HA Ha babyboo. Ik kan het mij wel voorstellen hoor. Gevoel en rationeel denken gaat in dit proces niet samen:x
Ik mag 21 Maart testen. Ik voel van alles .Dus het kan alle kanten op. Vandaag wijst de pijl nar niet zwanger
Ook al zo al spannend! Daarom vind ik het fijn dat deze forums er zijn. We weten hoe ieder zich voelt. Zal voor je duimen!
Doom welkom spannend zo te lezen kan het nog alle kanten op! Babyboo klinkt goed die positieve test hè bent wel een erg vroege tester! Ben ook benieuwd naar je symptomen ! Anne hoe is het afgelopen met het vu? Hopelijk goed! Zat hè brticht van gisteren nog terug te lezen wat kunnen mensen lomp reageren door nog even te zeggen dat ze de 4de had weglaten halen ze moest zich schamen! Zo geen behoefte hebben aan dat soort mensen het voelt toch als een stomp keihard! Lieve wish hopelijk deze vrijdag al een mooie follikel te zien en dat deze cryo mag blijven bij jullie!! Meisje knap dat je zo kan denken betreft het verhaal mocht het niet lukken! Hopelijk ook snel een positieve test want de wens is er wel! Cindy Huhh geb. ook wat bruin verlies gehad tijdens positieve test dit kan oud innestellingsbloed zijn wat er nog uit moet. Zang het niet helder rood wordt is er niks aan de hand! Tammy en char hoe gaat het bij jullie na de teleurstelling? Miekje alles goed? Zwaai naar de rest die ik vergeet
@jon1978 Jaa indd vind het mega spannend. Symptomen zijn stemmingswisselingen haha kleine krampjes in me onderbuik, erg rommelende darmen en gespannen borsten. Dus we gaan het beleven haha. we wachten nu tot zaterdag/zondag met testen. Liefs
Wish,de tranen springen in mn ogen Zo ontzettend verdrietig dat je na die hele MMM eindelijk zwanger bent en dan je meisjes moeten verliezen. Dikke knuffel. Cindy,ik heb op mijn NOD zelfs 4 dagen roodverlies gehad en flink rood. Soms snapt je lichaam nog niet dat je zwanger bent denk ik dan.. Ik mocht na terugplaatsing trouwens pas na 14 dg testen terwijl het embryo dan al een dag of 2 oud is. Heb zelf weinig te vertellen want moet deze maand overslaan na de mislukte ICSI. In april mag onze cryo terug. En dan is het voor dit jaar game over denk ik. Het is zo stressvol allemaal geweest met drukte op de weg,teleurstelling dat het niet gelukt is etc etc. Ik wil graag verder maar ik heb een andere verzekering nodig want deze vergoed niet alles en dat kan pas in dezember. Babyboo,spannend zeg..
Wij hebben woensdag de 19e weer een nieuwe afspraak voor een echo hopelijk mogen we dan snel weer voor een cryo tp gaan!
Crocus balen zeg dat stil staan tijdens de molen. Zag dat jullie ook al veelte lang bezig zijn in dit traject. Zo crue om zwanger te raken en dat het dan misloopt! Hopelijk gaat de aankomende cryo het worden voor jullie! Hoe zit het precies met je verzekering? Je krijgt nog steeds 3 pogingen via de basis vergoed heb je er nu al 3 gehad? Char jullie ook in april weer verder. Igg iets in naar uit te kijken! Truste voor zo!
Dank je wel Crocus Ik zag dat jij ook een tweeling bent verloren, ook eindelijk zwanger en gebeurd dit, echt zo erg en daarna nog een mk Voor de tweeling heb ik ook twee vroege mk gehad. Zal vandaag een moeilijke dag worden op werk, mijn collega is bevallen van een tweeling dus iedereen praat daarover, erg pijnlijk en confronterend :'-( Ik ga zo voor je duimen dat de cryo in april goed ontdooit en blijft zitten, ik snap als dat niet zo is je even een time out neemt het is zo zwaar allemaal sterkte x
Sterkte wish dat zal niet meevallen voor je! Hopelijk kunnen ze daar wel een beetje rekening mee houden.
Hi Jon,ja het was echt afschuwelijk om zwanger te zijn en het kindje te verliezen. De eerste echo zagen we dat het een tweeling was maar van een vruchtje klopte er geen hartje meer. De andere deed het prima maar met 12 weken zagen we ons kindje op de echo en het was overleden. Dit is echt vreselijk geweest. Het kindje was wel met 11 wk al overleden De verzekering zegt dat de medicatie niet bij de poging hoort. We zijn bezig met de eerste poging nu. Dus we hebben even 1000 euro zelf mogen betalen pff. Wish,zag dat je ook 2 vroege mk's hebt gehad en dan je tweeling. Bij mij was het nog maar zooo klein maar jij hebt echt moeten bevallen en wist dat je twee meisjes zou krijgen. Dat vind ik dan 10x zo erg als een miskraam En wat je werk betreft heeeel veel sterkte. Ik denk dat ik me mooi een dag had ziekgemeld maar goed ze zullen er wel langer over blijven praten misschien Ik heb trouwens mijn eerste terugplaatsing in de ochtend gehad maar mijn ziekenhuis had heel die dag terugplaatsingen!
Jeetje Crocus en Wish wat heftig allemaal zeg, tranen in mijn ogen idd, Pff. Extra sterkte beide hoor... Wish hoop idd dat ze er op he werk beetje rekening mee willen houden, strekte vandaag. Vanacht wakker geschrokken omdat ik dacht dat ik de bolletjes vergeten was, tellen en nog eens tellen, maar kwam er niet meer uit waardoor ik ze maar heb ingebracht. Man was zeker van dat ik dat wel had gedaan, dubbele dosis dus..... Vanochtend zh gebeld en zeiden dat voor keer geen kwaad kon, nu wel opletten..... Mogen dag eerder testen omdat we dag van testen in bus naar Londen zitten, wordt dus vrijdag....Pff spannend Voel nog steeds vanalles, is dit goed/slecht......who know's...... Kunnen niks anders doen dan afwachten geblazen maar..... In bijsluiter bolletjes las ik vanochtend wel bijwerkingen Gevoelige borsten, misselijkheid, moeheid, slaperigheid, duizeligheid, maag/darmklachten. Al die dingen heb ik eigenlijk wel, maar hoopte eerder dat dat te wijten was aan zwangerschap en niet aan die rot bollen...... Maar goed hoop blijven houden dat het vrijdag goed zit
Ik denk dat het bij mislukt. Heb witte dikkige afscheiding. Sorry voor de details. Dat heb ik altijd voordat ik ongesteld word. Vorige cryo tp had ik dat ook op wd 5 en werd op wd 7 ongesteld
Chimpie fijn dat je eerder mag testen. Ga je een weekend weg? Gek wordt je van het heen en weer geslinger tussen klachten en gevoelens. Win hoeven niet naar de efteling voor de achtbaan