Ahhh miekie...neee toch....ik hoop dat het eenmalig was net zoals ik....ik nu geen verlies maar vrijdag is mn nod dus we zullen zien. ik wil ook wel mee na fb
Haha wat een gezelligheid zo.. Ohh sorry, ik trouw wel in Rome 9 juni al... Maar eehh, ik ga nu even met mijn lief suits kijken!
Goede morgen, Ik voel me vandaag gelukkig weer een stuk beter dan gister. Ga alvast maar wat inpakken voor mallorca denk ik en proberen die laatste wachtweek door te komen! Ik had vannacht tot een paar keer aantoe bij het omdraaien een pijnscheut in mijn lies? Ik herken het wel van mijn zwangerschappen maar lijkt me nog erg vroeg?? Ben er nog niet uit of ik testjes meeneem naar mallorca, misschien verstandiger om niet te doen om vroeg testen te voorkomen? Haha heb nu al test drang, erg he.. Hoe is het met iedereen? Miekie hoe gaat het nu met jou?
Goeiemorgen, Anne die steken voel ik ook in mijn liezen maar dan denk ik elke keee dat het te vroeg zou zijn inderdaad.. Ik heb de afgelopen 2icsi behandelingen van alle Zwangerschapssymptomen gehad trap er dus niet meer zo gauw in Nou morgen een week verder he!!
Haha ja dat is ook zo.., je lichaam houd je ook voor de gek! Ik mag woensdag al testen van het VU... Kreeg trouwens net de uitslag, ze hebben 8 embryo's in 5 rietjes ingevroren... 5 extra kansen dus!!! Vorige keer had ik maar 1 tp , dus ben hier heel blij mee! Al hoop ik ze niet nodig te hebben..
En Palmboom. Zij heeft alleen haar voornaam opgegeven. Dus Palmboom ook even achternaam in pb. Dan kan ik je toevoegen
Gezegend heb jij al nieuws gehad over eventuele cryo's en hoe voel je je nu? Anne yess top hoor 5 rietjes zeker goed nieuws!
Jon dat hoor ik pas bij de bloeduitslag of er cryos zij ingevroren..vreemd he? Ik voel me goed.. Hier en daar wat steekjes maar weet nou niet of dat ik mij dit gewoon verbeeld?haha.. Ik trap er nie meer in
Ik heb hoop op 1 van mijn 2 cryo's. Duim zoooo dat er 1 goed ontdooit binnenkort.. eerst maar eens ongesteld worden