zon zee & strand... mams gaat ook mee
Ola! Nou hij zit er in hoor! Een top embryo volgens de gyn Een mooie 8 cellige. Er waren 10 bevruchtingen!! Waarvan 3 al 8 cellig en nog een paar 7,6,5 cellig. We horen binnen 2 weken hoeveel cryo's er zijn en over hoeveel rietjes. Maar nu eerst deze maar gewoon laten zitten Vakanties... Ik heb er veel voor de boeg... Eerst volgende week 4 dgn mallorca, maar dat is echt even een tussendoortje. In juni gaan we een week naar Rome om daar te trouwen en in juli gaan we 2 weken naar italie, camping bij Lago maggiore! Allemaal leuke dingen in zeer korte tijd!
Klinkt goed zeg Anne! Hopelijk allemaal cryo's! Fijn hoor al die vakanties in het vooruitzicht. Vorig jaar was bij ons echt The bom qua vakanties we doen het dit jaar maar even wat rustiger aan.
Wat fijn al die tp!! En nu plakken Emmy's Hier snap ik er helemaal niks meer van, bloedverlies is weer gestopt alleen nog iets bruin bij afvegen