Goedemorgen dames, Net mocht ik officieel testen.....test was negatief....nu wachte tot mn ongie morgen of zondag zal doorbreken. Op na volgende ronde al baal ik ontzettend. Groetjes xxxx
Hoeveelste dag na tp zit je. Balen hoordan ben je niet ongesteld geworden enheb je ook een negatieve test. Sterkte en knuffel
Lieve meisje het is vandaag dag 14 na to...ik moest van gyn vandaag testen. Tot gister avond utro gebruikt. Nu hoeft dat niet meer omdat de test negatief was. Ik verwacht morgen of zondag mn ms te krijgen. Vanaf vandaag tot mijn ongie door komt 1 pilletje estradiol. Als de ms door komy dan 4 pilletjes. Als ik zondag mn ms krijg dan zal ik vrijdag 30 mei een echo krijgen want moest tussen dag 12-14 een echo plannen en aangezien in die week hemelvaart valy zal dat op vrijdag zijn. ik ga zo na het werk dus zal in mn middag pauze weer reageren xxx thanks meis voor je steun xxxx
Flowe balen op naar de volgende ronde!! Meisje heb wel facebook, maar wil me nie tr veel bezig houden hiermee ik zit in mijn laatste icsi en bereidt me eigenlijk nu al voor op een negatieve uitslag. Ik kom hier af en toen koekeloeren om te kijken hoe het gaat Hoe ver ben jij?
Snap ik gezegend. Ik heb gisteren te horen gekregen dat ik eind aug start met spuiten en ik week 39 de punctie
Flower, had al op FB gereageerd maar hier nogmaal... wat een ontzettend balen! Bah.. heel veel sterkte! Gezegend ook aan het aftellen? Pfff... heb het idee dat de tijd stil staat! Ik begin langzaamaan weer gevoelige borsten te krijgen, maar dat heb ik ook soms voor mijn ongi dus daar schiet ik niks mee op. Tess, schiet ook niet op he? bah!
Flower vind het echt ook super jammer voor jou! Had gehoopt dat miekje en jij beide positief zouden testen. Wat moeten we toch een geduld hebben hè! Gezegend hoe voel jij je nu? Heb je nog cryo's Tess ook voor jou jammer dat het nog niet doorzet. Hoop dat je snel weer doorkan!
Tess heb jij geen pregnyl gehad om je menstruate optewekken? Jon ik voel me goed helemaaal geen symptomen heel af en toe hier en daar een steekje.. Ik weet het niet. Anne al de neiging om te testen? ik ga zo naar de action zal ik toch een testje wagen hahaha nee doe het echt niet! Meisje oke nou neem lekker je rust nu.. En tot die tijd ga je er keihard tegen aan!
Haha nou ik heb al kV testen in huis... Heb ze in de koffer gestopt maar weet niet of ik ze ga gebruiken... Alhoewel 12 dpo moet best kunnen toch? Het is nu dag 10... Haha zijn testen die zeggen dat ze het al doen Maar nee... Als ik al ga testen doe ik het met ochtend urine, morgen moet ik om 4 uur op dus dat gaat em niet worden... Dan zondag misschien?
Succes Anne ik hoor het wel! Ik wacht nog een paar daagjes hoor! Alvast een hele fijne vakantie! Oja hoelang moeten jullie utro gebruiken?
Hallo! ik ben nieuw hier! Hopelijk mag ik mee kletsen Iedereen in ieder geval heel erg veel succes gewenst Wij hebben nu 2de tp cryo gekregen voor een brusje voor mijn zoon van 2.5 jaar. Ik zit nu op dag 12 na tp, officeel mag ik dinsdag testen Vanmorgen kon ik het niet laten, maar helaas negatief! Pas na 45 min een tuur streepje, maar dat is niet meer geldig. Voel af en toe ongi gezeur en steken in mijn borsten Vorige maand toen de eerste poging mislukte dag 11 zwaar ongi gevoel en dag 13 ongi.. Stom eigenlijk dat je zo vroeg wilt testen, want de hoop is hier alweer een beetje weg! Bij mn zoon teste ik na 11 dagen al posi!!
Lief welkom. We hebben sinds van de wek een fb pagina ( geheim) Heb je fb stuur mij een pb dan voeg ik je toe. Spannende dagen. Het kan zo zijn dat je op je nod positief test!
ja dat lees ik vaker maarja toch hoop gehad bij mn zoon teste ik op 11 dagen al posi.. uh ja dat heb ik wel, maar ik wil eigenlijk liever niet dat mn omgeving weet/ziet dat we weer bezig zijn