Wie ook deze maand (maart) een terugplaatsing?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Anne1977, 3 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Lieve Anne nogmaals een dikke proficiat meiss

jon meis...das echt nniet leuk...wat een zwaar traject is
    het de mmm...weet dat ik aan je denk xxxx

2. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    Hey Tess, ik werd 3 dagen na de kuur ongesteld. Waar zit jij nu? Ben je nog bezig met de kuur of al klaar?

3. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Zo jammer Jon... xx

Palmboom , zaterdag laatste pil en dan ben ik heel benieuwd. Hoop het zo. Hoe gaat t met jou?

4. Oktoberjuli

13 mei 2013
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooh zitten we hier nog steeds? *blond*

Ik zit pas op dag 15 ongeveer en nu alweer bloedverlies. Heb er weinig vertrouwen in nadat is gebleken dat mijn hormonen njet goed zijn ..

5. noorsouw

noorsouw Lid

21 mei 2014
    7
    0
    0
    Hoi meiden, Ik lees al sinds het begin van dit forum met jullie mee! Wat fijn om jullie verhalen te lezen, veel is zo herkenbaar! Mee schrijven heeft me zolang tegen gehouden vanwege het feit dat ik er dan misschien teveel mee bezig zou zijn. Het is allemaal zo'n druk en heftig proces! Nu ik deze week las dat jullie overgingen op facebook baalde ik en bedacht ik me toch te reageren.. Zou ik met jullie mee mogen schrijven? Zelf ben ik samen met mijn partner bezig met onze 1e icsi poging. Hieruit hebben we 12 cryo's gekregen. Helaas geen verse terugplaatsingmogelijk ivm overstimulatie. Inmiddels zijn er 6 terugplaatsingen geweest en helaas zijn deze tp niet geslaagd. Daarnaast zijn er 2 cryo's niet goed ontdooid. Momenteel hebben we nog 4 cryo's over. Spannend dus, zou het met deze 4 cryo's gaan lukken...

6. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Welkom noorsouw!! Van mij mag je mee schrijven maar ik kan je niet toevoegen geloof ik... Ook al wat teleurstellingen dus, jammer zeg, hopen dat het snel positief resultaat geeft..

7. Dromen77

Dromen77 Actief lid

22 mrt 2014
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Merk dat ik het een beetje lastig vind om dit nu hier te plaatsen, omdat het voor jullie erg vervelend kan zijn, maar doe het toch even

Vandaag eerste echo gehad en we hebben een mooi kloppend hartje gezien.

Liefs dromen

8. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Geweldig dromen...het is jullie zooooo gegunt.
    Geniet er van meis xxx

9. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Dromen gefeliciteerd

Toch jammer dat je niks zegt over mijn mislukte poging en dat vind ik van palmboom ook sorry dat ik het moet zeggen maar zo voelt het wel voor mij!

10. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Noorsouw welkom schrijf gezellig mee dus voor jou ook al 6 mislukte tp balen zeg! Mijn teller staat nu op 7

11. noorsouw

noorsouw Lid

21 mei 2014
    7
    0
    0
    Tess en Jon bedankt voor jullie lieve bericht.. We zijn inderdaad al even op weg. Soms is het moeilijk hoop te houden en er op te vertrouwen dat ik nog moeder zal worden.

Jon, op zo'n momenten na een nagatieve test is heel de wereld even heel oneerlijk. Leuk voor iedereen die het geluk treft, maar toch elke keer week confronterend en pijnlijk. Voel met je mee meid. Natuurlijk ook met alle andere die nog steeds geduldig wachten.

Anne en Dromen, proficiat.. geniet van deze goedr berichten. Ondanks dat het soms een gevoel van jaloezie oproept geeft het me toch ook wel weer hoop..Kom maar op met die icsi hummeltjes.

12. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Norsauw de zwangeren hier die dit topic voorgebracht heeft geeft me zeker ook hoop en ik gun het ze ook van harte! Wat ik alleen jammer vind is dat we alleen van ze horen toen ze zwanger waren en een mooie echo hadden en voor de rest niks meer. En dat komt op mij een beetje verkeerd over snap best dat je niet alles hier gaat delen tussen degene die nog tussen hoop en vrees leven maar er wordt ook niet gereageerd als er teleurstellingen zijn. Terwijl alle dames eerst gewoon actief hier meeschreven. Zou het zelf igg anders aanpakken!

13. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Ik ben er nog hoor ;) haha maar bij mij is het ook nog maar heel pril!
    Maar ben van plan te blijven al vind ik onze fb pagina nu wel makkelijker bij te houden!

Welkom norsauw! Kom ook lekker mee schrijven op fb!

Gezegend, hoe is het bij jou??

14. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    Jon, sorry ik had dit bericht helemaal gemist! Mijn excuses!! Echt super k*t dat deze poging mislukt is, helemaal omdat je door het symptomen wellicht veel hoop had gekregen... Een verlate dikke knuffel!

@facebook: klopt het dat ik geen uitnodiging heb ontvangen? Ben even decdraad kwijt en weet niet meer wie daar ook al weer over ging... :-S

15. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Super dromen wat fijn voor jullie!!

Noorsouw welkom wat mij betreft klets je gezellig mee op FB.

Jon dikke knuffel voor jou!!

16. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Palmboom, je moet ff je naam van fb in een Pb sturen naar ehhh moet even denken meisje77?? Zij is beheerder en kan je dan toevoegen.

Dromen, wat een fijn nieuws gefeliciteerd !

17. noorsouw

noorsouw Lid

21 mei 2014
    7
    0
    0
    Virtuele knuffel voor jou Jon, en iedereen die hem momenteel kan gebruiken!! Zo irritant he die symptomen die je lijf geeft in die wachtweken. Ik had afgelopen keer dat ik 2 dagen zo'n 4 keer boven de wc hing, alleen maar zin in koffie had, en alles rook.. Ik was er dus weer heilig van overtuigd dat het gelukt was..

Ik schrijf graag mee op fb, bij wie kan ik mijn gegevens inleveren?

Anne, hoe voel jij je, het lijkt me fantastisch positief te testen, maar daarna... spannend zeg! Komt vast goed!

Wie was er hier ook alweer onder behandeling bij het geertgen? Was jij dat niet Tess? Wij zijn hier namelijk onder behandeling..

Vrijdag avond weer een echo.. Hopelijk dinsdag of woensdag tp.

18. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Palmboom excuses aanvaard!

Norsauw en palmboom je voor en achternaam aan meisje1977 via pb doorgeven dan kan zij jullie toevoegen op Facebook!

Spannend norsauw wel ff gedoe met geertgen!

19. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Uh nee ik niet ;)

Wij flevoziekenhuis en terug plaatsing en cryo's in het VU.

Had het gelezen idd dat artikel, ook erg..

20. noorsouw

noorsouw Lid

21 mei 2014
    7
    0
    0
    Jon en tess, ik geloof dat ik wat gemist heb. Moet ik me zorgen maken?

uhm hoe stuur ik een prive bericht? haha sorry ben pas sinds gisteren lid.

Deel Deze Pagina