Wie ook deze medicatie weleens gekregen??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door naadje21, 14 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naadje21

naadje21 Actief lid

19 okt 2012
    154
    0
    0
    Juf
    ROtjeknor
    ohw jeej, kan dat een bijwerking zijn..k moet er niet aan denken:$

2. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Ja dat klopt, maar je kunt een zalfje halen bij de appotheek genaamd Miconazol, deze mag tijdens zwangerschap gebruikt worden.

3. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Het is even vervelend maar is zo weer weg als je op tijd achter een zalfje/tablet aan gaat.
    Je komt er wel weer overheen denk ik;)

4. zusterbianca

zusterbianca Actief lid

28 dec 2012
    255
    0
    0
    NULL
    Noord Holland
    #24 zusterbianca, 14 feb 2013
    Laatst bewerkt: 14 feb 2013
    Ik heb ook een blaasontsteking en heb daarvoor Nitrofurantoïne gekregen, dit mag je ook gebruiken tijdens de zwangerschap.
    Maar als de ha weet dat je zwanger bent houd hij/zij hier echt rekening mee bij het voorschrijven van een medicijn.

Hoop dat je snel van je klachten af bent.

5. Within

Within Niet meer actief

Mijn apotheek krijgt zelfs een waarschuwingsscherm te zien als medicijnen wisselwerkingen op elkaar hebben of niet mogen tijdens zwangerschap. Ideaal! Blijft altijd eng om medicatie te slikken als je zwanger bent, maar ik vertrouw op de medische kennis van mijn artsen :)

6. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Ik heb net ook een kuur gekregen van een week 3 x per dag.
    Ook 2 x gevraagt kan het echt geen kwaad? Hihi
    Ik heb hem voor mijn longontsteking gekregen

7. naadje21

naadje21 Actief lid

19 okt 2012
    154
    0
    0
    Juf
    ROtjeknor
    ahhh beterschap..k moet ook 3x per dag 1 tablet..5 dagen lang. t is gelukkig alweer mijn 2de dag:D

8. sabrina2

sabrina2 Niet meer actief

Amoxicilline mag je gebruiken tijdens de zwangerschap. Eigenlijk zelfs met clavulaanzuur erbij (dan heet het augmentin). Eerste keus in de zwangerschap is nitrofurantoine, maar als je bijna gaat bevallen de augmentin. Deze informatie komt van de richtlijn van de huisartsen zelf. Die kun je met Google vinden. Amoxicilline alleen helpt waarschijnlijk ook. Laat een week na de kuur nog eens testen of je urine schoon is.

Deel Deze Pagina