Wie ook deze maand (maart) een terugplaatsing?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Anne1977, 3 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Geestelijk gehandicapten zorg
    Miekie weet er alles van meis, hier hetzelfde!
    Waarom wij dan niet...wat heb ik in mijn leven zo fout gedaan dat het me niet gegund is......en idd iedereen wordt zwanger wel of niet gepland etc etc

Je gunt het iedereen zo erg, maar wilt zelf ook zo graag.....
    Het lijkt allemaal zo oneerlijk...Maar Miekie onze tijd komt hopelijk ook nog wel voorbij.....hopelijk deze....
    Kop op! We gaan ervoor...! Jij donderdag en ik zaterdag en als jee eerder wil testen dan denk je maar aan mij... Arme chimpie mag zaterdag pas testen...!!! Dus moet ik het ook nog even uithouden!!:D

Cindy, wat ontzettend fijn voor je, het begin begint te komen! Geniet ervan.

Dikke knuffels allemaal!!!

2. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Top Cindy!!! Het begin is er.

Chimpie je bent een schat! Onze tijd komt zeker nog wel. En ik ga het volhouden donderdag testen, geen excuses.

Anne hoe was de echo??

3. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Miekjuh, het is nog vroeg alles kan nog veranderen hoor. Houd de moed erin!

@ Tammie dikke knuffel.

@ Jon jij gebruikt die mutsenbollen? Mijn ervaring is dat je door die bollen heen ook ongesteld kunt worden

@ Chimpie, het vervelende van dit traject is dat je weet dat er een bevrucht embryo in je lijf zit.
    Mensen die "normaal" zwanger worden weten dat niet. Dat maakt het voor mij zwaarder waardoor je oplettender wordt op symptomen.

@ Cindy Yeah ziet er goed uit. Alvast voorzichtig gefeliciteerd

@Anne hoe is het gegaan?

4. Wish2

Wish2 Actief lid

1 mrt 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden
    Ook wij gaan deze maand weer voor een cryo, hopen dat er 1 goed ontdooit,ik heb as vrijdag een echo om te kijken hoe mijn ei er voor staat voor de eisprong, spannend weer, de afgelopen twee maanden helaas twee mislukte cryo pogingen

5. Crocus

Crocus Niet meer actief

Tammie wat ontzettend verdrietig!!! Sterkte meis..

cindy,wow mooie test!! Word idd steeds duidelijker.

Ik gebruik trouwens ook die mutsenbollen maar word er niet ongesteld door. Had liever van wel maar goed als een test negatief is na 14 dg word ie niet positief bij mij ;)

Chimpie,miekie het gevoel ken ik. Soms denk ik wel eens dat ik in mijn vorig leven een kindermoordenaar of zo ben geweest omdat ik nu zo gestraft word.;)

6. Wish2

Wish2 Actief lid

1 mrt 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Herkennen jullie dit meiden
    Nu het mooier weer wordt zie je overal dikke buiken en kinderwagens voorbij gaan, het doet zo'n pijn, wij hadden nu ook zo moeten lopen met onze kindjes die niet bij ons mochten blijven, ik wordt er erg verdrietig van. We wachten al zo lang hier op, al 6 jaar in een medisch traject om vervolgens eindelijk zwanger te zijn en dan je kindjes weer te moeten verliezen. Het is allemaal zo oneerlijk.
    Sterkte voor de meiden die een negatieve test hadden, ik weet als geen ander hoe dat voelt na al die jaren en zoveelste mislukte behandeling....
    En succes voor de meiden die nog in de wachtweken zitten

7. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ja wish dat gevoel ken ik zeker ondanks ik zelf wel al een zoontje heb ben ik nu zo jaloers op die dikke buiken!

8. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Wish ik herken je gevoel wel.Ik ben soms ook wel jaloers op dikke buiken.
    Anderzijds nu heb ik ook niets. Mijn leven met mijn vriend is goed.
    Mocht het niet lukken dan gaan wij verder zoals wij leefden met geregeld op vakantie gaan.

9. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Ik herken het helaas ook Wish. Vooral na mijn MA reken ik nog steeds terug oh dan zou ik nu 16wkn ver zijn. Ik zat destijds ook in de groep augustus mama's en kan het niet laten daar wel eens een kijkje te nemen maar dat is extra confronterend want dan zie je mooie echo's, buikjes die groeien en nieuwe aankopen. En dan denk je ik had ook een van hun kunnen zijn. Moet dat ook niet meer doen kwel ik mezelf alleen maar mee.

10. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Hey meiden,

Nou pff.. foll was nu 17 mm, kreeg de hormonen mee en zou vanmiddag horen hoe en wat..
    Bellen ze vanmiddag met het nieuws dat ze toch vol zitten en morgen gaan kijken of ze me wel in kunnen plannen... en zo niet gaat deze maand ook weer voorbij (vorige maand kon ik me niet eens aanmelden omdat ze vol zaten met cryos)
    Bah.. heb daar echt de balen van!
    Maargoed... morgen dus opnieuw hopen...

Cindy, fijn dat het steeds verder oploopt!

Hoi Wish, ja heel herkenbaar..
    Ik vind ook het moment dat je eigenlijk zo moeten bevallen (als je een mk oid gehad hebt) ook zo K**! Elke keer denk ik weer... als de uitgerekende datum komt ben ik wel zwanger... maar niet dus..

Pfff sta laatst te praten met wat vrouwen die ook weten dat wij dit doen,over de aankomende terugplaatsing zegt er 1 doodleuk dat ze zwanger was geweest van de vierde... ongelukje... dus weg laten halen...
    Kan dat toch niet zo goed hebben..

11. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Kan me trouwens voorstellen dat veel van jullie denken, ja maar jij hebt al 2 dochters en dat besef ik me ook al te goed hoor..
    Maar ik heb een man die een geweldige vader is voor mijn meiden... maar nooit papa wordt... En dat wel heel graag zou willen worden. En natuurlijk is die wens voor een kindje met hem van mijn kant ook groot! Maar het verschil is wel dat ik niet meer bang hoef te zijn geen moeder te worden... weet trouwens ook hoe dat voelt want het is bij mij nooit makkelijk gegaan, het zwanger worden...
    Maar de wens en het verdriet van de mislukte zwangerschappen is net zo groot als toen..

12. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    He wat vervelend Anne.
    Ze weten toch als ze jou al inplannen voor de eerste echo hoeveel aanmeldingen er zijn.
    Dat is toch niet nu pas bekend?
    Welk ziekenhuis loop je?

Sommige vrouwen die niet weten hoe het is om in de mmm te zitten kunnen soms zo makkelijk praten. Onvoorstelbaar soms.

Anne je kinderwens is vervuld maar nog niet je gezinswens en daar mag je ook om balen

13. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Anne mijn mond valt open als ik lees dat je misschien wel geen tp krijgt vanwege drukte echt niet normaal vind ik dat. Kijk dat je een keer helemaal niet kan starten vanwege teveel aanmeldingen is dat al zuur maar kan ik inkomen maar nu ze je wel hebben laten starten en het vervolgens niet afmaken vind ik echt niet kunnen. Wat denken ze wel niet.....

En ik kan me heel goed indenken dat het voor jou net zo zwaar en moeilijk is als voor ieder ander of het nou de 1e of de 3e is.

14. Crocus

Crocus Niet meer actief

Anne,ik kan me je gevoel heel goed voorstellen. Dat je je rot voelt omdat je je man geen papa kunt maken. Ook al heb je twee dochters,dat gevoel blijft. Belachelijk trouwens geen terugplaatsing omdat het druk is. Pff.

Wish,hoe oud waren je kindjes toen je ze verloor? Als je het niet erg vind te vertellen..

15. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Precies Anne, ook al heb jij al kinderen en ik al een zoon daar hebben we ook veel moeite voor moeten doen, ik heb voor mijn zoontje ook een miskraam gehad en dat was vreselijk. Ik weet heel goed dat wij ons gelukkig mogen prijzen dat we toch een kindje hebben mogen krijgen en daar hebben we veel voor moeten strijden aangezien hij na z'n geboorte erg ziek werd. Nu weer een slopende tijd voor een 2e kindje en dan ben ik zo jaloers op zwangere buiken. Vooral omdat 2 vriendinnen zwanger zijn en mijn schoonzusje en dat is leuk maar ook erg dichtbij...blijft moeilijk.

16. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    En indd ik snap heel goed dat je samen met je man een kindje wilt. Hoe komt het dat er misschien geen plaats is?

17. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Geestelijk gehandicapten zorg
    @Jon; sluit me aan bij Meisje over die bollen, ik werd ook gewoon ongesteld ondanks die dingen, en flink ook.

@Meisje; dat het moeilijk is omdat we er zo bewust mee bezig zijn weet ik maar al te goed! Nu koppel je alles wat je voelt aan het wel of niet innestelen/zwanger zijn en is dit nou goed wat ik voel of niet? En waarom voel ik vandaag niks? Dat is idd juist slopende van dit proces, om gek van te worden.

@Anne; wat ontzettend cru zeg!! Heb het ook keer gehad, maar toen moest ik nog beginnen, maar jij bent al wel begonnen en je er mentaal ook op aan het voorbereiden. Ben het met de anderen eens dat ze dit niet kunnen maken, hadden ze zich eerder moeten bedenken!! Wat vind je behandelend gynaecoloog ervan, of weet hij/zei dit ook al?

@ Hoi Wish heel veel succes gewenst, hopelijk gaat het idd deze maand gebeuren voor jullie!

@ Wish en Char al wel of geen kinderen iedereen die in de MMM heeft het zwaar en we begrijpen elkaar heel goed! Feit dat jullie al een kindje hebben wil niet zeggen dat het voor jullie minder zwaar is en jullie niet mogen "klagen". Jullie moeten je aandacht ook heel erg delen tussen zwaar traject met alle hormonen van dien en de kindjes.

@ Crocus, hahaha idd Crocus, zoiets...;)

@ Miekie, that's the spirit girl!! Niet eerder testen!

18. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    #138 Jon1978, 10 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2014
    Hoi dames

Chimpie correctie wish heeft geen kindjes thuis ze is er helaas vorig jaar 2 verloren heel verdrietig!

Anne vind dat het vu dit ook niet kan maken hoor je bent daar al 3 keer geweest. Als je niet doormag zou ik een klacht indienen druk of niet dan moeten ze geen ja zeggen!

We zien het wel ik denk dat ik ook door de bollen heen ongesteld ga worden wat ik nu allemaal voel lijkt me sterk dat dit het tegenhoud!

Nog even vraagje op welke cyclusdag hadden jullie de terugplaatsingen? Ik namelijk pas op dag 26!

19. XxBabyboo

XxBabyboo Lid

14 nov 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed avond allemaal.
    Ik ben hier nieuw en wil graag mee kletsen.
    Zie al veel verhalen! Wat spannend allemaal!

Wij hebben vorige week 1 van de 11 embryo's (cryo) in eigen cyclus terug geplaatst gekregen.
    In januari de punctie gehad. 27 folikkels en 21 eitjes. Mega Veel voor de eerste keer en moesten wachten invm overstimulatie.
    Vorige week woensdag een spannende dag gehad en voel van alles haha. Er werd trouwens voor je tp gepraat over dat het al een blastocyste was?

Wanneer zou je kunnen testen? Aangetaden is 22 dagen later haha maar de spanning is zoals jullie weten erg spannend.

spannend he allemaal!

Gr

20. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Babyboo welkom ook spannend voor jou hopelijk goed nieuws! Mooi dat jullie nog een aantal cryo's hebben dat geeft moed zeg!

Bij ons wordt gezegd 12 dagen na terugplaatsing testen. Vorige keer teste ik op dag 9 al licht positief ben van mening dat er na 10 dagen wel wat duidelijkheid kan zijn maar ja dat was bij mij dan!

Er is een schema dat kan je quoten en aanvullen

Deel Deze Pagina